
BA in Sports Media
Selinsgrove, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Idealne połączenie praktyki i teorii
Sport to przemysł wart wiele miliardów dolarów. Uzyskaj szkolenie i wgląd do pracy w dowolnym miejscu, od profesjonalnych bitów po biura obsługi zespołów śledzonych przez miliony.
Poznaj praktyczne elementy bycia nadawcą lub dziennikarzem na stale rosnącym rynku i historii sportu, aby zrozumieć kontekst tego, o czym będziesz relacjonować.
Omów wkład Jackie Robinsona i jak sport i rasa przeplatają się w naszym społeczeństwie. Przyjrzyj się różnicy płci i monumentalnym momentom, które pomogły ją zamknąć. Omów bieżące wydarzenia i ich relacjonowanie w mediach społecznościowych i tradycyjnych.
Poszerz swoją wiedzę o otaczającym Cię świecie i lepiej zrozum ważne tematy z jednym z naszych interdyscyplinarnych nieletnich, jak filmoznawstwo czy afrykanistyka.
Doświadczenie w świecie rzeczywistym
Chwyć kamerę, wejdź za mikrofon lub zbierz statystyki podczas meczów kolegialnych. Współpracuj ściśle z Działem Informacji Sportowej i pomóż w zarządzaniu grami, promocją i zasięgiem.
Nasi studenci odbywali staż w drużynach Minor League Baseball, Galerii Sław Małej Ligi i World Series oraz na igrzyskach olimpijskich.
Po ukończeniu studiów będziesz mieć możliwość wyboru pracy, od reportera sportowego, przez biuro profesjonalnych zespołów, po informacje sportowe na uczelniach lekkoatletycznych.
Galeria
Program
Wymagania dla Sports Media Track
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoimi doradcami oraz Narzędziem do planowania akademickiego.
Wymagania dla Bachelor of Arts w komunikacji
Susquehanna oferuje pięć stopni w dziedzinie komunikacji: reklama i public relations; Nadawanie; Studia nad komunikacją; Dziennikarstwo i treści cyfrowe; i mediów sportowych. Kierunki spełniają wymagania uniwersyteckiego centralnego programu nauczania oraz 48 do 50 godzin semestralnych kursów w wybranym planie studiów. Obejmują one kursy wprowadzające, praktyki w zakresie umiejętności uczenia się i określone wymagania dotyczące nacisku. Stopień C- lub lepszy jest wymagany, aby każdy kurs mógł ubiegać się o specjalizację major lub minor. Kursy mogą liczyć się tylko do jednego stopnia lub mniejszego.
Wydział oczekuje również, że kierunki i osoby niepełnoletnie zajmujące się komunikacją będą uczestniczyć w każdym semestrze w powiązanych zajęciach pozalekcyjnych. Opcje obejmują radio WQSU-FM; Gazeta studencka Quill; Rocznik studencki Lanthorn; studyjna i zdalna produkcja wideo z Lens Flare; Kapituła im. Paula Dannelleya Public Relations Student Society of America (PRSSA); Stowarzyszenie na rzecz Kobiet w Mediach Sportowych (AWSM) oraz inne działania nadzorowane przez wydział wydziału.
Ścieżka mediów sportowych
Studenci przygotowują się do kariery w mediach sportowych i/lub public relations/promocji sportu poprzez spełnienie wymagań uniwersyteckiego Centralnego Programu Nauczania, uczestnictwo w praktykach komunikacyjnych związanych ze sportem oraz pomyślne ukończenie następujących kursów:
24 Wymagania działu
- 4 COMM-101 Podstawy mediów cyfrowych
- 2 Metody COMM-102 pakietu Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Wprowadzenie do teorii komunikacji/mediów
- 4 COMM-192 Wystąpienia publiczne
- 4 COMM-201 Etyka i przywództwo
- 4 COMM-202 Analityka mediów cyfrowych
- 4 COMM-481 Prawo medialne
26 Wymagania dotyczące mediów sportowych
- 2 COMM-141 Sprawozdania sportowe
- 2 COMM-142 Statystyki sportowe
- 2 COMM-241 Kontakty z mediami sportowymi i promocja
- 2 COMM-242 Ogłoszenie sportowe
- 4 COMM-277 Produkcja audio i występy medialne
- 4 COMM-282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo
- 4 COMM-382 Pośrednia Cyfrowa Produkcja Multimedialna
- 1 COMM-501 Praktyka
- 1 COMM-501 Praktyka
- 4 COMM-482 Profesjonalna cyfrowa produkcja multimediów
- lub COMM-435 Pisanie funkcji
Korona
Departamentalny program wyróżnień zachęca i docenia wybitne osiągnięcia w komunikacji. Aby ukończyć z wyróżnieniem wydziału, kandydaci muszą wykonać następujące czynności:
- Spełnij główne wymagania pod kierunkiem doradcy Wydziału Komunikacji, który zgadza się służyć jako sponsor na prośbę studenta,
- Złóż petycję do koordynatora ds. wyróżnień z pisemną propozycją wyróżnienia nie później niż od drugiego do ostatniego tygodnia końca młodszego roku. Zgłoszenie musi zostać zatwierdzone jako wyróżnienie przez wydział wydziału,
- Utrzymuj skumulowany GPA 3.70 na kursach wydziałowych,
- Stworzyć akceptowalną pracę pisemną lub produkcyjną opartą na jednym roku starszych prac badawczych / produkcyjnych (COMM-503 Honours Study) poza wymaganymi głównymi godzinami semestralnymi,
- Złożyć pracę co najmniej dwa tygodnie przed ukończeniem studiów, oraz
- Pomyślnie ukończ ustną obronę pracy magisterskiej.
