Licencjat (z wyróżnieniem) Projektowanie doświadczeń użytkownika
Norwich University of the Arts
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Norwich, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 17 500 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studenci spoza Wielkiej Brytanii: 15 900 £ | Studenci z Wielkiej Brytanii: 9 250 £
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Zgłębisz te pytania i opanujesz umiejętności potrzebne, aby odnieść sukces jako projektant UX, dzięki zrozumieniu technicznych umiejętności obliczeniowych wymaganych do wdrożenia świetnych interfejsów użytkownika, a także umiejętności badawczych i kreatywnych, które pomogą w twoich projektach.
Rekrutacja
Program
Treść kursu
Rok 1
- Dążenie do wspólnego pierwszego roku z kolegami tras BSc Games Development i Interaction Design, ciesząc się szerszym wglądem uzyskanym z interdyscyplinarnego uczenia się, przy jednoczesnym zachowaniu ostrego skupienia na rozwijaniu podstawowych umiejętności użytkownika.
- Badanie i rozwijanie aspektów projektowania doświadczeń użytkownika oraz wizualnej użyteczności w ramach projektowania interfejsów użytkownika, poprzez zastosowanie zasad i ram projektowania cyfrowego
- Poznanie podstawowych praktyk związanych z wdrażaniem interfejsów użytkownika i budowanie podstawowych kompetencji technicznych
- Podejmowanie projektów tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem standardowych praktyk i frameworków, z zastosowaniem odpowiednich języków kodowania
- Opracować techniki zbierania i analizy metryk interakcji z użytkownikiem
- Rozwijaj umiejętności prototypowania i testowania użytkowników oraz świadomość roli kognitywistyki w projektowaniu cyfrowym
- Rozwijaj świadomość cyklu życia projektu cyfrowego, kluczowych kamieni milowych i procesów poprzez projektowanie i wdrażanie w pełni funkcjonalnego projektu projektowania doświadczeń użytkownika
Rok 2
- Zdobądź większe zrozumienie biznesu projektowania cyfrowego poprzez zastosowanie projektowania doświadczeń użytkownika w projekcie na żywo z zewnętrznym klientem.
- Opracowanie metodologii projektowania zorientowanego na użytkownika
- Rozwijać świadomość modeli biznesowych, procesów i wymagań oraz tego, jak mogą one być obsługiwane przez dobry projekt
- Podejmowanie projektów rozwoju aplikacji
- Opracuj cyfrowe rozwiązania projektowe dla konkretnych platform
- Zbadać szersze etyczne i zrównoważone implikacje projektowania cyfrowego.
- Ugruntowanie wiedzy z zakresu nauk kognitywnych w ramach projektowania cyfrowego
- Zdobądź doświadczenie w zarządzaniu projektami, wykorzystując standardowe narzędzia branżowe do opracowywania i śledzenia realizacji i wyników projektów
- Konsolidacja i rozwój umiejętności w zakresie testowania użytkowników
- Rozwijać świadomość zagadnień dotyczących praktyki zawodowej, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo, struktury finansowania, kuratorstwo/ekspozycja, przedsiębiorczość
Rok 3
- Aktywnie bada i uwzględnia trendy w badaniach użytkowników, projektowaniu zorientowanym na użytkownika, projektowaniu opartym na danych i nowych narzędziach/technologiach cyfrowych
- Mieć możliwość podjęcia praktyki w przemyśle, stażu i doradztwa prowadzonego przez studentów
- Opracuj i dostarcz projekt końcowy z udziałem klienta zewnętrznego, w którym zademonstrujesz dogłębną znajomość kontekstów, procesów i opanowania technik w rozwoju i realizacji skutecznego i komercyjnie opłacalnego rozwiązania projektowego doświadczenia użytkownika jako część swojego portfolio absolwenta
Wynik programu
Umiejętności UX gotowe do pracy w branży
Dowiesz się, jak współpracować z sektorem komercyjnym poprzez kontakt z zewnętrznymi firmami za pośrednictwem briefów na żywo, agencji projektowych UX i konsultacji prowadzonych przez studentów.
Rozwijane umiejętności zarządzania projektami, komunikacji i współpracy sprawią, że Twoje CV i portfolio będą wyróżniać się wśród pracodawców.
Czego się nauczysz
- Podziel się swoim pierwszym rokiem, a następnie kontynuuj pracę ze studentami grafiki, pozwalając na wyjątkową wzajemną wymianę wiedzy, umiejętności i doświadczenia
- Rozwijaj umiejętności w zakresie projektowania wizualnego, rozwiązywania problemów, generowania pomysłów, badań i testowania użytkowników, projektowania iteracyjnego, kodowania i psychologii
- Poprzez projektowanie UX, badania i testy, twórz projekty dla aplikacji ekranowych i technologii internetowych
- Współpracuj z innymi osobami w środowisku prezentacji konkurencyjnych i/lub prezentacji oraz bierz udział w projektach, w tym w briefingach konkursowych i innych projektach zorientowanych zawodowo
- Wypełnij raport z badań, który umieszcza Twoją praktykę w kontekście.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Typowe ścieżki kariery obejmują
- Projektant interfejsu użytkownika
- Projektant UX
- Projektant interakcji
- Projektant cyfrowy
- Projektant wizualny
- Menedżer Produktu
- Menedżer projektowania UX
- Programista front-endu
- Cyfrowy projektant stron internetowych
- Architekt UX
- Analityk biznesowy UX
- Kierownik Marketingu Produktu
Otrzymasz również specjalistyczne porady dotyczące kreatywnej kariery od naszego zespołu w Ideas FactoryNUA, które pomogą Ci zaplanować karierę.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat Sztuczna Inteligencja (licencjat)
- Online
Licencjat Projektowanie UI/UX
- Berlin, Niemcy
Licencjat z zakresu doświadczeń użytkownika
- Winter Park, Stany Zjednoczone