Bachelor of Arts w Professional Communication
Royal Roads University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Victoria, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, W kampusie
Czas trwania
12 - 48 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 44 125 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Dla studentów zagranicznych. 16,565 $ (krajowi) studenci.
Wstęp
Program BA w komunikacji zawodowej bada język, media, kulturę i technologię. Program równoważy to, co najlepsze w edukacji akademickiej, doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach praktycznych oraz łączy kompleksowy przegląd komunikacji jako dziedziny akademickiej z wyborem kursów z profesjonalnego pisania, public relations, dziennikarstwa, wystąpień publicznych, komunikacji organizacyjnej i nowych mediów . Absolwenci będą w stanie zrozumieć podstawowe pojęcia, narzędzia, procesy i techniki komunikacji, a także rozwiną interpersonalną pracę zespołową i umiejętności przywódcze.
Ten program jest oferowany jako ukończenie studiów obejmujących trzy i cztery lata, w ramach 12-miesięcznego programu na kampusie lub 24-miesięcznego programu mieszanego. Dostępny jest również czteroletni tytuł licencjata dla uczniów zazwyczaj rozpoczynających naukę w szkole średniej (lub jej odpowiedniku).
Studenci mogą kwalifikować się do nagrody / stypendium w wysokości 10 000 USD na naukę.
opis programu
Licencjat z komunikacji zawodowej można ukończyć jako 4-letni program studiów lub intensywny program studiów (12 miesięcy na kampusie lub 2 lata online), który umożliwia ukończenie trzeciego i czwartego roku studiów z najnowocześniejszym programem treści, które równoważą wykształcenie akademickie, doświadczenie zawodowe, kreatywność i umiejętności praktyczne. Program łączy kompleksowy przegląd komunikacji jako dziedziny akademickiej z kursami komunikacji cyfrowej, profesjonalnego pisania, perswazji publicznej, komunikacji wizualnej, opowiadań multimedialnych, komunikacji globalnej, mediów i studiów kulturowych, komunikacji zrównoważonego rozwoju, zarządzania komunikacją kryzysową, kontekstów rdzennych i wielu innych jeszcze.
Jako student BAPC będziesz miał możliwość skorzystania z zmieniającego perspektywę doświadczenia, studiując semestr za granicą na jednym z naszych partnerskich uniwersytetów w Korei, Indiach, Austrii, Niemczech, Chile lub Wietnamie. Ten element programu zapewni Ci konfigurowalną opcję nauki, aby poszerzyć swoje międzynarodowe doświadczenie i znaczenie kulturowe.
Wspólne fundamenty
Dzięki uczeniu się opartemu na wyzwaniach otrzymasz interdyscyplinarną podstawę na pierwsze dwa lata swojego programu licencjackiego. Zanurzysz się w światowych problemach, zdobywając kluczową wiedzę i umiejętności niezbędne w dzisiejszych karierach. Pracując w zespołach, będziesz projektować zrównoważone rozwiązania dla lokalnych wyzwań, ucząc się możliwych do przeniesienia umiejętności, takich jak przywództwo, komunikacja, krytyczne myślenie i współpraca. Odwiedź stronę wspólnych podstaw, aby dowiedzieć się więcej o uczeniu się opartym na wyzwaniach w pierwszych dwóch latach tego programu.
Ukończenie studiów (lata 3 i 4)
Program ukończenia studiów jest realizowany w dwóch formatach: jako 12-miesięczny model w kampusie (łączy trzeci i czwarty rok w intensywny 12-miesięczny) oraz jako 24-miesięczny model mieszany, który obejmuje naukę online z dwoma krótkimi rezydencje kampusowe. W 12-miesięcznym programie są cztery semestry, które są porównywalne z semestrami stacjonarnymi na uniwersytecie. Warunki obejmują od czterech do sześciu kursów w ramach czasowych około dziesięciu tygodni, z dodatkowym tygodniem pod koniec ostatniego semestru na końcowe prace i egzaminy. Oczekuje się, że studenci będą codziennie przebywać w kampusie.
Oba modele oferują 60 punktów za pracę na zajęciach i odpowiadają trzeciemu i czwartemu rokowi studiów licencjackich, umożliwiając studentom, którzy odnieśli sukces, uzyskanie czteroletniego tytułu licencjata.
