
BA in Broadcasting
Selinsgrove, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Ucz się, trenuj i rozwijaj się
Naucz się podstaw cyfrowych i nowych mediów i zdobądź prawdziwe doświadczenie jako nadawca — przed lub za kamerą — w Susquehanna. Zyskasz holistyczne spojrzenie na wizualne opowiadanie historii z naszymi interdyscyplinarnymi nieletnimi, takimi jak studia filmowe, aby lepiej zrozumieć ważne tematy w dzisiejszym świecie.
Poznaj zasady pisania, etykę komunikacji, teorie mediów tradycyjnych i cyfrowych oraz co to znaczy być profesjonalistą w dziedzinie komunikacji. Następnie połącz siły z innymi, aby poznać zasady mediów transmisyjnych i profesjonalnej komunikacji. W Susquehanna będziesz korzystać z najnowszego sprzętu do produkcji wideo i audio, aby ćwiczyć wideografię, edycję cyfrową, pisanie dla nowych mediów, produkcję komercyjną i procedury na antenie.
Akcja!
Ewoluuj od początkującego narratora wideo do wszechstronnego profesjonalisty w dziedzinie transmisji. Zdobędziesz doświadczenie w terenie — transmisje sportowe, tworzenie reklam lub kręcenie wywiadów — podczas tworzenia własnej wizji artystycznej. Istnieje wiele możliwości zaangażowania się, zwłaszcza LensFlare, grupa studentów, którzy tworzą filmy promocyjne i instruktażowe dla innych studentów lub wykładowców i pracowników.
Wielu studentów nadawców korzysta ze staży i możliwości studiowania za granicą, aby uzyskać unikalny światopogląd mediów nadawczych. Zanim opuścisz Susquehannę, zbudujesz profesjonalne portfolio, które postawi Cię o poziom wyżej niż konkurencja w Twojej dziedzinie kariery.
Galeria
Program
Wymagania dotyczące ścieżki nadawczej
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoim doradcą (opiekunami) i narzędziem do planowania akademickiego.
Wymagania dla Bachelor of Arts w komunikacji
Susquehanna oferuje pięć stopni w dziedzinie komunikacji: reklama i public relations; Nadawanie; Studia nad komunikacją; Dziennikarstwo i treści cyfrowe; i mediów sportowych. Kierunki spełniają wymagania uniwersyteckiego centralnego programu nauczania oraz 48 do 50 godzin semestralnych kursów w wybranym planie studiów. Obejmują one kursy wprowadzające, praktyki w zakresie umiejętności uczenia się i określone wymagania dotyczące nacisku. Stopień C- lub lepszy jest wymagany, aby każdy kurs mógł ubiegać się o specjalizację major lub minor. Kursy mogą liczyć się tylko do jednego stopnia lub mniejszego.
Wydział oczekuje również, że kierunki i osoby niepełnoletnie zajmujące się komunikacją będą uczestniczyć w każdym semestrze w powiązanych zajęciach pozalekcyjnych. Opcje obejmują radio WQSU-FM; Gazeta studencka Quill; Rocznik studencki Lanthorn; studyjna i zdalna produkcja wideo z Lens Flare; Kapituła im. Paula Dannelleya Public Relations Student Society of America (PRSSA); Stowarzyszenie na rzecz Kobiet w Mediach Sportowych (AWSM) oraz inne działania nadzorowane przez wydział wydziału.
Ścieżka nadawcza
Studenci spełniają wymagania uniwersyteckiego centralnego programu nauczania, w pełni uczestniczą w operacjach radiowych WQSU i pomyślnie kończą następujące kursy:
24 Wymagania działu
- 4 COMM-101 Podstawy mediów cyfrowych
- 2 Metody COMM-102 pakietu Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Wprowadzenie do teorii komunikacji/mediów
- 4 COMM-192 Wystąpienia publiczne
- 4 COMM-201 Etyka i przywództwo
- 4 COMM-202 Analityka mediów cyfrowych
- 4 COMM-481 Prawo medialne
26 Wymagania dotyczące nadawania
- 4 COMM-277 Produkcja audio i występy medialne
- 4 COMM-282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo
- 4 COMM-382 Pośrednia Cyfrowa Produkcja Multimedialna
- 4 COMM-384 Pisanie i planowanie dla mediów ekranowych
- 2 COMM-386 Ruchoma grafika i animacja
- 4 COMM-482 Profesjonalna cyfrowa produkcja multimediów
- 1 COMM-501 Praktyka
- 1 COMM-501 Praktyka
Korona
Departamentalny program wyróżnień zachęca i docenia wybitne osiągnięcia w komunikacji. Aby ukończyć z wyróżnieniem wydziału, kandydaci muszą wykonać następujące czynności:
- Spełnij główne wymagania pod kierunkiem doradcy Wydziału Komunikacji, który zgadza się służyć jako sponsor na prośbę studenta,
- Złóż petycję do koordynatora ds. wyróżnień z pisemną propozycją wyróżnienia nie później niż od drugiego do ostatniego tygodnia końca młodszego roku. Zgłoszenie musi zostać zatwierdzone jako wyróżnienie przez wydział wydziału,
- Utrzymuj skumulowany GPA 3.70 na kursach wydziałowych,
- Stworzyć akceptowalną pracę pisemną lub produkcyjną opartą na jednym roku starszych prac badawczych / produkcyjnych (COMM-503 Honours Study) poza wymaganymi głównymi godzinami semestralnymi,
- Złożyć pracę co najmniej dwa tygodnie przed ukończeniem studiów, oraz
- Pomyślnie ukończ ustną obronę pracy magisterskiej.
