
BA in Journalism and Digital Content
Selinsgrove, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Stwórz swoją historię
Susquehanna zasili Twoją naturalną ciekawość i umiejętności opowiadania historii. Zdobędziesz podstawowe umiejętności, takie jak pisanie, edytowanie, przeprowadzanie wywiadów, a nawet produkcja multimedialna – a także umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów z dobrze zaokrąglonej edukacji w zakresie sztuk wyzwolonych – aby wzmocnić swoje opowiadanie historii. Od podcastów po tradycyjne reportaże prasowe, rozwiniesz umiejętności badawcze i nauczysz się dostosowywać treści do różnych mediów informacyjnych, aby odnieść sukces w stale zmieniającym się świecie dziennikarstwa.
Susquehanna zapewnia platformy dla studentów dziennikarstwa i treści cyfrowych, w tym gazetę prowadzoną przez studentów, The Quill, grupę studencką LensFlare i inne profesjonalne kluby studenckie.
Promuj dziennikarstwo etyczne
Specjaliści od mediów muszą być ciekawi, elastyczni i etyczni w pogoni za wiadomościami. W Susquehanna będziesz musiał studiować etykę dziennikarską i teorię w klasie. Omów etykę dziennikarską i korzyści płynące z przekazywania wiadomości, aby zrozumieć znaczenie mediów dla opinii publicznej.
Jako specjalista w dziedzinie dziennikarstwa i treści cyfrowych będziesz mieć umiejętności przywódcze i doświadczenie w świecie rzeczywistym, aby odnieść sukces. I możemy połączyć Cię ze znakomitymi absolwentami, aby pomóc Ci znaleźć pierwszą pracę.
Galeria
Program
Wymagania dla dziennikarstwa & Ścieżka treści cyfrowych
Po zapisaniu się na Susquehanna, zostaniesz sparowany z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu kursu i harmonogramie. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Zapisani studenci przestrzegają wymagań katalogu kursów na rok akademicki, w którym deklarują każdy kierunek i / lub mniejszość, konsultują się z doradcą (doradcami) i narzędziem Academic Planning Tool.
Wymagania dla Bachelor of Arts w komunikacji
Susquehanna oferuje pięć stopni w komunikacji: Reklama i Public Relations; Broadcasting; Studia komunikacyjne; Dziennikarstwo i treści cyfrowe; i Sports Media. Majors wypełnić uniwersyteckie wymagania Central Curriculum, plus 48 do 50 godzin semestralnych kursów w wybranym planie studiów. Obejmują one kursy wprowadzające, praktykę w zakresie umiejętności uczenia się oraz specyficzne wymagania dotyczące nacisku. Ocena C- lub lepsza jest wymagana dla każdego kursu, aby zastosować go do major lub minor. Kursy mogą być zaliczane tylko do jednego stopnia lub mniejszości.
Wydział oczekuje również, że majorzy i nieletni z zakresu komunikacji będą uczestniczyć w każdym semestrze w powiązanych działaniach pozalekcyjnych. Opcje obejmują radio WQSU-FM; gazeta studencka The Quill; rocznik studencki Lanthorn; studio i zdalna produkcja wideo z Lens Flare; Paul Dannelley Chapter of the Public Relations Student Society of America (PRSSA); Stowarzyszenie Kobiet w Mediach Sportowych (AWSM) i inne działania nadzorowane przez wydział.
Ścieżka dziennikarstwa i treści cyfrowych
Studenci spełniają uniwersyteckie wymagania Central Curriculum, w pełni uczestniczą w różnych działaniach medialnych i pomyślnie kończą następujące kursy:
24 Wymagania dotyczące wydziału
- 4 COMM-101 Podstawy mediów cyfrowych
- 2 COMM-102 Metody obsługi pakietu Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Wstęp do teorii komunikacji/mediów
- 4 COMM-192 Wystąpienia publiczne
- 4 COMM-201 Etyka i przywództwo
- 4 COMM-202 Analityka mediów cyfrowych
- 4 COMM-481 Prawo mediów
24 Dziennikarstwo i treści cyfrowe Wymagania
- 4 COMM-131 Wprowadzenie do dziennikarstwa
- 4 COMM-231 Tworzenie wiadomości i treści
- 4 COMM-331 Edytorstwo
- 4 COMM-435 Pisanie felietonów
- 1 COMM-501 Praktyka
- 1 COMM-501 Praktyka
- 1 COMM-501 Praktyka
- 1 COMM-501 Praktyka
4 Wybierz jedną z:
- ARTS-243 Fotografia cyfrowa
- COMM-282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo
Honors
Wydziałowy program honorowy zachęca i uznaje wybitne osiągnięcia w komunikacji. Aby ukończyć z wyróżnieniem wydziału, kandydaci muszą wykonać następujące czynności:
- Ukończyć główne wymagania pod kierunkiem doradcy wydziału komunikacji, który zgadza się służyć jako sponsor na prośbę studenta,
- Petycja do koordynatora honorowego z pisemną propozycją honorową nie później niż w przedostatnim tygodniu od zakończenia roku juniora. Przedłożenie musi być zatwierdzone jako jakość honorowa przez wydział,
- Utrzymanie 3,70 łącznego GPA w kursach wydziału,
- Wyprodukuj akceptowalną pisemną lub produkcyjną pracę dyplomową opartą na jednym roku starszych badań / pracy produkcyjnej (COMM-503 Honors Study) poza wymaganymi godzinami semestralnymi toru głównego,
- Złożyć pracę dyplomową co najmniej dwa tygodnie przed ukończeniem studiów, oraz
- Pomyślnie ukończyć ustną obronę pracy honorowej.