Dla kogo to jest
Absolwenci tego programu będą dobrze przygotowani do rozwoju kariery. Podczas szkolenia w zakresie umiejętności komunikacyjnych kluczowych dla wszystkich ścieżek kariery, edukacja w zakresie komunikacji zawodowej jest szczególnie korzystna dla kariery w public relations, reklamie, marketingu, dziennikarstwie i komunikacji korporacyjnej, technicznej lub internetowej.
Studenci zazwyczaj aplikują do programu z 60 punktami na poziomie policealnym. Kandydaci, którzy nie posiadają formalnego wykształcenia akademickiego lub punktów kwalifikujących do przyjęcia, mogą być oceniani zarówno na podstawie ich formalnego wykształcenia, jak i doświadczenia zawodowego zgodnie z elastyczną polityką przyjmowania. Więcej informacji można znaleźć na stronie Warunki przyjęcia.
Wyniki
Absolwenci BA w Professional Communication będą efektywnymi komunikatorami, którzy rozumieją komunikację, są twórczą, intelektualną, profesjonalną działalnością. Docenią międzynarodowe i międzykulturowe struktury i etyczne parametry społecznie odpowiedzialnej komunikacji. Będą profesjonalistami ze zrozumieniem komunikacji jako działalności ludzkiej i będą gotowi do wejścia na rynek pracy jako skuteczni praktycy, decydenci i osoby wspierające komunikację. Wreszcie będą mogli funkcjonować w środowiskach wymagających pracy zespołowej, wystąpień publicznych, profesjonalnych umiejętności pisania i publikowania, podstawowej komunikacji za pośrednictwem komputera oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Warunki przyjęć
Bachelor of Arts w Professional Communication
Wejście na pierwszy rok (4-letnie studia licencjackie)
Wejście na pierwszy rok jest dla uczniów pochodzących z liceum (lub równorzędnego). Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z warunkami przyjęcia na rok 1 i wymaganiami dotyczącymi aplikacji.
Wejście na trzeci rok (ukończenie studiów - trzeci i czwarty rok)
Wstęp standardowy
- Ukończenie dyplomu lub 60 punktów z komunikacji, dziennikarstwa, zarządzania biznesem lub sztuk ogólnych, w tym minimum 24 punkty na drugim roku, z minimalnym GPA na poziomie `` B '' (3,00 / 4,33) od uznanego policealnego instytucja.
- Umowy dotyczące transferu blokowego: komunikacja
Elastyczny wstęp
Kandydaci, którzy nie spełniają standardowych warunków przyjęcia, zostaną rozważeni pod kątem elastycznego przyjęcia i ocenieni w następujący sposób:
- Zwykle co najmniej pięć lat odpowiedniego doświadczenia zawodowego w obszarach komunikacji, public relations, dziennikarstwa lub innych pokrewnych dziedzinach.
- Dowody posiadania wystarczającej wiedzy, umiejętności i zdolności do ukończenia wymagającego akademickiego toku studiów.
Biegłość w języku angielskim
Jeśli angielski nie jest Twoim głównym językiem, zapoznaj się z naszymi wymaganiami dotyczącymi języka angielskiego .
Dodatkowe zalecenia
Aby odnieść sukces w tym programie, wymagane są umiejętności pisania akademickiego, dlatego zaleca się kurs kompozycji języka angielskiego skoncentrowany na pisaniu akademickim. Kurs Academic Writing and Critical Thinking oferowany w ramach Continuing Studies na Royal Roads University spełnia to zalecenie.
Kariera
Dziedzina komunikacji obejmuje wiele branż, w tym:
Reklama
- Specjalista ds. Reklamy, specjalista ds. Marketingu, autor tekstów tekstowych, kierownik ds. Obsługi klienta.
- Media planner, dyrektor kreatywny, badacz publiczny.
Nadawanie
- Kierownik stacji, dyrektor ds. Nadawania, dyrektor ds. Relacji ze społecznością, kierownik działu.
- Pisarz / menedżer wiadomości, dyrektor techniczny, reklama / marketing, spiker / prezenter.
- Disc Jockey, News Manager, Casting Director, Producent, Business Manager.
Biznes
- Kierownictwo, rekrutacja personelu, zasoby ludzkie, trener, urzędnik ds. Informacji publicznej.
