Bachelor of Science (z wyróżnieniem) w sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej
The Education University of Hong Kong
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Hong Kong, Hongkong
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
HKD 140 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* lokalni studenci: 42 100 HKD rocznie | studenci zamiejscowi*: 140 000 HK $ rocznie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program ma na celu sprostanie wyzwaniom transformacji edukacyjnej wywołanej czwartą rewolucją przemysłową oraz zaspokojenie potrzeb społecznych w zakresie wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych, aby wspierać przyszły rozwój szkół, szkolnictwa wyższego, sektora rządowego i korporacyjnego.
Normalny okres studiów
- 4 lata (dla wejścia na rok 1)
- 2 lata (w przypadku przyjęć dla seniorów)
Cele programu
Program ma na celu:
- zapewnić uczniom podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych;
- rozwijać umiejętności uczniów w stosowaniu wiedzy o sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej odpowiedniej do nauczania i uczenia się;
- rozwijanie umiejętności uczniów w zakresie wykorzystywania odpowiednich metod sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych do rozwiązywania rzeczywistych problemów w kontekstach edukacyjnych; oraz
- wyposażyć uczniów w umiejętność prowadzenia i ewaluacji projektów edukacyjnych wspieranych etycznym wykorzystaniem sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych.
Programowe efekty uczenia się (PILO)
Po pomyślnym ukończeniu programu studenci będą mogli:
PILO1: wykazać się wiedzą i zrozumieniem pojęć i narzędzi w sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej;
PILO2: zastosowanie wiedzy o sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej odpowiedniej do nauczania i uczenia się;
PILO3: identyfikować, formułować i rozwiązywać problemy edukacyjne z wykorzystaniem odpowiednich metod sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych w praktyce; oraz
PILO4: projektowanie, wdrażanie i ocena etycznego wykorzystania sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych w projekcie edukacyjnym w celu zaspokojenia pożądanych potrzeb.
Struktura programu
Dla uczestników roku 1
Poważny
- Główne punkty kredytowe Core 39
- Major Electives 6 punktów kredytowych
- Główny kurs interdyscyplinarny 3 punkty kredytowe
- Staż 6 punktów kredytowych
Projekt ostatniego roku
- Projekt Honors / Projekt Capstone 6 punktów kredytowych
Do wyboru
- Nieletni(e) lub Second Major 30 punktów kredytowych
Edukacja ogólna 22 punkty kredytowe
- Kurs podstawowy
- Nauka przez doświadczenie
- Kursy szeroko pojęte GE
- ePortfolio uczelni
Ulepszenie językowe 9 punktów kredytowych
Razem: 121 punktów kredytowych
Dla uczestników Senior Year
Poważny
- Główne 18 punktów kredytowych
- Major Electives 6 punktów kredytowych
- Główny kurs interdyscyplinarny 3 punkty kredytowe
- Staż 6 punktów kredytowych
Projekt ostatniego roku
- Projekt Honors / Projekt Capstone 6 punktów kredytowych
Do wyboru
- Nieletni(e) 15 punktów kredytowych
Edukacja ogólna 22 punkty kredytowe
- Kurs szeroko zakrojony / nauka empiryczna
- ePortfolio uczelni
Razem: 60 punktów kredytowych
Uwaga: Zajęcia będą odbywać się w kampusie Tai Po i Centrum Studiów Tseung Kwan O / Centrum Studiów Satelitarnych Kowloon Tong / Centrum Sportowym zgodnie z decyzją Uniwersytetu.
Studia główne
Główne kursy podstawowe zapewniają uczniom solidne podstawy w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych oraz pomagają im zrozumieć, jak zastosować swoją wiedzę w środowisku edukacyjnym. Główne kursy do wyboru oferują studentom elastyczność w wyborze kursów w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej, aby zaspokoić ich zainteresowania i potrzeby. Główny kurs interdyscyplinarny ma na celu zaangażowanie studentów w zrozumienie pojęć i teorii leżących u podstaw wykorzystania technologii edukacyjnych w nauce i ocenie języków z perspektywy interdyscyplinarnej.
