
Bachelor of Arts w dziedzinie public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej
Thiel College

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Greenville, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 33 620 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
* czesne 2022-2023
Wstęp
Program public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej w Thiel College jest wspólnym przedsięwzięciem Departamentu Mediów, Komunikacji i Public Relations oraz Departamentu Administracji Biznesowej i Księgowości. Studenci wezmą udział w różnych kursach z zakresu public relations, reklamy, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, mediów, rachunkowości, zarządzania przedsiębiorstwem, komputerowych systemów informatycznych (CIS) i ekonomii.
Ten program ma dwie podobne, ale różne ścieżki. Ścieżka media jest polecana studentom, którzy chcą pracować w korporacjach lub agencjach public relations i reklamowych, ale nie przewidują przejścia na stanowiska kierownicze. Ścieżka menedżerska jest polecana studentom, którzy przewidują rozpoczęcie kariery w public relations lub reklamie, a ostatecznie przejście na ogólne stanowiska kierownicze w agencji lub korporacji.
Główne cechy
- Rozumie podstawowe funkcje marketingu biznesowego (zwłaszcza public relations i reklamy) oraz zarządzania.
- Rozwijaj umiejętności interpersonalne i naucz się być wartościowym członkiem zespołu.
- Zrozum, że każda decyzja biznesowa wiąże się z kosztami i korzyściami finansowymi, środowiskowymi i zarządczymi.
- Bądź przygotowany do zatrudnienia jako specjalista ds. PR, reklamy lub marketingu oraz do przyjęcia do programu studiów podyplomowych z zakresu public relations, reklamy, marketingu lub ogólnego biznesu.
- Rozumieć kwestie etyczne w public relations, reklamie i marketingu w dzisiejszym środowisku biznesowym oraz właściwe rozwiązywanie dylematów etycznych i innych problemów.
- Wykazać dogłębne zrozumienie roli komunikacji w społeczeństwie i kulturze masowej, roli i zastosowań komunikacji masowej oraz wykorzystania szeregu specjalistycznych aplikacji komunikacyjnych, takich jak public relations, reklama i ogólnie marketing.
- Zademonstruj dogłębne zrozumienie wymagań pracy i środowiska pracy na stanowiskach, działach i agencjach związanych z public relations, reklamą i marketingiem.