Ba w zarządzaniu reklamy i marki
Staffordshire University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Stoke-on-Trent, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
* Dom i studentów z UE: £ 9000 za rok studiów; Studenci z zagranicy: £ 10,500 rocznie studiów
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
BA w reklamy i zarządzania marką
Czy jesteś kreatywny i dobry komunikator z dużą ilością dobrych pomysłów? Nasz BA (z wyróżnieniem) Reklama i Brand Management kurs daje szeroki zestaw umiejętności do rozwijania kariery w szybkim tempie przemysłu kreatywnego.
Konspekt szkolenia
Nasze studio odzwierciedla środowisko agencji, tworzenie elastycznych stref pracy i przestrzenie projektów z branży oprogramowania standardowego, więc musisz zdobyć praktyczne doświadczenie, które cenią pracodawców. A nasz program Agencja Londyn i Nowy Jork pozwala pracować na majtki "na żywo" z najlepszych agencji, w tym Fallon, Profero, 23Red, YES Agencji, Bandujo Nowym Jorku, The Collective, BBH, Havas Worldwide i Pearlfisher.
Oczywiście jest przez doświadczonych instruktorów, którzy obecnie pracują, jak i praktyków dyrektorów kreatywnych agencji. Staże i wizyty Przemysł Agencja dodać do swojego rozwoju. Dowiesz się o reklamie kampanii, strategii i planowania, pomysłu, zintegrowanej komunikacji, kierownictwo artystyczne i copywriting.
Dowiesz się o najważniejszych pojęć i praktyk, które stanowią podstawę udanej reklamy i komunikacji marki. Będziesz eksperymentować z pomysłów, kreatywnego myślenia i komunikacji i zwiedzić te tereny przez kreatywnych rozwiązań.
Zachęcamy do zbadania komunikacji wizualnej i zagadnienia teoretyczne podniesione przez relacji pomiędzy markami, reklamy, marketingu i kwestii zrównoważonego rozwoju. Dowiesz się zintegrować strategię, planowanie i praktyki twórczej. I będziesz rozwijać swoje powiązania, sieci i branży możliwości stażu.
Będziesz mieć również możliwość personalizacji swojego portfela. Będziesz wyglądać w kreatywnych pomysłów i rozwiązań, badań interdyscyplinarnych do twórczego skrócie. Będziesz także zbadać strategiczne znaczenie "przyszłej korekty".
Absolwent destynacji
Nasz stopień Reklama i Brand Management ma silną sieć absolwentów połączony za pośrednictwem grup społecznościowych. Absolwenci kursu pracować w wielu różnych rolach agencyjnych szczeblu lokalnym i krajowym - niektóre aż w Europie, USA i Chinach.
Wymagania wstępne
Typowe UCAS oferty: 260. BTEC: MMM. Dyplom Fundacji Sztuki i Projektowania Zasługi. Wszyscy kandydaci zapraszani są na rozmowę kwalifikacyjną. Jeśli obecnie studiuje sztukę i przebiegu projektu e. g. Oczywiście podstawą, A-Level, AVCE itp Proszę zabrać ze sobą portfel pracy. Jednakże, nie jest istotne, że masz portfel do ubiegania się o tym kursie. Zapraszamy kandydatów z innych dyscyplin, którzy są pasjonatami reklamy.
Nauczanie i uczenie się
Reklama i Marka Zarządzanie kurs na Staffordshire University skupia się na badaniu i praktyki poprzez kreatywność projektów badawczych, teorii i studio. Różnorodność metod są wykorzystywane do opracowania i oceny postępu nauki i studentów. Są one zaprojektowane w celu wzmocnienia strategii integracji procesów intelektualnych i nauki empiryczne w kreatywnym środowisku studio, aby nasi studenci mają zaufanie i doświadczenie w środowisku branży reklamowej przed ukończeniem studiów z dobrze rozwiniętych umiejętności kreatywnego myślenia.
Nasz kurs jest zaangażowana w budowanie zaufania naszych uczniów w ich kompetencji komunikacyjnych. Nasze doskonałe stosunki pracownicze student, umożliwia każdemu uczniowi do wsparcia w rozwijaniu ich kluczowych umiejętności i podejścia w każdej części procesu. Przez każdy poziom nasi uczniowie są narażeni, by coraz bardziej złożone wyzwania dla ich zdolności do komunikowania swoich pomysłów, czy to poprzez prezentację wyników badań naukowych do swoich rówieśników, pisemnej argumentacji naukowej lub, gdy do czynienia z praktycznym skrócie, kreatywne koncepcje komunikacji z klientem.
Szeroki mieszanka metod nauczania jest zatrudnionych, które dzielą się na następujące kategorie:
- Studio nauczanie odbywa się w specjalnych studiach. Praktyka ta przyczynia się znacząco do ich niezależności jako uczących się i podejść branżowych.
- Wykłady, w tym specjalistów z branży.
- Seminaria i grupy dyskusyjne.
Krytyka grupy. Studenci prezentują swoje prace do grupy pracowników i studentów do, przeglądu postępu prac. Aktywny udział w krytyki stanowi cenną okazję do rozwoju zaufania w prezentacji i umiejętności komunikacyjnych. Poradniki dla informacji zwrotnej o postępach, a także zachęcanie do analizy i refleksji.
Instrukcja techniczna itp oprogramowania nauczanej przez instrukcji technicznej zespołu. Wizyty studyjne odbędzie się w agencji, takich jak Fallon, DBI, pastel w Londynie i Bandujo w Nowym Jorku, również odwiedzić, wystawy i konferencje oraz zapoznanie studentów z kontaktów branżowych i metod pracy.