- Relacje przemysłowe, negocjator / mediator, obsługa klienta, redaktor, dział kadr.
Komunikacja i opieka zdrowotna / usługi społeczne
- Dyrektor ds. Komunikacji, public relations, pracownik socjalny, dyrektor marketingu
- Analityk badawczy, analityk ds. Komunikacji, administrator publiczny, urzędnik ds. Praw człowieka
- Łącznik do spraw społeczności
Rząd / polityka
- Urzędnik ds. Informacji publicznej, asystent legislacyjny, dyrektor kampanii, specjalista ds. Badań, koordynator programu, wybrany urzędnik
Branże wysokich technologii
- Producent telewizyjny / filmowy / reżyser, analityk systemowy, copywriter techniczny
Stosunki międzynarodowe i negocjacje
- Negocjator handlowy / pośrednik, przedstawiciel korporacji, tłumacz, dyplomata
Dziennikarstwo (druk lub elektroniczny)
- Reporter, redaktor, prezenter, autor, autor tekstów, scenarzysta.
- Badacz serwisów informacyjnych, pisarz techniczny, redaktor ds. Zakupów, przeprowadzający wywiad z mediami.
Public relations
- Menedżer ds. Reklamy / reklamy, specjalista ds. Marketingu, dyrektor ds. Obsługi lobbystów.
- Specjalista ds. Publicznych korporacji, specjalista ds. Rozwoju, kierownik sprzedaży, dyrektor kreatywny.
- Analityk mediów, media planner, badacz opinii publicznej.
Teatr / sztuki widowiskowe
- Performer, scenarzysta, administrator sztuki, kostiumy, kierownik sceny, reżyser obsady.
Kursy
1 rok
- ECOL110 Ekologia (3)
- ENGL110-A Academic Writing: Część A (1.5)
- ENGL110-B Pisma akademickie: część B (1.5)
- GEOG110 Geografia człowieka (3)
- HIST160 Historia praw człowieka (3)
- ICBL (P / F) Wprowadzenie do uczenia się opartego na wyzwaniach
- INDS110-A Teorie interdyscyplinarności: część A (1.5)
- INDS110-B Teorie interdyscyplinarności: część B (1.5)
- ITAI: Wprowadzenie do rzetelności akademickiej (P / K)
- LEAD110-A Kierownik własny i inni: część A (1.5)
- LEAD110-B Kierownik własny i inni: część B (1.5)
- MATH160 Statystyka nauk społecznych (3)
- SOSC160A Badania stosowane I (A) - przegląd literatury (1.5)
- SOSC160B Badania stosowane I (B) Badania empatyczne i etnograficzne (1.5)
Rok 2
- ECON260 Ekonomia ekologiczna (3)
- ECON265 Ekonomia dobrobytu i rozwój (3)
- ENGL210-A Komunikacja i perswazja: część A (1.5)
- ENGL210-B Komunikacja i perswazja: część B (1.5)
- ENGL260 Literatura antropocenu (3)
- ENGL265 Kobiety i literatura (3)
- HLSC260 Determinanty zdrowia (3)
- INDS210-A Myślenie systemowe: część A (1.5)
- INDS210-B Myślenie systemowe: część B (1.5)
- LEAD210-A Czołowa zmiana: część A (1.5)
- LEAD210-B Czołowa zmiana: część B (1.5)
- POLI260 Rozwój i zmiany polityczne (3)
- PSYC260 Psychologia dobrego samopoczucia (3)
- SOCI260 Interakcja człowieka (3)
- SOSC260A Badania stosowane II (A) Zaawansowane metody jakościowe (1.5)
- SOSC260B Badania stosowane II (B) Zaawansowane metody ilościowe (1.5)
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół Financial Aid & Awards jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie na temat różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19. Ucz się więcej...
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem planowania wczesnej edukacji. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w zbudowaniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, które pomogą Ci sfinansować studia. Ucz się więcej...
Nagrody
Zapoznaj się z różnorodnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami przyznawanymi przez konkurencję, które są dostępne w RRU i innych agencjach finansujących. Ucz się więcej...
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród. Ucz się więcej...
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak punkty Highbred. Ucz się więcej...
