Keystone logo
Thiel College Bachelor of Arts w dziedzinie public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej
Thiel College

Bachelor of Arts w dziedzinie public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej

Greenville, Stany Zjednoczone

4 Years

Język angielski

Pełny etat

Termin składania wniosków

Aug 2025

USD 36 364 / per year *

W kampusie

* czesne 2022-2023

Wstęp

Program public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej w Thiel College jest wspólnym przedsięwzięciem Departamentu Mediów, Komunikacji i Public Relations oraz Departamentu Administracji Biznesowej i Księgowości. Studenci wezmą udział w różnych kursach z zakresu public relations, reklamy, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, mediów, rachunkowości, zarządzania przedsiębiorstwem, komputerowych systemów informatycznych (CIS) i ekonomii.

Ten program ma dwie podobne, ale różne ścieżki. Ścieżka media jest polecana studentom, którzy chcą pracować w korporacjach lub agencjach public relations i reklamowych, ale nie przewidują przejścia na stanowiska kierownicze. Ścieżka menedżerska jest polecana studentom, którzy przewidują rozpoczęcie kariery w public relations lub reklamie, a ostatecznie przejście na ogólne stanowiska kierownicze w agencji lub korporacji.

Główne cechy

  • Rozumie podstawowe funkcje marketingu biznesowego (zwłaszcza public relations i reklamy) oraz zarządzania.
  • Rozwijaj umiejętności interpersonalne i naucz się być wartościowym członkiem zespołu.
  • Zrozum, że każda decyzja biznesowa wiąże się z kosztami i korzyściami finansowymi, środowiskowymi i zarządczymi.
  • Bądź przygotowany do zatrudnienia jako specjalista ds. PR, reklamy lub marketingu oraz do przyjęcia do programu studiów podyplomowych z zakresu public relations, reklamy, marketingu lub ogólnego biznesu.
  • Rozumieć kwestie etyczne w public relations, reklamie i marketingu w dzisiejszym środowisku biznesowym oraz właściwe rozwiązywanie dylematów etycznych i innych problemów.
  • Wykazać dogłębne zrozumienie roli komunikacji w społeczeństwie i kulturze masowej, roli i zastosowań komunikacji masowej oraz wykorzystania szeregu specjalistycznych aplikacji komunikacyjnych, takich jak public relations, reklama i ogólnie marketing.
  • Zademonstruj dogłębne zrozumienie wymagań pracy i środowiska pracy na stanowiskach, działach i agencjach związanych z public relations, reklamą i marketingiem.

Wynik programu

Program

Możliwości związane z karierą

Rekrutacja

Stypendia i Finansowanie

Opłata za program

English Language Requirements

Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.

O szkole

pytania