
BA in Advertising and Public Relations
Selinsgrove, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zostań kreatywnym liderem jutra
Reklama i public relations to kluczowe funkcje w dynamicznych firmach. Inaczej niż marketerzy, specjaliści od reklamy i public relations twórczo patrzą na komunikację strategiczną, łącząc badania i sztukę, aby stworzyć wszystkie komunikaty dla firmy.
Nauczysz się wykorzystywać swoją naturalną kreatywność i analityczne myślenie i łączyć je w celu tworzenia kompleksowych i połączonych marek oraz strategii komunikacyjnych. Dodatkowo możesz wybrać osobę niepełnoletnią, taką jak studia międzynarodowe lub przywództwo, aby dać ci szeroką perspektywę tego, czego potrzeba, aby być kreatywnym liderem.
Poznaj klucze komunikacji strategicznej
Dowiedz się, co sprawia, że reklama wizualna jest skuteczna, dobry tweet i atrakcyjna historia. W Susquehannie będziesz
- Poznaj podstawowe teorie komunikacji strategicznej,
- Ćwicz podstawowe umiejętności profesjonalisty w dziedzinie komunikacji — ustne, wizualne, pisemne i badawcze — oraz
- Poznaj etykę, która łączy profesjonalnych komunikatorów.
Dyskusje z przewodnikiem i projekty dotyczące koncepcji od retoryki po reklamę cyfrową dodatkowo pomogą rozwinąć Twoje umiejętności jako strategicznego komunikatora.
Wykorzystaj moc komunikacji
Będąc studentem, wykorzystasz swoje kreatywne umiejętności komunikacyjne. Opracuj plany komunikacji dla działań na terenie kampusu, projektuj reklamy w gazecie studenckiej i znajdź staże poza kampusem, aby rozpocząć profesjonalne portfolio. Możesz także dołączyć do studenckich organizacji zawodowych, aby połączyć się z obecnymi specjalistami od reklamy i public relations oraz wzbogacić swoją wiedzę akademicką o mądrość z rzeczywistego świata.
Susquehanna słynie z łączenia studentów z fantastycznymi programami studiów za granicą, które pomagają im uczyć się i ewoluować. Poszerzając swoją światową perspektywę, będziesz mieć przewagę nad innymi poszukującymi pracy, gdy wejdziesz na rynek pracy.
Galeria
Program
Wymagania dotyczące ścieżki reklamowej i public relations
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoim doradcą (opiekunami) i narzędziem do planowania akademickiego.
Wymagania dla Bachelor of Arts w komunikacji
Susquehanna oferuje pięć stopni w dziedzinie komunikacji: reklama i public relations; Nadawanie; Studia nad komunikacją; Dziennikarstwo i treści cyfrowe; i mediów sportowych. Kierunki spełniają wymagania uniwersyteckiego centralnego programu nauczania oraz 48 do 50 godzin semestralnych kursów w wybranym planie studiów. Obejmują one kursy wprowadzające, praktyki w zakresie umiejętności uczenia się i określone wymagania dotyczące nacisku. Stopień C- lub lepszy jest wymagany, aby każdy kurs mógł ubiegać się o specjalizację major lub minor. Kursy mogą liczyć się tylko do jednego stopnia lub mniejszego.
Wydział oczekuje również, że kierunki i osoby niepełnoletnie zajmujące się komunikacją będą uczestniczyć w każdym semestrze w powiązanych zajęciach pozalekcyjnych. Opcje obejmują radio WQSU-FM; Gazeta studencka Quill; Rocznik studencki Lanthorn; studyjna i zdalna produkcja wideo z Lens Flare; Kapituła im. Paula Dannelleya Public Relations Student Society of America (PRSSA); Stowarzyszenie na rzecz Kobiet w Mediach Sportowych (AWSM) oraz inne działania nadzorowane przez wydział wydziału.