Program
opis programu
Licencjat z profesjonalnej komunikacji można ukończyć jako 4-letni program studiów lub intensywny program ukończenia studiów (12 miesięcy na terenie kampusu lub 2 lata online), który umożliwia ukończenie trzeciego i czwartego roku studiów najnowocześniejszym programem treści, które równoważą edukację akademicką, doświadczenie zawodowe, kreatywność i umiejętności praktyczne. Program łączy kompleksowy przegląd komunikacji jako dziedziny akademickiej z kursami komunikacji cyfrowej, profesjonalnym pisaniem, perswazją publiczną, komunikacją wizualną, opowiadaniem multimedialnym, komunikacją globalną, studiami medialnymi i kulturowymi, komunikacją na temat zrównoważonego rozwoju, zarządzaniem komunikacją kryzysową, kontekstami tubylczymi i wieloma jeszcze.
Jako student BAPC będziesz miał możliwość skorzystania z doświadczenia zmieniającego perspektywę, studiując semestr za granicą na dowolnym z naszych partnerskich uniwersytetów w Korei, Indiach, Austrii, Niemczech, Chile lub Wietnamie. Ten składnik programu zapewni ci konfigurowalną opcję nauki, aby poszerzyć twoje międzynarodowe doświadczenie i znaczenie kulturowe.
Wspólne Fundamenty
Dzięki uczeniu się opartemu na wyzwaniach otrzymasz interdyscyplinarną podstawę na pierwsze dwa lata studiów licencjackich. Zagłębisz się w światowe problemy, zdobywając kluczową wiedzę i umiejętności niezbędne w dzisiejszej karierze. Pracując w zespołach, zaprojektujesz trwałe rozwiązania dla lokalnych wyzwań, jednocześnie ucząc się przenośnych umiejętności, takich jak przywództwo, komunikacja, krytyczne myślenie i współpraca. Odwiedź stronę wspólnych podstaw, aby dowiedzieć się więcej o uczeniu się opartym na wyzwaniach w pierwszych dwóch latach tego programu.
Ukończenie stopnia (lata 3 i 4)
Program ukończenia studiów jest dostarczany w dwóch formatach: jako 12-miesięczny model na terenie kampusu (łączy trzy i cztery lata w intensywne 12-miesięczne) oraz jako 24-miesięczny model mieszany, który obejmuje naukę online z dwoma krótkimi rezydencje kampusowe. W 12-miesięcznym programie są cztery semestry, które są porównywalne z semestrami studiów stacjonarnych. Terminy obejmują cztery do sześciu kursów w ramach czasowych około dziesięciu tygodni, z dodatkowym tygodniem pod koniec ostatniego semestru na prace końcowe i egzaminy. Oczekuje się, że studenci będą codziennie przebywać na terenie kampusu.
Oba modele oferują 60 punktów za zajęcia i są odpowiednikami trzeciego i czwartego roku studiów licencjackich, umożliwiając studentom z powodzeniem ukończenie czteroletnich studiów licencjackich.
Kursy
1 rok
- ECOL110 Ekologia (3)
- ENGL110-A Pisanie akademickie: część A (1.5)
- ENGL110-B Pisanie akademickie: część B (1.5)
- GEOG110 Geografia Człowieka (3)
- HIST160 Historia praw człowieka (3)
- ICBL (P/F) Wprowadzenie do uczenia się opartego na wyzwaniach
- INDS110-A Teorie interdyscyplinarności: część A (1.5)
- INDS110-B Teorie interdyscyplinarności: Część B (1.5)
- ITAI: Wprowadzenie do uczciwości akademickiej (P/F)
- LEAD110-A Prowadzenie siebie i innych: Część A (1.5)
- LEAD110-B Prowadzenie siebie i innych: Część B (1.5)
- MATH160 Statystyki dla nauk społecznych (3)
- SOSC160A Badania Stosowane I (A) – Przegląd literatury (1.5)
- SOSC160B Badania stosowane I (B) Badania empatyczne i etnograficzne (1.5)
Rok 2
- ECON260 Ekonomia ekologiczna (3)
- ECON265Ekonomia dobrobytu i rozwój (3)
- ENGL210-A Komunikacja i perswazja: część A (1.5)
- ENGL210-B Komunikacja i perswazja: część B (1.5)
- ENGL260Literatura antropocenu (3)
- ENGL265 Kobiety i literatura (3)
- HLSC260 Determinanty Zdrowia (3)
- INDS210-A Myślenie systemowe: część A (1.5)
- INDS210-B Myślenie systemowe: Część B (1.5)
- LEAD210-A Prowadzenie do zmian: Część A (1.5)
- LEAD210-B Prowadzenie do zmiany: Część B (1.5)
