Bachelor of Science in Communication
Spalding University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Louisville, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 13 725 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studia stacjonarne 2023-2024; 915 USD za kredyt - czesne w niepełnym wymiarze godzin 2023-2024
Wstęp
Skorzystaj z możliwości zaprojektowania unikalnego planu studiów, z opcjami obejmującymi public relations, media społecznościowe i komunikację organizacyjną, międzykulturową i przywódczą z tytułem licencjata w dziedzinie komunikacji. Zoptymalizuj swoje możliwości w poszukiwaniu określonej niszy rynkowej. Będziesz współpracować ze swoim doradcą wydziałowym, aby wybrać kurs zgodnie z celami zawodowymi. Poza tym będziesz mieć możliwość praktycznej nauki, współpracując z najlepszymi pracodawcami w okolicy w celu odbycia stażu. Po ukończeniu studiów będziesz przygotowany do szybkiego rozpoczęcia kariery lub rozpoczęcia studiów podyplomowych.
Stężenia
- Zintegrowana komunikacja organizacyjna
- Studia komunikacyjne
- Medioznawstwo
- Komunikacja i zmiana społeczna
- Public relations
Wynik programu
cechy
- Zastosuj wiedzę zdobytą w klasie w prawdziwym życiu
- Buduj praktyczne doświadczenie
- Skorzystaj z możliwości nawiązywania kontaktów i relacji w miejscu pracy
- Skorzystaj z wygodnych formatów zajęć, które pasują do Twojego harmonogramu: online lub w klasie
Fakty
- Przewiduje się, że w latach 2014–2024 zatrudnienie specjalistów ds. public relations wzrośnie o 6%. Konieczność utrzymania przez organizacje swojego publicznego wizerunku będzie w dalszym ciągu napędzać rozwój w tej dziedzinie.
- Wcześniejsze przyjęcie na studia magisterskie z komunikacji biznesowej: możesz rozpocząć program jako student studiów licencjackich i zdobyć do dziewięciu godzin studiów magisterskich, co zapewni ci przewagę na poziomie magisterskim.
Możliwości związane z karierą
- Public relations
- Przywództwo korporacyjne
- Komunikacja wewnętrzna
- Obroty
- Marketing społeczny
- Zarządzanie
- Szkolenie i rozwój
- Komunikacja masowa
- Reklama
- Zbieranie funduszy przez władze federalne, stanowe i lokalne
- Absolwent szkoły