Prace z wyróżnieniem, które nie spełniają wymaganych standardów, będą stosowane jako przedmioty fakultatywne na uniwersytecie. Wyróżnienia wydziałowe mogą być odbierane oddzielnie lub w połączeniu z programem wyróżnień uniwersyteckich.
Towarzystwa honorowe
Studenci, którzy spełniają wymagane standardy krajowe i lokalne, mogą dołączyć do krajowego stowarzyszenia honorowego Lamda Pi Eta (komunikacja).
Nieletni łączności
Wybrane kursy wymagają oceny C- lub wyższej.
Ograniczenie podwójnego liczenia
Kursy mogą zaliczać się tylko do jednego stopnia komunikacyjnego lub mniejszego.
Wymagania dla nieletnich
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoim doradcą (opiekunami) i narzędziem do planowania akademickiego.
Oczekuje się, że studenci będą uczestniczyć w zajęciach wydziału odpowiednich do ich zainteresowań i pomyślnie ukończą łącznie 24 godziny kredytowe: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-277 Audio Production and Media Performance, COMM- 282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo, COMM-384 Pisanie i planowanie dla mediów ekranowych, COMM-481 Prawo medialne i dwa semestry COMM-501 Practicum.
Opcje kursu
- COMM 101 Essentials of Digital Media, kredyty: 4
- COMM 102 Metody Adobe Creative Suite, kredyty: 2
- COMM 131 Wprowadzenie do dziennikarstwa, kredyty: 4
- COMM 141 Raporty sportowe, kredyty: 2
- COMM 142 Statystyki sportowe, kredyty: 2
- COMM 190 Wprowadzenie do teorii komunikacji / mediów, kredyty: 2
- COMM 191 Komunikacja interpersonalna, kredyty: 4
- COMM 192 Wystąpienie publiczne, kredyty: 4
- COMM 194 Komunikacja międzykulturowa, kredyty: 4
- COMM 201 Etyka i przywództwo, Kredyty: 4
- COMM 202 Analiza mediów cyfrowych, kredyty: 4
- COMM 211 Wprowadzenie do reklamy i public relations, kredyty: 4
- COMM 215 Profesjonalna sprzedaż, kredyty: 4
- COMM 231 Treść i tworzenie wiadomości, Kredyty: 4
- COMM 241 Relacje i promocja w mediach sportowych, Kredyty: 2
- COMM 242 Ogłoszenie sportowe, kredyty: 2
- COMM 277 Produkcja audio i występy medialne, kredyty: 4
- COMM 282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo, kredyty: 4
- COMM 291 jakościowe metody badawcze, kredyty: 4
- COMM 311 Metody badawcze w reklamie, kredyty: 4
- COMM 314 Public Relations Pisanie i kampanie, Kredyty: 4
- COMM 315 Zaawansowana profesjonalna sprzedaż, kredyty: 4
- COMM 317 Kreatywne strategie reklamowe, kredyty: 4
- COMM 321 Zarządzanie kryzysowe, kredyty: 4
- COMM 322 Strategiczne zarządzanie wydarzeniami, kredyty: 4
- COMM 331 Edycja, kredyty: 4
- COMM 379 Krytyczne podejście do gier, kredyty: 4
- COMM 382 Średnio zaawansowany cyfrowy produkt multimedialny, kredyty: 4
- COMM 384 Pisanie i planowanie na ekranie, kredyty: 4
- COMM 386 Ruchoma grafika i animacja, kredyty: 2
- Komunikacja zespołowa COMM 391, kredyty: 4
- COMM 411 Zarządzanie public relations, kredyty: 4
- Kampanie reklamowe COMM 418, kredyty: 4
- COMM 435 Pisanie felietonów, kredyty: 4
- COMM 481 Prawo medialne, Kredyty: 4
- COMM 482 Prof Cyfrowa produkcja multimedialna, kredyty: 4
- COMM 499 Badania nad komunikacją, kredyty: 4
- COMM 500 Tematy w komunikacji, kredyty: 2–4
- COMM 501 Practicum, Kredyty: 1
- Dochodzenie indywidualne COMM 502, kredyty: 1–4
- Badanie COMM 503 z wyróżnieniem, kredyty: 4
- COMM 504 Staż, kredyty: 1–8
Wynik programu
Cele nauczania
- Studenci będą w stanie zidentyfikować, wyjaśnić i zastosować teorię.
- Studenci zademonstrują umiejętności komunikacyjne (ustne, wizualne, pisemne i badawcze).
- Studenci rozpoznają implikacje etyczne i odnoszą je do różnych kontekstów.
- Studenci będą rozwijać i praktykować krytyczne myślenie.
Możliwości związane z karierą
Będziesz gotowy do podjęcia pracy na najwyższym poziomie w placówkach medialnych i korporacjach z edukacją Susquehanna. Nasi absolwenci komunikacji wylądowali w pracy z:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- Towarzystwo National Geographic
- QVC
- Rockstar San Diego
- Sapient Nitro
- Six Flags America
- Swarovski
- Tiffany & Co.