Lista głównych kursów
Główny rdzeń
- Wprowadzenie do technologii edukacyjnych
- Rachunek różniczkowy
- Wprowadzenie do programowania i rozwiązywania problemów
- Podstawy sieci neuronowych
- Struktury danych i algorytmy do eksploracji danych
- Wprowadzenie do prawdopodobieństwa i statystyki
- Wprowadzenie do przetwarzania języka naturalnego
- Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w edukacji
- Technologie w edukacji STEM i AI
- Gry cyfrowe i nauka w środowisku edukacyjnym
- Głębokie uczenie dla wizji komputerowej i edukacji
- Robotyka stosowana z aplikacjami do edukacji specjalnej
- Projektowanie działań STEM ze zintegrowaną inżynierią i matematyką
Główne fakultatywne
- Program nauczania i ocena ulepszonych technologii edukacyjnych
- Praktyczne programowanie sztucznej inteligencji
- Komputerowe wspomaganie projektowania i druku 3D
- Projektowanie działań STEM ze zintegrowaną nauką i technologią
- Projektowanie i tworzenie aplikacji mobilnych
- Internetowe aplikacje bazodanowe do analizy danych
Główny kurs interdyscyplinarny
- Nowe technologie do nauki języków i oceniania
Staż
Staż zapewnia studentom praktyczne doświadczenia i konteksty, aby zintegrować i zastosować swoją wiedzę i umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych w miejscu pracy. Studenci są zobowiązani do odbycia stażu w odpowiedniej organizacji lub firmie związanej ze sztuczną inteligencją i technologią edukacyjną, gdzie mogą dalej rozwijać umiejętności i wiedzę rozwijaną w programie. Muszą pracować w pełnym wymiarze godzin i wykonać około 200 godzin pracy dla przydzielonej organizacji. Aby wyposażyć studentów w podstawowe pojęcia i umiejętności wymagane w środowisku pracy, zostaną przeprowadzone warsztaty przedstażowe. Od studentów oczekuje się opracowania harmonogramu pracy, który musi zostać uzgodniony zarówno przez organizację praktyk, jak i Koordynatora Praktyk EdUHK przed rozpoczęciem praktyki.
Projekt ostatniego roku
Final Year Project (FYP) składa się z dwóch kursów:
- Wyróżnia Projekt I / Projekt Capstone I: Metody badawcze i propozycja
- Wyróżnia Projekt II: Raport z badań / Projekt Capstone II: Wyniki projektu
FYP koncentruje się na wystawianiu studentom niezbędnej wiedzy i umiejętności do prowadzenia badań lub projektów zwieńczenia.
Fakultety / Mniejsze
Z dziedziny obieralnej / drugorzędnej studenci mogą swobodnie brać udział w kursach oferowanych przez dowolny wydział akademicki Uczelni, zgodnie z ich aspiracjami zawodowymi i zainteresowaniami. Drobne lekcje, takie jak kodowanie, projektowanie i technologia, kreatywność i STEM / STEAM oraz lekcje projektowania STEM są związane z programem, szczegóły będą dostępne po przyjęciu programu.
Ogólne wykształcenie
W dziedzinie edukacji ogólnej uczniowie mogą poszerzyć swój horyzont intelektualny, łącząc różne obszary wiedzy oraz między formalnymi studiami a życiem poza klasą, a także wzmacniając swoją zdolność do zdrowego myślenia i dobrego osądu.
Ulepszenie języka
Od studentów programu oczekuje się rozwinięcia umiejętności skutecznego porozumiewania się w języku angielskim i chińskim (w tym Putonghua). Aby pomóc im w osiągnięciu tego celu, Centrum Języka w Edukacji (CLE) zaoferuje kompleksowy pakiet obowiązkowych zajęć językowych z zaliczeniem kredytowym i nieobarczonych kredytami, który składa się z dwóch kursów języka angielskiego 3-cp i jednego 3-cp Kurs chińskiego.
Środek instrukcji
Program będzie prowadzony głównie w języku angielskim. Wszystkie kursy główne będą prowadzone w języku angielskim. W przypadku niektórych kursów innych niż Major, język Putonghua lub kantoński zostanie przyjęty jako środek nauczania, gdy język zostanie uznany za najbardziej efektywny w nauczaniu.
Perspektywy kariery/kwalifikacje zawodowe
Program ten przygotowuje absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach technicznych i pomocniczych (np. programista komputerowy, analityk danych, technik informatyk, programista, projektant zasobów e-learningowych, wsparcie technologii edukacyjnych, a także asystent nauczyciela w szkołach, wydawnictwie, społeczności i usługi społeczne, organizacje rządowe i pozarządowe), z możliwością awansu na wyższe stanowiska, takie jak analityk systemowy i menedżer ds. technologii edukacyjnych. Absolwenci mogą również odbyć studia podyplomowe z zakresu AI, edukacji czy informatyki.
Ponieważ rok akademicki 2022/23 jest początkiem trzylecia 2022/23 - 2024/25, w którym przydział miejsc finansowanych przez UGC nadal podlega zatwierdzeniu przez rząd, liczba miejsc naboru jest jedynie orientacyjna i może ulec zmianie lub potwierdzenie.