Jesteśmy zaangażowani w rozwój i utrzymanie profesjonalnego podejścia do pracy i oczekuje się, że nasi uczniowie w użyciu przez cały czas nauki przydzielonego do pracy / praktyk / badań we wszystkich modułach w studio otwartego dostępu.
Pierwszy rok kursu wprowadza uczniów do fundacji i umiejętności kluczowych i związanych z nimi praktyk branżowych, a także diagnozowania ucznia s aktualną bazę umiejętności. Studenci będą się angażować we wszystkie aspekty procesu twórczego od początkowej skrócie do końcowej produkcji. Nacisk kładziony jest na progresji w kierunku zdolności do samodzielnego zarządzania pracy nad projektem.
Moduły w drugim roku projektu zastępczej więcej niezależnych trybów studiów zorientowany, a uczniowie rozwijają dalsze zrozumienie strategii reklamowej, copywriting i platform cyfrowych, a także kwestie etyczne. Z dalszego wsparcia i nadzoru oraz naciskiem na ich portfela umiejętności nasi studenci zaczynają rozwijać kompetencje w ramach kluczowych umiejętności niezbędnych w branży i dowiedzieć się, jak je skutecznie zastosować indywidualnie lub jako część zespołu kreatywnego. To doprowadza razem w ramach naszej Agencji Warsztaty Week w Londynie, który odbędzie się pod koniec każdego roku.
W ostatnim roku oczywiście większość modułów są oparte studyjne i często koncentrować się na krótkim wyznaczonym przez lidera modułu zewnętrznego, agencji, klienta lub konkurencji skrócie żywo. Ten rodzaj uczenia modelu skupia się na rozwijaniu twórczego wglądu i proces badawczy prowadzący do skutecznego skoku klienta, którą ocenia. To sprawdza umiejętności naszych uczniów przed procesów stosowanych w przemyśle.
Jeśli chcą, nasi studenci mogą spędzić pierwszy semestr ostatniego roku studiuje te same moduły (w języku angielskim) na naszym kursie partnerskiego w branży reklamowej finansowane WERBE Akademie w Wiedniu.
Oszacowanie
Reklamy i Zarządzania Marką Zespół Oczywiście opracowali skutecznych i odpowiednich metod oceny i strategie dla każdego modułu, te informacje zostały opracowane strategie z rozmów z praktykami z branży benchmarking przed praktykami branży reklamowej.
Większość modułów przenoszenia pojedynczych zadań związanych z oceną / zajęcia. Złożenie zajęć - natura jest określona przez majtki projektowych przedstawionych w module, który może składać się z jednego lub z kombinacji następujących składników:
- Skoroszytów lub dzienniki dokumentujące proces generowania, rozwijania i rozwiązywania myśli i pomysły i wykazanie wpływu badań na praktycznej pracy
- Koncepcja rozwoju Studio tablice i portfeli
- Pliki badawcze, dokumentujące gromadzenie, sortowanie i prezentacja materiału badawczego
- Kreatywne rozwiązania profesjonalnie zaprezentowane w formacie wymaganym przez zadania, projektu lub krótkie
- Esej lub sprawozdanie, napisany zgodnie z określonymi wytycznymi co do liczby słów i zilustrowane jak wymaga tego zadania
- Skok Prezentacja
Zespół Oczywiście są przekonani, że zintegrowane podejście do oceny gwarantuje, że zróżnicowane podejście wspiera różnego rodzaju uczących się oraz że wyniki opracowania "zdolności do skutecznego wykonywania w` świecie rzeczywistym "Nasi studenci sytuacji w branży.
Możliwości zatrudnienia
Ze względu na nasze 360 stopni kreatywnej i strategicznego podejścia do reklamy nasi absolwenci są przemysł gotowy.
Reklamy i Zarządzania Marką w Staffordshire University ma wysoki rekord zatrudnienia. Ponad 62% naszych absolwentów przejść prosto do branży reklamowej po ukończeniu stopnia, wzrósł do ponad 90% po trzech latach.
Kładziemy nacisk na rozwijanie umiejętności absolwentów z kluczowych reklamowych i zarządzania marką w tym praktyki twórczej, planowania i umiejętności badawczych konta.
Ze względu na nasze zaangażowanie w organizacjach zawodowych, takich jak D & AD (Projektanci i dyrektorów artystycznych stowarzyszenia), IPA (Institute of Practitioners w reklamie) i Ed-COM (Europejskiego Instytutu przekazów handlowych Edukacji) oraz agencje reklamowe lokalnym, krajowym i międzynarodowym, nasi uczniowie są w stanie wykorzystać te połączenia i kontakty w branży, podczas gdy w trakcie i po ukończeniu studiów.
Na wszystkich poziomach i modułów staramy się zapewnić naszym absolwentom krytycznej świadomości poprzez uczenie się oparte na wiedzy, nabywanie umiejętności i przedmiotu. Przez trzy lata stopnia, nasi uczniowie rozwijają swoją wiedzę poprzez refleksyjnej praktyki i rozwiązywania problemów i są coraz bardziej zachęcać i pozwoliło przejąć na własność i odpowiedzialność za własny proces uczenia się, zarówno jako jednostki, jak i członków zespołu, w którym możliwość interakcji z ufnością , skutecznie komunikować się i współpracować z rówieśnikami i kolegami jest najważniejsza.
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Promotional Media
- London, Wielka Brytania
Licencjat z marketingu i reklamy
- Kingston upon Thames, Wielka Brytania
Licencjat z komunikacji reklamowej
- Erie, Stany Zjednoczone