Licencjat z pedagogiki specjalnej - upośledzenie funkcji poznawczych do certyfikacji nauczycieli szkół podstawowych i średnich
Siena Heights University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Adrian, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 545 / per credit
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Wstęp
Podstawowym celem programu Edukacji Specjalnej jest rozwój pewnych siebie, dociekliwych i rozważnych pedagogów, którzy są ugruntowani w zakresie i głębi trudności w uczeniu się i zaburzeń poznawczych.
Filozofia programu Kształcenie Specjalne opiera się na przekonaniach, które wpływają na charakter i treść oferty dydaktycznej. Nacisk kładziony jest na włączenie praktycznego zastosowania z dyskusją teoretyczną i prawnymi/etycznymi aspektami ułatwiania uczenia się dzieciom niepełnosprawnym.
Siena Heights UniversityFilozofia przygotowania uczniów szkół specjalnych do nauczania osób z zaburzeniami poznawczymi opiera się na 10 głównych punktach:
- Edukacja jest dla wszystkich.
- Osoby z zaburzeniami poznawczymi są lepiej obsługiwane, gdy programy są określane na podstawie indywidualnych potrzeb edukacyjnych, a nie etykiet kategorycznych.
- Dokładne dane są siłą napędową programów edukacyjnych i stanowią podstawę celów i zadań programu edukacyjnego.
- Pełne kontinuum praktyk oraz wszystkie zasoby edukacyjne i społeczne muszą być dostępne dla osób z zaburzeniami poznawczymi. Ustalenie najmniej restrykcyjnego umiejscowienia musi opierać się na danych z oceny.
- Edukacja osób z zaburzeniami poznawczymi powinna rozpocząć się jak najwcześniej i kontynuować tak długo, jak to konieczne. We wszystkich aspektach życia przejście z jednego okresu do następnego jest krytyczne.
- Program przygotowania kandydatów na nauczycieli do nauczania osób z zaburzeniami poznawczymi powinien obejmować wszystkie obszary uczenia się, w tym akademickie, społeczne, codzienne i przedzawodowe/zawodowe. Program musi opierać się na danych badawczych i najlepszych praktykach.
- Standardowy program stanowi podstawę do budowania indywidualnego programu edukacyjnego dla osób z zaburzeniami poznawczymi.
- Szkoły, podobnie jak nauczyciele i inni profesjonaliści szkolni, są integralną częścią społeczności. Nauczyciel edukacji specjalnej powinien zapewniać zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie usługi i wsparcie dla społeczności.
- Rolą programu kształcenia nauczycieli jest zaspokojenie potrzeb edukacyjnych osób z Michigan.
- Standardy Departamentu Edukacji stanu Michigan, przepisy administracyjne stanu Michigan dotyczące kształcenia specjalnego (MARSE) oraz aktualne najlepsze praktyki powinny stanowić platformę, na której opiera się program kształcenia nauczycieli. Celem programu jest zapewnienie przywództwa w rozwoju ulepszonego programu instruktażowego.
Akredytacja
Siena Heights UniversityWydział Edukacji otrzymał krajową akredytację Rady Akredytacji Przygotowania Edukatorów (CAEP) na pełne siedem lat, od wiosny 2020 do wiosny 2027. Ta akredytacja potwierdza, że wyżej wymienione profesjonalne programy wstępnej certyfikacji dostarczyły dowodów na spełnienie wszystkich standardów CAEP.
Wyróżnienia programowe
- 100 procent zatrudniania absolwentów;
- W sumie 74 procent kursów ma doświadczenie kliniczne w terenie;
- Praktyczne modelowanie instrukcji.