Praca honorowa niespełniająca wymaganych standardów zostanie zastosowana jako uniwersytecki kurs do wyboru. Wyróżnienia wydziałowe mogą być podjęte oddzielnie od lub w połączeniu z University Honors Program.
Towarzystwa honorowe
Studenci, którzy spełniają wymagane standardy krajowe i lokalne, mają prawo do przystąpienia do krajowego towarzystwa honorowego Lamda Pi Eta (komunikacja).
Komunikacja Nieletni
Wybrane kursy wymagają oceny C- lub wyższej.
Ograniczenie dotyczące podwójnego liczenia
Kursy mogą być zaliczone na poczet tylko jednego stopnia lub mniejszości w dziedzinie komunikacji.
Wymagania dla Minora
Po zapisaniu się na Susquehanna, zostaniesz sparowany z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu kursu i harmonogramie. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Zapisani studenci przestrzegają wymagań katalogu kursów na rok akademicki, w którym deklarują każdy kierunek i / lub mniejszość, konsultują się z doradcą (doradcami) i narzędziem Academic Planning Tool.
Oczekuje się, że studenci będą uczestniczyć w działaniach wydziału odpowiednich do ich zainteresowań i pomyślnie ukończą łącznie 26 godzin kredytowych: COMM-131 Wprowadzenie do dziennikarstwa, COMM-202 Digital Media Analytics, COMM-231 News and Content Creation, COMM-331 Editing, COMM-435 Feature Writing, dwa semestry COMM-501 Practicum, oraz jeden z następujących electives: COMM-282 Fundamentals of Digital Video Production, lub ARTS-243 Digital Photography.
Opcje kursów
- COMM 101 Essentials of Digital Media, Credits: 4
- COMM 102 Metody pracy z pakietem Adobe Creative Suite, Kredyty: 2
- COMM 131 Wprowadzenie do dziennikarstwa, Kredyty: 4
- COMM 141 Reportaż sportowy, Zaliczenia: 2
- COMM 142 Statystyka sportu, Kredyty: 2
- COMM 190 Wprowadzenie do teorii komunikacji/mediów, Zaliczenia: 2
- COMM 191 Komunikacja interpersonalna, Credits: 4
- COMM 192 Wystąpienia publiczne, Kredyty: 4
- COMM 194 Intercultural Communication, Credits: 4
- COMM 201 Etyka i przywództwo, Zaliczenia: 4
- COMM 202 Digital Media Analytics, Zaliczenia: 4
- COMM 211 Wprowadzenie do reklamy & Public Relations, Kredyty: 4
- COMM 215 Profesjonalna sprzedaż, Zaliczenia: 4
- COMM 231 News Content and Creation, Credits: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promocja, Kredyty: 2
- COMM 242 Zapowiedzi sportowe, Zaliczenia: 2
- COMM 277 Audio Production & Media Performance, Credits: 4
- COMM 282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo, Kredyty: 4
- COMM 291 Metody badań jakościowych, Credits: 4
- COMM 311 Research Methods in Advertising, Credits: 4
- COMM 314 Public Relations Writing and Campaigns, Credits: 4
- COMM 315 Advanced Professional Selling, Credits: 4
- COMM 317 Advertising Creative Strategies, Credits: 4
- COMM 321 Zarządzanie kryzysowe, Kredyty: 4
- COMM 322 Strategiczne zarządzanie wydarzeniami, Zaliczenia: 4
- COMM 331 Montaż, Kredyty: 4
- COMM 379 Critical Approaches to Gaming, Credits: 4
- COMM 382 Intermediate Digital Multimedia Product, Credits: 4
- COMM 384 Writing and Planning for Screen, Credits: 4
- COMM 386 Motion Graphics and Animation, Credits: 2
- COMM 391 Komunikacja w zespole, Kredyty: 4
- COMM 411 Zarządzanie Public Relations, Kredyty: 4
- COMM 418 Kampanie reklamowe, Kredyty: 4
- COMM 435 Feature Writing, Credits: 4
- COMM 481 Prawo mediów, Zaliczenia: 4
- COMM 482 Profesjonalna cyfrowa produkcja multimedialna, Kredyty: 4
- COMM 499 Communication Studies Research, Credits: 4
- COMM 500 Topics in Communications, Credits: 2-4
- COMM 501 Practicum, Credits: 1
- COMM 502 Individual Investigation, Credits: 1-4
- COMM 503 Honors Study, Credits: 4
- COMM 504 Internship, Credits: 1-8
Wynik programu
Cele nauczania
- Studenci będą w stanie zidentyfikować, wyjaśnić i zastosować teorię.
- Studenci zademonstrują umiejętności komunikacyjne (ustne, wizualne, pisemne i badawcze).
- Studenci rozpoznają implikacje etyczne i odnoszą je do różnych kontekstów.
- Studenci będą rozwijać i praktykować krytyczne myślenie.
Możliwości związane z karierą
Będziesz gotowy do podjęcia pracy na najwyższym poziomie w placówkach medialnych i korporacjach z edukacją Susquehanna. Nasi absolwenci dziennikarstwa wylądowali w pracy z:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- Towarzystwo National Geographic
- QVC
- Rockstar San Diego
- Sapient Nitro
- Six Flags America
- Swarovski
- Tiffany & Co.
English Language Requirements
O szkole
pytania
Podobne kursy
Multimedia i kultura cyfrowa BA
- Johnstown, Stany Zjednoczone
BS w projektowaniu mediów cyfrowych
- West Liberty, Stany Zjednoczone
Amerykański licencjat z Digital Media Arts
- Prague, Czechy