Ścieżka Reklamy i Public Relations
Studenci spełniają wymagania uniwersyteckiego Centralnego Programu Nauczania, w pełni uczestniczą w różnych działaniach medialnych i pomyślnie kończą następujące kursy:
24 Wymagania działu
- 4 COMM-101 Podstawy mediów cyfrowych
- 2 Metody COMM-102 pakietu Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Wprowadzenie do teorii komunikacji/mediów
- 4 COMM-192 Wystąpienia publiczne
- 4 COMM-201 Etyka i przywództwo
- 4 COMM-202 Analityka mediów cyfrowych
- 4 COMM-481 Prawo medialne
14 Wymagania dotyczące reklamy i public relations
- 4 COMM-211 Wprowadzenie do reklamy i public relations
- 4 COMM-311 Metody badawcze w reklamie i public relations
- 4 COMM-411 Zarządzanie public relations
- lub COMM-418 Kampanie reklamowe
- 1 COMM-501 Praktyka
- 1 COMM-501 Praktyka
- lub COMM-504 Staż
12 Wybierz trzy spośród:
- 4 COMM-215 Profesjonalna sprzedaż
- 4 COMM-314 Public Relations Pisanie i kampanie
- 4 COMM-317 Kreatywne strategie reklamowe
- 4 COMM-321 Zarządzanie kryzysowe
- 4 COMM-322 Zarządzanie zdarzeniami strategicznymi
- 4 ARTG-251 Aplikacje komputerowe w projektowaniu graficznym
- 4 Marketing MKTG-280
Korona
Departamentalny program wyróżnień zachęca i docenia wybitne osiągnięcia w komunikacji. Aby ukończyć z wyróżnieniem wydziału, kandydaci muszą wykonać następujące czynności:
- Spełnij główne wymagania pod kierunkiem doradcy Wydziału Komunikacji, który zgadza się służyć jako sponsor na prośbę studenta,
- Złóż petycję do koordynatora ds. wyróżnień z pisemną propozycją wyróżnienia nie później niż od drugiego do ostatniego tygodnia końca młodszego roku. Zgłoszenie musi zostać zatwierdzone jako wyróżnienie przez wydział wydziału,
- Utrzymuj skumulowany GPA 3.70 na kursach wydziałowych,
- Stworzyć akceptowalną pracę pisemną lub produkcyjną opartą na jednym roku starszych prac badawczych / produkcyjnych (COMM-503 Honours Study) poza wymaganymi głównymi godzinami semestralnymi,
- Złożyć pracę co najmniej dwa tygodnie przed ukończeniem studiów, oraz
- Pomyślnie ukończ ustną obronę pracy magisterskiej.
Prace z wyróżnieniem, które nie spełniają wymaganych standardów, będą stosowane jako przedmioty fakultatywne na uniwersytecie. Wyróżnienia wydziałowe mogą być odbierane oddzielnie lub w połączeniu z programem wyróżnień uniwersyteckich.
Towarzystwa honorowe
Studenci, którzy spełniają wymagane standardy krajowe i lokalne, mogą dołączyć do krajowego stowarzyszenia honorowego Lamda Pi Eta (komunikacja).
Nieletni łączności
Wybrane kursy wymagają oceny C- lub wyższej.
Ograniczenie podwójnego liczenia
Kursy mogą zaliczać się tylko do jednego stopnia komunikacyjnego lub mniejszego.
Wymagania dotyczące reklam nieletnich
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoim doradcą (opiekunami) i narzędziem do planowania akademickiego.
Oczekuje się, że studenci będą uczestniczyć w zajęciach wydziałowych odpowiednich do ich zainteresowań i pomyślnie ukończą łącznie 24 godziny semestralne: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-211 Wprowadzenie do reklamy i public relations, COMM -311 Metody badawcze w reklamie i public relations, COMM-317 Kreatywne strategie reklamowe, dwa semestry COMM-501 Practicum i jeden z następujących przedmiotów do wyboru: COMM-215 Professional Selling, COMM-411 Public Relations Management lub COMM-418 Reklama Kampanie.
Wymagania dla Public Relations Minor
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoim doradcą (opiekunami) i narzędziem do planowania akademickiego.
Oczekuje się, że studenci będą uczestniczyć w zajęciach działu odpowiednich do ich zainteresowań i pomyślnie ukończą łącznie 24 godziny kredytowe: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-211 Wprowadzenie do reklamy i public relations, COMM -311 Metody badawcze w reklamie, COMM-314 Pisanie i kampanie public relations, dwa semestry COMM-501 Practicum i jeden z następujących przedmiotów do wyboru: COMM-321 Zarządzanie kryzysowe, COMM-322 Zarządzanie wydarzeniami strategicznymi lub ARTG-251 Aplikacje komputerowe w projektowaniu graficznym.
