Bachelor of Management ICT Business (International ICT Business)
Telkom University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bandung, Indonezja
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
IDR 184 000 000 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
W związku z pandemią Covid-19, Telkom University prowadził wykłady online dla wszystkich studentów, w tym dla nowych studentów zagranicznych. Oczekuje się, że po tym, jak pandemia Covid-19 zacznie ustępować, a rząd Indonezji otworzy dostęp i usługi dla studentów zagranicznych, z radością powitamy studentów zagranicznych na studiach na kampusie.
Bachelor of ICT Business Management jest jednym z programów studiów w School of Economic and Business - Telkom University w Indonezji, która została założona w 1997 roku. Nasze zarządzanie ICT w biznesie kładzie duży nacisk na zarządzanie na potrzeby technologii informacyjno-komunikacyjnych Przemysł (ICT). Dzięki grubemu kolorowi ICT absolwenci ICT Business Study Program mogą być przyjmowani w branży telekomunikacyjnej i innych branżach agresywnie wykorzystujących ICT w procesach biznesowych.
Telkom University's International Office","author_url":"","source":""}" />
Czego się dowiesz?
Istnieje 5 koncentracji w zarządzaniu biznesem ICT:
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym (MBT), studenci nauczą się:
- wdrożyć zarządzanie biznesem telekomunikacyjnym
- posiadać umiejętność oceny telekomunikacji opartej na zarządzaniu przy wsparciu bezprzewodowych sieci telekomunikacyjnych i komórkowych
- analizować modele biznesowe stosowane we współczesnej branży telekomunikacyjnej.
2. Informatyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, studenci nauczą się:
- stworzyć biznesplan i wdrożyć zarządzanie przedsiębiorstwem informatycznym.
- zarządzać bezpieczeństwem informacji i rozumieć audyty bezpieczeństwa informacji.
- analizować systemy informacji zarządczej wraz z procedurami testowania oprogramowania.
- projektowanie procesów biznesowych e-commerce i biznesu IT.
3. Zarządzanie mediami, studenci dowiedzą się, jak:
- wdrażamy zarządzanie biznesem medialnym i marketing biznesu medialnego.
- ocenić system ochrony informacji cyfrowej w firmach medialnych.
- posiadać umiejętność tworzenia treści medialnych, wykorzystując technologie informacyjno-komunikacyjne i elementy tworzące treść i posiadające atrakcyjne wartości.
4. Zarządzanie treścią, studenci nauczą się:
- zrozumieć ekosystem w łańcuchu biznesowym treści w sieci telefonii komórkowej, poznać i zrozumieć potencjał biznesowy treści mobilnych, poznać i zrozumieć proces dostarczania treści do momentu dystrybucji i komercjalizacji.
- przeanalizować system zarządzania treścią multimedialną i semantykę sieci.
- ocenić zachowanie cyfrowych systemów informacyjnych w firmie.
5. International ICT Business Management, studenci dowiedzą się, jak:
- zarządzać biznesem międzynarodowym popartym międzynarodowym certyfikatem zgodnie z obszarami zainteresowań i doświadczeniem w biznesie zagranicznym.
- umieć aktywnie mówić po angielsku (nauczanie wstępne i nauka w języku angielskim).
Materiały dydaktyczne International ICT Business Management są dostarczane w języku angielskim, w tym wykłady, staże, egzaminy, prace magisterskie, próby i publikacje naukowe. Studenci otrzymują również pewne programy międzynarodowe, takie jak programy mobilności ( edutrip , wymiana studentów lub programy krótkich kursów) oraz międzynarodowe certyfikaty związane z zarządzaniem. Ponadto za 1 rok będzie dostępny program English Synergy, mający na celu poprawę znajomości języka angielskiego z Language Centre.
Co staniesz się?
Oczekuje się, że absolwenci ICT Business Management
- Umiejętność planowania, organizowania, zatrudniania personelu, przewodzenia innym i kierowania nimi oraz sprawowania kontroli w celu zarządzania organizacją biznesową i pozabiznesową.