Prace z wyróżnieniem, które nie spełniają wymaganych standardów, będą stosowane jako przedmioty fakultatywne na uniwersytecie. Wyróżnienia wydziałowe mogą być odbierane oddzielnie lub w połączeniu z programem wyróżnień uniwersyteckich.
Towarzystwa honorowe
Studenci, którzy spełniają wymagane standardy krajowe i lokalne, mogą dołączyć do krajowego stowarzyszenia honorowego Lamda Pi Eta (komunikacja).
Nieletni łączności
Wybrane kursy wymagają oceny C- lub wyższej.
Ograniczenie podwójnego liczenia
Kursy mogą zaliczać się tylko do jednego stopnia komunikacyjnego lub mniejszego.
Wymagania dotyczące nieletnich w mediach sportowych
Kiedy zarejestrujesz się w Susquehanna, otrzymasz połączenie z doradcą i narzędziem aplikacyjnym, które poprowadzi Cię w planowaniu i harmonogramowaniu kursu. Poniżej znajduje się fragment pełnego katalogu kursów. Przyjęci studenci postępują zgodnie z wymaganiami katalogu kursów dla roku akademickiego, w którym deklarują każdy kierunek i/lub niepełnoletni, konsultują się ze swoimi doradcami oraz Narzędziem do planowania akademickiego.
Oczekuje się, że studenci będą uczestniczyć w zajęciach działu odpowiednich do ich zainteresowań i pomyślnie ukończą łącznie 24 godziny kredytowe COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-141 Sports Reporting, COMM-142 Sports Statistics, COMM-241 Relacje i promocja w mediach sportowych, COMM-242 Ogłoszenia sportowe, COMM-277 Produkcja dźwięku i występy w mediach, COMM-282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo oraz dwa semestry COMM-501 Practicum.
Opcje kursu
- COMM 101 Essentials of Digital Media, kredyty: 4
- COMM 102 Metody Adobe Creative Suite, kredyty: 2
- COMM 131 Wprowadzenie do dziennikarstwa, kredyty: 4
- COMM 141 Raporty sportowe, kredyty: 2
- COMM 142 Statystyki sportowe, kredyty: 2
- COMM 190 Wprowadzenie do teorii komunikacji / mediów, Kredyty: 2
- COMM 191 Komunikacja interpersonalna, kredyty: 4
- COMM 192 Wystąpienie publiczne, kredyty: 4
- COMM 194 Komunikacja międzykulturowa, kredyty: 4
- COMM 201 Etyka i przywództwo, Kredyty: 4
- COMM 202 Analiza mediów cyfrowych, kredyty: 4
- COMM 211 Wprowadzenie do reklamy i public relations, kredyty: 4
- COMM 215 Profesjonalna sprzedaż, kredyty: 4
- COMM 231 Treść i tworzenie wiadomości, Kredyty: 4
- COMM 241 Relacje i promocja w mediach sportowych, Kredyty: 2
- COMM 242 Ogłoszenie sportowe, kredyty: 2
- COMM 277 Produkcja audio i występy medialne, kredyty: 4
- COMM 282 Podstawy cyfrowej produkcji wideo, kredyty: 4
- COMM 291 jakościowe metody badawcze, kredyty: 4
- COMM 311 Metody badawcze w reklamie, kredyty: 4
- COMM 314 Public Relations Pisanie i kampanie, Kredyty: 4
- COMM 315 Zaawansowana profesjonalna sprzedaż, kredyty: 4
- COMM 317 Kreatywne strategie reklamowe, kredyty: 4
- COMM 321 Zarządzanie kryzysowe, kredyty: 4
- COMM 322 Strategiczne zarządzanie wydarzeniami, kredyty: 4
- COMM 331 Edycja, kredyty: 4
- COMM 379 Krytyczne podejście do gier, kredyty: 4
- COMM 382 Średnio zaawansowany cyfrowy produkt multimedialny, kredyty: 4
- COMM 384 Pisanie i planowanie na ekranie, kredyty: 4
- COMM 386 Ruchoma grafika i animacja, kredyty: 2
- Komunikacja zespołowa COMM 391, kredyty: 4
- COMM 411 Zarządzanie public relations, kredyty: 4
- Kampanie reklamowe COMM 418, kredyty: 4
- COMM 435 Pisanie felietonów, kredyty: 4
- COMM 481 Prawo medialne, Kredyty: 4
- COMM 482 Profesjonalna cyfrowa produkcja multimedialna, kredyty: 4
- COMM 499 Badania nad komunikacją, kredyty: 4
- COMM 500 Tematy w komunikacji, kredyty: 2–4
- COMM 501 Practicum, Kredyty: 1
- Dochodzenie indywidualne COMM 502, kredyty: 1–4
- Badanie COMM 503 z wyróżnieniem, kredyty: 4
- COMM 504 Staż, kredyty: 1–8
English Language Requirements
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA Media and Communication
- Swansea, Wielka Brytania
BA Media, Journalism and Culture
- Cardiff, Wielka Brytania
BA Media i komunikacja
- Cardiff, Wielka Brytania