Opcje kursu
- COMM 101 Essentials of Digital Media, kredyty: 4
- COMM 102 Metody Adobe Creative Suite, kredyty: 2
- COMM 131 Wprowadzenie do dziennikarstwa, kredyty: 4
- COMM 141 Raporty sportowe, kredyty: 2
- COMM 142 Statystyki sportowe, kredyty: 2
- COMM 190 Wprowadzenie do teorii komunikacji / mediów, kredyty: 2
- COMM 191 Komunikacja interpersonalna, kredyty: 4
- COMM 192 Wystąpienie publiczne, kredyty: 4
- COMM 194 Komunikacja międzykulturowa, kredyty: 4
- COMM 201 Etyka i przywództwo, Kredyty: 4
- COMM 202 Analiza mediów cyfrowych, kredyty: 4
- COMM 211 Wprowadzenie do reklamy i public relations, kredyty: 4
- COMM 215 Profesjonalna sprzedaż, kredyty: 4
- COMM 231 Treść i tworzenie wiadomości, Kredyty: 4
- COMM 241 Relacje i promocja w mediach sportowych, Kredyty: 2
- COMM 242 Ogłoszenie sportowe, kredyty: 2
- COMM 277 Produkcja audio i występy medialne, kredyty: 4
- COMM 282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo, kredyty: 4
- COMM 291 jakościowe metody badawcze, kredyty: 4
- COMM 311 Metody badawcze w reklamie, kredyty: 4
- COMM 314 Public Relations Pisanie i kampanie, Kredyty: 4
- COMM 315 Zaawansowana profesjonalna sprzedaż, kredyty: 4
- COMM 317 Kreatywne strategie reklamowe, kredyty: 4
- COMM 321 Zarządzanie kryzysowe, kredyty: 4
- COMM 322 Strategiczne zarządzanie wydarzeniami, kredyty: 4
- COMM 331 Edycja, kredyty: 4
- COMM 379 Krytyczne podejście do gier, kredyty: 4
- COMM 382 Średnio zaawansowany cyfrowy produkt multimedialny, kredyty: 4
- COMM 384 Pisanie i planowanie na ekranie, kredyty: 4
- COMM 386 Ruchoma grafika i animacja, kredyty: 2
- Komunikacja zespołowa COMM 391, kredyty: 4
- COMM 411 Zarządzanie public relations, kredyty: 4
- Kampanie reklamowe COMM 418, kredyty: 4
- COMM 435 Pisanie felietonów, kredyty: 4
- COMM 481 Prawo medialne, Kredyty: 4
- COMM 482 Prof Cyfrowa produkcja multimedialna, kredyty: 4
- COMM 499 Badania nad komunikacją, kredyty: 4
- COMM 500 Tematy w komunikacji, kredyty: 2–4
- COMM 501 Practicum, Kredyty: 1
- Dochodzenie indywidualne COMM 502, kredyty: 1–4
- Badanie COMM 503 z wyróżnieniem, kredyty: 4
- COMM 504 Staż, kredyty: 1–8
Wynik programu
Cele nauczania
- Studenci będą w stanie zidentyfikować, wyjaśnić i zastosować teorię.
- Studenci zademonstrują umiejętności komunikacyjne (ustne, wizualne, pisemne i badawcze).
- Studenci rozpoznają implikacje etyczne i odnoszą je do różnych kontekstów.
- Studenci będą rozwijać i praktykować krytyczne myślenie.
Możliwości związane z karierą
Absolwenci komunikacji znaleźli ostatnio pracę w następujących firmach:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- Towarzystwo National Geographic
- QVC
- Rockstar San Diego
- Sapient Nitro
- Six Flags America
- Swarovski
- Tiffany & Co.
Ostatni absolwenci kontynuowali naukę na:
- Uniwersytet Pensylwanii
- Uniwersytet Bostoński
- Uniwersytet Stanowy Kolorado
- Uniwersytet w Denver
- Uniwersytet Zachodniej Florydy
- Pennsylvania State University
- Uniwersytet Duke'a
English Language Requirements
O szkole
pytania
Podobne kursy
Studia licencjackie w dziedzinie public relations
- West Liberty, Stany Zjednoczone
Licencjat z administracji biznesowej i innowacji cyfrowych z komunikacją cyfrową i PR w Barcelonie
- Barcelona, Hiszpania
BA w komunikacji korporacyjnej
- Langley City, Kanada
- Richmond, Kanada