- POLI260 Rozwój i zmiany polityczne (3)
- PSYC260 Psychologia dobrostanu (3)
- SOCI260 Interakcja między ludźmi (3)
- SOSC260A Applied Research II (A) Zaawansowane metody jakościowe (1.5)
- SOSC260B Badania Stosowane II (B) Zaawansowane Metody Ilościowe (1.5)
Rekrutacja
Galeria
Wynik programu
Absolwenci BA w Professional Communication będą skutecznymi komunikatorami, którzy rozumieją, że komunikacja jest twórczą, intelektualną, profesjonalną działalnością. Docenią międzynarodowe i międzykulturowe ramy i parametry etyczne odpowiedzialnej społecznie komunikacji. Będą profesjonalistami ze zrozumieniem komunikacji jako ludzkiej aktywności i będą gotowi wejść do siły roboczej jako skuteczni praktycy, decydenci i zwolennicy komunikacji. Wreszcie, będą w stanie funkcjonować w środowiskach, które wymagają pracy zespołowej, wystąpień publicznych, profesjonalnych umiejętności pisania i publikowania, podstawowej komunikacji za pośrednictwem komputera i umiejętności rozwiązywania problemów.
Stypendia i Finansowanie
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół ds. pomocy finansowej i nagród jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie dotyczące różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19.
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem wczesnego planowania edukacyjnego. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w stworzeniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, aby pomóc w finansowaniu studiów.
Nagrody
Przeglądaj różnorodne stypendia, nagrody i stypendia przyznawane przez konkursy, dostępne od RRU i innych agencji finansujących.
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród.
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak Highbred Points.
Możliwości związane z karierą
Dziedzina komunikacji rozciąga się na wiele branż, w tym:
Reklama
- Specjalista ds. reklamy, Specjalista ds. marketingu, Copy Writer, Account Executive Manager.
- Media Planner, Creative Director, Public Researcher.
Nadawanie
- Dyrektor stacji, dyrektor ds. transmisji, dyrektor ds. relacji z lokalną społecznością, kierownik jednostki.
- News Writer/Manager, Technical Director, Advertising/Marketing, Announcer/Presenter.
- Disc Jockey, News Manager, Casting Director, Producent, Business Manager.
Biznes
- Zarządzanie, Rekrutacja personelu, Zasoby ludzkie, Trener, Pracownik informacji publicznej.
- Industrial Relation, Negotiator/Mediator, Obsługa klienta, Redaktor, Human Resources.
Komunikacja i opieka zdrowotna/usługi społeczne
- Dyrektor ds. komunikacji, Public Relations, Pracownik socjalny, Dyrektor ds. marketingu
- Analityk ds. badań, analityk ds. komunikacji, administrator publiczny, specjalista ds. praw człowieka
- Łącznik do spraw wspólnotowych
Rząd/polityka
- Specjalista ds. informacji publicznej, asystent legislacyjny, dyrektor kampanii, specjalista ds. badań, koordynator programu, urzędnik wyborczy
Przemysł wysokich technologii
- Producent/reżyser telewizyjny/filmowy, analityk systemów, techniczny copywriter
Stosunki międzynarodowe i negocjacje
- Negocjator/mediator handlowy, przedstawiciel korporacyjny, tłumacz, dyplomata
Dziennikarstwo (drukowane lub elektroniczne)
- Reporter, Redaktor, Newscaster, Autor, Copy Writer, Script Writer.
- Researcher serwisów informacyjnych, Technical Writer, Acquisitions Editor, Media Interviewer.
Public relations
- Publicity/Advertising Manager, Marketing Specialist, Lobbyist Account Executive.
- Specjalista ds. korporacyjnych Public Affairs, Specjalista ds. rozwoju, Kierownik sprzedaży, Dyrektor kreatywny.
- Analityk medialny, Media Planner, Badacz opinii publicznej.
Teatr/sztuka teatralna
- Performer, Scenarzysta, Administrator sztuki, Kostiumolog, Kierownik sceny, Dyrektor castingu.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.