Zastrzeżenie
Dołożono wszelkich starań, aby informacje zawarte na tej stronie były poprawne. Zmiany w jakichkolwiek aspektach programów mogą być od czasu do czasu wprowadzane z powodu nieprzewidywalnych okoliczności pozostających poza naszą kontrolą, a Uniwersytet zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wszelkich informacjach zawartych na tej stronie bez uprzedniego powiadomienia. Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z jakiegokolwiek wykorzystania lub niewłaściwego wykorzystania lub polegania na jakichkolwiek informacjach zawartych na tej stronie.
Każdy aspekt kursu i oferty kursów (w tym między innymi treść kursu i sposób prowadzenia kursu) może ulec zmianie w dowolnym momencie według wyłącznego uznania Uniwersytetu. Bez ograniczania prawa Uniwersytetu do zmiany kursu i jego oferty kursów, przewiduje się, że zmiany mogą być wymagane ze względu na takie czynniki, jak personel, poziomy rekrutacji, ustalenia logistyczne i zmiany programu nauczania.
Galeria
Program
Struktura programu
Domena | Punkty kredytowe (cps) |
Rekrutacja na rok 1 | |
Poważny | |
główny rdzeń | 36 |
Główne wybory | 6 |
Notatka z kursu międzywydziałowego (2) | 3 |
Główny kurs interdyscyplinarny | 3 |
Praktyka | 6 |
Projekt ostatniego roku | |
Projekt z wyróżnieniem / Projekt zwieńczeniem | 6 |
Druga uwaga główna (3) / Minor (s) / Przedmioty do wyboru | 30 |
Ogólne wykształcenie | 22 |
Ulepszenie języka | 9 |
Całkowity: | 121 |
Uwagi:
(1) Zajęcia będą odbywać się w kampusie Tai Po i ośrodku naukowym Tseung Kwan O / ośrodku badań satelitarnych Kowloon Tong / ośrodku sportowym zgodnie z decyzją uniwersytetu.
(2) Tylko w przypadku rekrutacji na rok 1: Studenci przyjęci do tego programu począwszy od kohorty 2023/24 są zobowiązani do odwiedzenia Greater Bay Area (GBA) na krótką wycieczkę (np. 1-dniową lub 2-dniową 1-nocną wycieczkę) w celu ukończenia Międzywydziałowego Kursu Podstawowego. Chociaż wycieczka GBA jest mocno dotowana, studenci nadal są zobowiązani do wniesienia wkładu w wysokości 18% szacowanego kosztu podróży („składka studencka”), podczas gdy osobista rozrywka, wydatki na posiłki, opłata za dokument podróży i koszty ubezpieczenia osobistego nie będą wspierane. Szacunkowy koszt wyjazdu GBA dla studentów przyjętych do kohorty 2023/24 nie jest jeszcze dostępny, ponieważ zależy od wielu czynników, takich jak zmiany kosztu wyjazdu GBA w wyniku inflacji, czas trwania wyjazdu, koszty podróży , kurs wymiany itp. Dokładna kwota składki studenckiej nie jest zatem dostępna.
Powyższe informacje są tymczasowe i mogą ulec zmianie.
Wynik programu
Zamierzone w programie efekty uczenia się (PILO)
Po pomyślnym ukończeniu programu studenci będą mogli:
PILOT 1 : | wykazać się znajomością i zrozumieniem koncepcji i narzędzi sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych; |
PILOT 2 : | stosować wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych odpowiednią do nauczania i uczenia się; |
PILOT 3 : | identyfikować, formułować i rozwiązywać problemy wychowawcze, stosując w praktyce odpowiednie metody sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych; oraz |
PILO 4 : | zaprojektować, wdrożyć i ocenić etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej w projekcie edukacyjnym w celu zaspokojenia pożądanych potrzeb. |
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery/Kwalifikacje zawodowe
Studia przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach technicznych i pomocniczych (m.in. programista komputerowy, analityk danych, technik informatyk, programista, projektant zasobów e-learningowych, wsparcie technologii edukacyjnych, a także asystent nauczyciela w szkołach, wydawnictwach, społecznościach i służby społeczne, organizacje rządowe i pozarządowe), z możliwością awansu na wyższe stanowiska, takie jak analityk systemów i kierownik ds. technologii edukacyjnych. Absolwenci mogą również podjąć studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji, edukacji lub technologii informatycznych.
Powyższe informacje są tymczasowe i mogą ulec zmianie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat (z wyróżnieniem) Edukacja i nauka cyfrowa
- Lincoln, Wielka Brytania