Promocja mody BA (z wyróżnieniem)
Ravensbourne University London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Greenwich Peninsula, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studenci domowi w pełnym wymiarze godzin; 16 500 £ / rok: studenci zagraniczni w pełnym wymiarze godzin
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Na tej szybko zmieniającej się arenie uczniowie dowiedzą się, jak sprawić, by głos ich marki był słyszany przede wszystkim. Dzięki silnym powiązaniom branżowym i najnowszym udogodnieniom studenci poznają wszystkie aspekty promocji mody i nauczą się opowiadać różne historie marki za pomocą różnych mediów szerokiej grupie odbiorców.
Ten kurs wyposaży studentów w wiedzę potrzebną do budowania, promowania i utrzymywania dynamicznych marek modowych. Studenci poznają umiejętności i techniki potrzebne do skutecznego komunikowania się i wprowadzania na rynek mody w tym dynamicznym i szybko zmieniającym się sektorze.
Co ten kurs może dla mnie zrobić?
Dzięki połączeniu praktyki i nauki opartej na teorii, rozwiniesz swój własny, unikalny głos na wielu platformach cyfrowych, w tym w filmach, czasopismach i mediach społecznościowych. Kurs wyposaży Cię we wszystko, czego potrzebujesz, aby skutecznie komunikować się i sprzedawać marki w branży modowej.
„W Ravensbourne obserwowałem, jak rozwijam się psychicznie i zawodowo z roku na rok. Zwłaszcza na trzecim roku, kiedy poczułem, że się rozkwitam, ponieważ mogłem stworzyć własny projekt. Najbardziej doceniłem niekończące się wsparcie od pełnych pasji nauczycieli”.
—
Rosa Kimbembi, redaktor mediów społecznościowych, Dazed Magazine
Najważniejsze powody, dla których warto złożyć wniosek
- Wielokrotnie nagradzany kurs
- Szeroko zakrojony i skierowany do branży kurs obejmujący podstawy promocji i komunikacji w modzie.
- Znakomite nauczanie od starszych ekspertów branżowych, z bezpośrednimi kontaktami z profesjonalistami z branży.
- Czołowi branżowi prelegenci, w tym Harris Elliot (Another Man), Supermarket Sarah, Jane Richardson (Nars), Christopher Colville Walker (Colville Walker Studio), Martin Parr i wielu innych.
- Akredytowana trzymiesięczna jednostka pośrednictwa pracy wspierana przez zespół Ravensbourne Employability. Miejsca docelowe obejmują Jimmy Choo, Dazed and Confused, Depop, Stella McCartney, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, Osman, Starworks Group, Estee Lauder, Armani i Coach.
- Ambitne środowisko pielęgnacyjne i bardzo wysokie wskaźniki rekrutacji w branży.
- Czołowi prelegenci branżowi: Alexandra Shulman (redaktor Vogue), Colin MacDowell (pisarz i komentator mody, Sunday Times), Barbara Hulamicki (Biba).
Kluczowe tematy studiów
Elastyczny projekt kursu umożliwi studentom dostosowanie studiów do ich indywidualnych zainteresowań.
Umożliwi im eksplorację kreatywnych obszarów, w tym fotografii mody i filmu, komunikacji cyfrowej, stylizacji mody, mediów społecznościowych, projektowania stron internetowych, dziennikarstwa i komunikacji marki.
Konkursy i instruktaże na żywo dostarczają studentom prawdziwych scenariuszy pracy, aby rozwijać i integrować swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę podczas budowania kluczowych kontaktów branżowych.
Idealni studenci
Fashionistki pragnące studiować wielokrotnie nagradzany kurs, który umożliwi im budowanie, promowanie i utrzymywanie dynamicznych marek.
Program
Kluczowe tematy badań
Elastyczna konstrukcja tego kursu marketingu mody pozwoli Ci dostosować studia do Twoich indywidualnych pasji. Będziesz odkrywać kreatywne obszary, takie jak
- Fotografia mody
- Film
- Komunikacja cyfrowa
- Stylizacja mody
- Media społecznościowe
- Projektowanie stron internetowych
- Dziennikarstwo
- Komunikacja marki
Rok 1
Studenci będą budować wiedzę i świadomość zasad marki i podstaw, jak zebrać kampanię modową.
Wraz z tym, będą uczyć się kluczowych umiejętności w zakresie fotografii, filmu, grafiki, ilustracji i mediów społecznościowych.
Zachęcamy studentów do rozpoczęcia myślenia o swoich badaniach kontekstowych w ciągu tego roku.
Rok 2
Studenci zyskają większe zrozumienie dla budowania kampanii wieloplatformowych.
Jednocześnie będą rozwijać umiejętności budowania stron internetowych i pisania raportów rynkowych.
Nasi studenci na tym etapie przechodzą do życia, podejmując trzymiesięczny staż branżowy.
Rok 3
Studenci będą oceniani na czterech komponentach w ich ostatnim roku i prosimy, aby stworzyli ostateczny główny projekt od poczęcia do realizacji.
Będą również pracować nad szeregiem krajowych i międzynarodowych konkursów, aby pokazać swoje umiejętności i zbudować dobrze zaokrąglone profesjonalne portfolio.
Prosimy, aby pokazali swoje badania nad studiami kontekstowymi w długiej formie rozprawy.
Rekrutacja
Możliwości związane z karierą
Studenci ukończą kurs z silnym, gotowym do przemysłu portfolio prac wizualnych, odpowiednich do ich preferencji zawodowych.
Absolwenci będą mogli realizować się w pracy w wielu dziedzinach, w tym m.in:
Public relations, marketing internetowy, zarządzanie marką, kierownictwo artystyczne, stylizacja, fotografia mody, dyrektor ds. wydarzeń modowych, marketing cyfrowy, technolog kreatywny, ilustrator graficzny, projektant mediów, visual merchandiser, pisarz mody, kierownik kampanii, pracownicy naukowi i nauczyciele, archiwista, menedżerowie marki, kurator, copywriter, operacje cyfrowe, analityk danych / spostrzeżenia, projektant wystaw (window dressing), e-comms deweloper, projektanci graficzni (umieszczenie druku i / lub punktu sprzedaży), influencer / zarządzanie talentami, dziennikarz, logistyka, kierownik marketingu, dyrektor zarządzający / CEO.
Opłata za program
Referencje studentów
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (z wyróżnieniem) w modzie
- Academic City, Zjednoczone Emiraty Arabskie
BA (z wyróżnieniem) w marketingu mody i sprzedaży detalicznej
- Academic City, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Fashion Marketing and Management BA (Hons)
- Bath, Wielka Brytania