Trzyletni kurs projektowania wizualnego
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Milan, Włochy
Języki
Język angielski, Włoski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 21 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Studenci Unii Europejskiej i EFTA mogą zostać rozważeni w celu dostosowania czesnego, jeśli przedstawią dowód swoich dochodów
Wstęp
Nauka przez działanie jest zasadą leżącą u podstaw trzyletnich kursów w Raffles Milano, doświadczenia szkoleniowego, które buduje umysł, zapewnia solidne podstawy techniczne i wyzwala pragnienie poszerzenia horyzontów życiowych.
Czemu?
Projektować to przekształcać świat, od najprostszych po te najbardziej złożone. Design to nie tylko dyscyplina, która uczy nas, jak wymyślać i ulepszać materialną stronę życia, to także idealny model, który uczy nas, jak wielkie i małe rzeczy łączą niewidzialne nici. To sztuka zmiany, odpowiedzialności i zaangażowania.
Wykładowcy designu
To ugruntowani profesjonaliści, autorzy projektów, które odcisnęły swoje piętno, oraz wieloletnie doświadczenie w nauczaniu. Mają szeroką i prawdziwie międzynarodową wizję.
Są częścią spójnej i produktywnej grupy i uwielbiają omawiać postępy w kursach, możliwości, które pojawiają się w biegu oraz wyniki poszczególnych uczniów.
Firma i marki
W ciągu prawie trzydziestu lat pracy Grupa Raffles zbudowała pokaźną sieć partnerów, którzy uczestniczą w naszych trzyletnich i mistrzowskich kursach. Reputacja tych firm i jakość nawiązanych z nimi relacji są gwarancją zdecydowanie owocnego spotkania edukacji z biznesem.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapur, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong i Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewellers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Poniedziałkowa rozmowa
W każdy poniedziałek wieczorem o 18.00 Raffles Milano zaprasza swoich studentów na spotkanie z jedną z największych osobistości, które przemierzają scenę designu, stylu i kultury designu. Słuchanie historii i pomysłów, które wpływają na rynek i napędzają nasz sposób myślenia – prosto z pyska konia – to niesamowita okazja, która dodaje treści naszym programom akademickim. Oto plan spotkań na nadchodzący rok.
Studenci Unii Europejskiej i EFTA mogą zostać rozważeni w celu dostosowania czesnego, jeśli przedstawią dowód swoich dochodów.
Idealni studenci
Kurs przeznaczony jest dla studentów, którzy mają świadectwo ukończenia szkoły średniej z włoskiej lub zagranicznej uczelni. Od kandydatów oczekuje się dużego zainteresowania dyscyplinami projektowymi (projektowanie wizualne, graficzne, wystawiennicze i cyfrowe, liternictwo, fotografia i wideo), naukami społecznymi (antropologia, teorie komunikacji i środków masowego przekazu, socjologia i semiologia) oraz kultura sztuk wizualnych (historia sztuki i designu). Studenci, którzy uczęszczają na ten kurs to przyszli projektanci komunikacji cyfrowej i analogowej, dyrektorzy kreatywni i eksperci marki.
Możliwości związane z karierą
Możliwości zawodowe
Projektant wizualny to kreatywny, który potrafi także koordynować umiejętności zespołu specjalizującego się w różnych dyscyplinach. Jako dyrygent orkiestry potrafi też stawić czoła złożonym problemom związanym z instytucjonalną komunikacją, usługami i produktami. Ten kurs umożliwia studentom zdobycie metodologii do wykorzystania w różnych fazach projektu i jego realizacji oraz ubieganie się o zatrudnienie jako projektanci (w profesjonalnych biurach, agencjach lub organizacjach) lub kreatywnych konsultantów dla firm przemysłowych lub handlowych, lub - poprzez otwarcie własne biuro – aby zanurzyć się jako przedsiębiorcy we własnej karierze.
Galeria
Program
Po fazie wstępnej (pierwszy rok) następuje faza pośrednia, która koncentruje się na studium przypadku (drugi rok), a następnie proces zakończenia poświęcony końcowemu projektowi i portfolio (trzeci rok). Od podstaw projektowania podstawowego po gramatykę typografii, od programów graficznych do projektowania graficznego po opakowania, od animacji ruchomej do projektowania interaktywnego, uczniowie poznają wszystkie dyscypliny związane z projektowaniem wizualnym, łącząc techniki z technologiami i własnym humusem kulturowym, aby świadomie działać w skomplikowanych scenariuszach naszego współczesnego społeczeństwa.
Tematy
- Projekt graficzny
- Projekt marki
- Fotografia i opowiadanie wideo
- Historia sztuki i projektowania
- Projekt wystawy i oznakowanie
- Projektowanie cyfrowe
- Interaktywny projekt
- Antropologia, socjologia, semiologia
- Teoria środków masowego przekazu
- Marketing i badania