- Potrafić pełnić obowiązki kierownika funkcjonalnego (Marketing, Operacje, HR, Finanse) oraz przedsiębiorców w organizacji biznesowej i pozabiznesowej.
- Umiejętność rozwiązywania problemów operacyjnych i zarządczych, wybierania najlepszego rozwiązania, zaleceń decyzyjnych i tworzenia planów działania w celu wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych.
- Potrafi zrozumieć teorie, koncepcje, metody i narzędzia związane z analizą umiejętności menedżerskich w obszarach marketingu, HR, operacji i finansów.
- Umiejętność gromadzenia i przetwarzania danych oraz analizowania istotnych informacji w procesie badawczym.
- Potrafi zastosować koncepcje zarządzania marketingowego obejmujące aspekty zarządzania i marketingu, tworzenie mieszanki marketingowej, opracowanie strategii planowania programu marketingowego w firmie.
- Umiejętność demonstrowania systemu rejestracji analiz i dostarczania sprawozdań finansowych firmy jako podstawy do podejmowania decyzji finansowych oraz analizowania źródeł finansowania w oparciu o teorię struktury kapitałowej możliwej do zaimplementowania w przedsiębiorstwie.
- Miej ducha przedsiębiorczości, aby znacząco przyczynić się do poprawy dobrobytu społeczeństwa.
- Potrafi zastosować koncepcje zarządzania operacyjnego, które obejmują projektowanie i działanie zarządzania jakością oraz analizować zarządzanie projektami w firmie.
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi obejmującymi: wykorzystanie, rozwój, ocenę, świadczenie świadczeń pracowniczych oraz zarządzanie poszczególnymi członkami organizacji lub grupą pracowników, obejmuje również projektowanie i wdrażanie systemów planowania, rozwoju pracowników, pracowników, zarządzania karierą , ocena wyników pracy, wynagrodzenie pracowników i dobre stosunki pracy.
Absolwenci ICT Business Management mają możliwość uzyskania:
- Programista aplikacji
- Analityk Biznesowy
- Komputerowy analityk kryminalistyczny
- Inżynier sieci
- Specjalista ds. Sprzedaży IT
Program
Począwszy od tego nieparzystego semestru 2020/2021, Telkom University , zwłaszcza School of Economic and Business, wdraża program nauczania 2020, który odnosi się do ram edukacji opartej na wynikach (OBE). Projekt programu nauczania na rok 2020 powstał w celu:
- Przewidywanie rozwoju rewolucji przemysłowej 4.0, poprzez dodanie nowej umiejętności czytania, a mianowicie umiejętności czytania i pisania przez ludzi, danych i technologii.
- Wzmocnienie zaangażowania przemysłu poprzez realizację Programu WRAP (Work Ready Program) w formie stażu, przedsiębiorczości i badań naukowych.
- Wzmocnienie cyfrowych metod uczenia się opartych na uczeniu się zorientowanym na studenta poprzez rozwój nauczania mieszanego, odwróconego uczenia się i nauczania na odległość.
- Uznanie działań związanych z rozwojem społeczności uczniów i innowacjami poprzez udział w zajęciach Tygodnia Kreatywności Studenta, tematycznych wykładach z prawdziwej pracy, krajowych lub międzynarodowych konkursach, certyfikatach i innych odpowiednikach.
- Wdrożenie procesu uczenia się „Merdeka Belajar-Kampus Merdeka”, w ramach którego studenci mają swobodę przyjmowania kredytów poza programem studiów, które mogą być podejmowane spoza programu studiów na uczelni lub poza nią.
Wszystko to ma na celu wykształcenie absolwentów umiejętności myślenia, rozwiązywania problemów i interakcji na całym świecie zgodnie z wizją School of Economics and Business.
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Podwójne studia licencjackie z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem
- Shanghai, Chiny
Double Degree Qualification in International Computer Engineering and Management of Business and Technology (English taught)
- Barcelona, Hiszpania
Administracja i zarządzanie przedsiębiorstwem (hiszpański lub dwujęzyczny) + stopień eksperta w strategii transformacji cyfrowej
- Madrid, Hiszpania