Bachelor of Science w Fashion Marketing + Management
Stephens College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Columbia, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 25 800 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* 2022-2023 czesne; całkowite koszty bezpośrednie: 36 814 USD; całkowity koszt uczestnictwa: $42,384
Wstęp
Sukces w konkurencyjnej branży modowej wymaga zarówno kreatywności, jak i solidnych podstaw w biznesie i marketingu.
Stephens College należy do „Najlepszych szkół mody na świecie 2019” według The Business of Fashion, Londyn. Nasz program marketingu i zarządzania wykorzystuje naszą reputację doskonałości i rozległą sieć absolwentów, aby przygotować studentów na sukces.
Absolwenci Stephens należą do najlepiej przygotowanych w branży. Nasi absolwenci pracują jako kupcy towarów, przedstawiciele producentów, handlowcy wizualni, kierownicy sklepów, menedżerowie ds. PR, merchandising, planiści i twórcy produktów. Wielu to także przedsiębiorcy.
Funkcje programu
- Przygotuj się na karierę w zakresie zakupów, merchandisingu lub zarządzania sklepem detalicznym.
- Rozwijaj umiejętności, aby rozpocząć własny biznes.
- Pracuj nad realnymi projektami budowania portfolio, współpracując z innymi specjalistami z dziedziny mody i kreatywności.
- Współpracuj z lokalnymi firmami w zakresie prezentacji wizualnych i promocji.
- Zdobądź praktyczne doświadczenie w planowaniu asortymentu i towarów.
Kolekcje
Produkuj i sprzedawaj The Collections, nasz coroczny pokaz mody studenckiej, dynamiczną imprezę wybiegową założoną w 1944 roku.
Imponujące możliwości sieciowe
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami z branży, którzy co roku odwiedzają Stephens, w tym z prestiżowymi projektantami zaproszonymi przez Jeannene Booher Fashion Lecture Series.
Studiować za granicą
Studenci Stephens w programie często studiują za granicą lub odbywają staże w międzynarodowych stolicach mody, aby uzyskać zaliczenie na studia. Stypendia mogą być dostępne.
Muzeum Kostiumów i Biblioteka Badawcza
Zainspiruj się naszym historycznym muzeum kostiumów i biblioteką badawczą, w której znajduje się ponad 13 000 elementów, w tym markowe ubrania od ikon mody Billa Blassa, Chanel, Oscara de la Renty i Valentino.
Znani absolwenci
- Kelsey Benson '11, Buy Planner, Nordstrom, Seattle, Waszyngton
- Ashley Bryant '12, Omni Assistant Buyer, Macy's, Nowy Jork, Nowy Jork
- Kalynn Coy '17, koordynator content marketingu, Menser & Co., Columbia, Missouri
- Erin Ewy '13, analityk biznesowy, Fine Jewelry, JC Penney, Plano, Teksas
- Shannon Forcade '12, analityk ds. sprzedaży kluczowych klientów, The North Face, Dallas, Teksas
- Sharhonda Hunter '09, rozwój produktu/zaopatrzenie, Carter's/OshKosh B'gosh, Atlanta, Georgia
- Lizann LaGrange '84, dyrektor sklepu, Tory Burch, Nowy Jork, Nowy Jork
- Angela LeVota '10, dyrektor sprzedaży detalicznej, Velvet by Graham & Spencer, Chicago, Illinois
- Amanda Puccio '10, Senior Account Executive, Cinq a Sept, Jaya Apparel Group, LLC, Nowy Jork, Nowy Jork
- Alexis Roepe '10, planista asortymentu, Hallmark Cards, Kansas City, Missouri
- Caroline Sheridan '13, Championship & PGA Member Merchandising Manager, PGA of American, Palm Beach Gardens, Floryda
Program
Główne wymagania
- Na podstawie katalogu programów nauczania 2020-2021
- Stopień: licencjat
- Program nauczania: Marketing i zarządzanie modą (FMM)
- Przedmioty do wyboru: 29 punktów
