Bachelor of Arts w dziedzinie public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej
Greenville, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Aug 2025
CZESNE
USD 36 364 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* czesne 2022-2023
Wstęp
Program public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej w Thiel College jest wspólnym przedsięwzięciem Departamentu Mediów, Komunikacji i Public Relations oraz Departamentu Administracji Biznesowej i Księgowości. Studenci wezmą udział w różnych kursach z zakresu public relations, reklamy, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, mediów, rachunkowości, zarządzania przedsiębiorstwem, komputerowych systemów informatycznych (CIS) i ekonomii.
Ten program ma dwie podobne, ale różne ścieżki. Ścieżka media jest polecana studentom, którzy chcą pracować w korporacjach lub agencjach public relations i reklamowych, ale nie przewidują przejścia na stanowiska kierownicze. Ścieżka menedżerska jest polecana studentom, którzy przewidują rozpoczęcie kariery w public relations lub reklamie, a ostatecznie przejście na ogólne stanowiska kierownicze w agencji lub korporacji.
Główne cechy
- Rozumie podstawowe funkcje marketingu biznesowego (zwłaszcza public relations i reklamy) oraz zarządzania.
- Rozwijaj umiejętności interpersonalne i naucz się być wartościowym członkiem zespołu.
- Zrozum, że każda decyzja biznesowa wiąże się z kosztami i korzyściami finansowymi, środowiskowymi i zarządczymi.
- Bądź przygotowany do zatrudnienia jako specjalista ds. PR, reklamy lub marketingu oraz do przyjęcia do programu studiów podyplomowych z zakresu public relations, reklamy, marketingu lub ogólnego biznesu.
- Rozumieć kwestie etyczne w public relations, reklamie i marketingu w dzisiejszym środowisku biznesowym oraz właściwe rozwiązywanie dylematów etycznych i innych problemów.
- Wykazać dogłębne zrozumienie roli komunikacji w społeczeństwie i kulturze masowej, roli i zastosowań komunikacji masowej oraz wykorzystania szeregu specjalistycznych aplikacji komunikacyjnych, takich jak public relations, reklama i ogólnie marketing.
- Zademonstruj dogłębne zrozumienie wymagań pracy i środowiska pracy na stanowiskach, działach i agencjach związanych z public relations, reklamą i marketingiem.
Wynik programu
Student, który jest absolwentem Thiel College ze specjalizacją public relations, reklama i zintegrowana komunikacja marketingowa będzie:
- Potrafić skutecznie tworzyć komunikaty perswazyjne;
- Rozumieć kwestie etyczne w pracy mediów wynikające z wolności wynikających z Pierwszej Poprawki i móc postępować w sposób etyczny;
- Zrozumieć i móc zastosować adaptacyjne umiejętności przywództwa i współpracy;
- Potrafić analizować i stosować aktualne teorie i podejścia do podejmowania decyzji w Public Relations;
- Wykazać skuteczną komunikację w formie ustnej i pisemnej w terenie.
Program
Major Requirements
Management Track
- COMM 155 Wprowadzenie do zintegrowanej komunikacji marketingowej
- COMM 255 Komunikacja interpersonalna lub COMM 321 Komunikacja organizacyjna
- COMM 280 Badanie komunikacji zapośredniczonej
- COMM 282 Pisanie dla mediów
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Public Relations
- COMM 405 Zaawansowane public relations
- COMM 470 Senior Seminar
- Staż COMM 480
- CIS 111 Word Processing Applications
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- ACCT 113 Zasady rachunkowości
- BADM 233 Managerial Accounting
- Reklama BADM 324
- BADM 355 Prawo gospodarcze I
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- Marketing BADM 454
- ECON 221 Mikroekonomia
Zalecane: IS 140 — Grafika; COMM 181 — Wystąpienia publiczne; COMM 300 — Perswazja; COMM 331 — Komunikacja międzykulturowa; oraz COMM 455 — Prawo i regulacje dotyczące mediów
Ścieżka multimedialna
- COMM 155 Wprowadzenie do zintegrowanej komunikacji marketingowej
- COMM 255 Komunikacja interpersonalna lub COMM 321 Komunikacja organizacyjna
- COMM 280 Badanie komunikacji zapośredniczonej
- COMM 282 Pisanie dla mediów
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Public Relations
- COMM 405 Zaawansowane public relations
- COMM 470 Senior Seminar
- Staż COMM 480
- Aplikacje do edycji tekstu CIS 111
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- BADM 100 Wprowadzenie do biznesu
- CSCI 139 Projektowanie i tworzenie stron internetowych
- Reklama BADM 324
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- Marketing BADM 454
- BADM 456 International Marketing
- ECON 221 Mikroekonomia
Zalecane: IS 140 — Grafika; COMM 181 — Wystąpienia publiczne; COMM 300 — Perswazja; COMM 331 – Komunikacja międzykulturowa; oraz COMM 455 — Prawo i regulacje dotyczące mediów
Możliwości związane z karierą
Program ten jest szeroki i obejmuje szeroki zakres możliwości zatrudnienia dla naszych absolwentów! Studenci Thiel College biorący udział w programie będą mogli pracować w takich dziedzinach, jak public relations, reklama i marketing, pracując w agencjach PR/reklamowych, korporacjach lub małych firmach (w tym firmach medialnych), dużych i małych organizacjach non-profit lub rządzie. Pomaga także przygotować studentów do studiów podyplomowych w zakresie public relations, reklamy, marketingu, administracji biznesowej (takiej jak tytuł MBA), zarządzania organizacją non-profit lub dziennikarstwa biznesowego.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Scholarship Opportunities
Thiel College oferuje studentom stypendia z powodów takich jak sukcesy w nauce, praca społeczna lub zaangażowanie, wzorowe przywództwo i wiele więcej! Stypendia dostępne dla kierunków public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej to:
- The Roger ’52 and Paula G. Blatter Scholarship
- William Randolph Hearst Scholarship Endowment Fund
- Mister Rogers Scholarship
Opłata za program
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.