- Kursy edukacji ogólnej: 31 punktów
- Centrum Kariery i Rozwoju Zawodowego (CCPD): 8 zajęć niekredytowych
- Kursy główne: 60 punktów
Wymagane: 54 kredyty
- BUS 225 Zasady zarządzania, 3 kredyty
- BUS 230 Księgowość I, 3 kredyty
- BUS 250 Zasady marketingu, 3 kredyty
- BUS 321 Sprzedaż i negocjacje, 3 kredyty
- COMD 331 Zintegrowana komunikacja marketingowa, 3 punkty
- FAS 170 Perspektywy mody, 3 kredyty
- Proces twórczy FAS 201, 3 kredyty
- FAS 203 Tekstylia, 3 kredyty
- FAS 232 Technologia prezentacji mody, 3 kredyty
- FAS 270 Merchandising Math, 3 kredyty
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 kredyty
- FAS 303 Rozwój produktu, 3 kredyty
- FAS 310 Produkcja i koordynacja pokazów mody, 3 kredyty
- FAS 314 Rozwiązywanie problemów w marketingu/zarządzaniu modą, 3 kredyty
- FAS 315 Historia i kultura ubioru i mody, 3 kredyty
- Analiza rynku mody FAS 483, 2 punkty
- FAS 487 Applied Fashion Marketing / Management Project, 3 kredyty
- FAS 492 Staż w branży mody, 1 kredyt
- FAS 493 Aktualne problemy w globalnym przemyśle mody, 3 kredyty
- FAS 496 Seminarium po stażu, 1 punkt
Klaster 1: 3 kredyty
- FAS 301 Prognozowanie trendów, 3 kredyty
- FAS 305 Visual Merchandising i Display, 3 kredyty
Wybierz 1: 3 kredyty
- BUS 345 Marketing internetowy, 3 kredyty
- BUS 354 Zachowanie konsumentów, 3 kredyty
- BUS 362 Profesjonalna komunikacja, 3 kredyty
- BUS 386 Global Markets, 3 kredyty
- COMD 105 Technologia komunikacji strategicznej, 3 kredyty
- FAS 111 Podstawy konstrukcji odzieży, 3 kredyty
- FAS 375 Sukienka i moda: od 1900 do współczesności, 3 kredyty
Program
Program nauczania
Wymagania główne
- Na podstawie Katalogu Programów Nauczania 2020-2021
- Stopień naukowy: BS
- Program nauczania: Marketing i Zarządzanie Modą (FMM)
- Elective Courses: 29 punktów
- Kursy edukacji ogólnej: 31 punktów
- Centrum Rozwoju Zawodowego i Kariery (CCPD): 8 zajęć niekredytowych
- Kursy główne: 60 punktów
Wymagane: 54 punkty
- BUS 225 Zasady zarządzania, 3 punkty
- BUS 230 Rachunkowość I, 3 punkty
- BUS 250 Zasady marketingu, 3 punkty
- BUS 321 Sprzedaż i negocjacje, 3 punkty
- COMD 331 Zintegrowana komunikacja marketingowa, 3 punkty
- FAS 170 Perspektywy mody, 3 kredyty
- FAS 201 Proces twórczy, 3 kredyty
- FAS 203 Tekstylia, 3 kredyty
- FAS 232 Technologia prezentacji mody, 3 kredyty
- FAS 270 Merchandising Math, 3 kredyty
- FAS 285 Zarządzanie detaliczną sprzedażą mody, 3 punkty
- FAS 303 Rozwój produktu, 3 punkty
- FAS 310 Produkcja i koordynacja pokazu mody, 3 punkty
- FAS 314 Rozwiązywanie problemów w marketingu/zarządzaniu modą, 3 kredyty
- FAS 315 Historia i kultura ubioru i mody, 3 punkty
- FAS 483 Analiza rynku mody, 2 kredyty
- FAS 487 Projekt marketingu/zarządzania modą, 3 punkty
- FAS 492 Praktyka w branży mody, 1 kredyt
- FAS 493 Aktualne problemy w globalnym przemyśle mody, 3 kredyty
- FAS 496 Seminarium po stażu, 1 kredyt
Grupa 1: 3 punkty
- FAS 301 Prognozowanie trendów, 3 kredyty
- FAS 305 Visual Merchandising and Display, 3 kredyty
Wybierz 1: 3 punkty
- BUS 345 Marketing internetowy, 3 punkty
- BUS 354 Zachowania konsumentów, 3 punkty
- BUS 362 Komunikacja zawodowa, 3 punkty
- BUS 386 Rynki globalne, 3 punkty
- COMD 105 Technologie komunikacji strategicznej, 3 punkty
- FAS 111 Podstawy konstrukcji odzieży, 3 kredyty
- FAS 375 Dress and Fashion: 1900 do współczesności, 3 kredyty
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.