Licencjat z reklamy
Universidad Europea
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Spain
Języki
Język angielski, Hiszpański
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 11 270 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Hiszpański: 11.270 EUR - Angielski: 9.950 EUR
Wstęp
Bachelor's Degree in Advertising jest oficjalnym czteroletnim programem, który jest przeznaczony do szkolenia specjalistów, aby wymyślić oryginalne i pomysłowe odpowiedzi na marki, specjalistów, którzy są w stanie badać i proponować cele strategiczne, że reklamodawcy szukają. Studenci na programie reklamowym będą mieli wiedzę i umiejętności, aby móc pracować w różnych obszarach w ramach reklamy, komunikacji handlowej i korporacyjnej.
Dlaczego warto studiować na studiach licencjackich z zakresu reklamy?
Najnowocześniejsze obiekty
Abyś mógł w pełni wykorzystać nasz innowacyjny model akademicki, Universidad Europea stawia do Twojej dyspozycji najbardziej zaawansowane laboratoria i sale symulacyjne, wszystkie wyposażone w najbardziej innowacyjną technologię.
- Laboratorium fotografii i obrazowania cyfrowego
- Radio
- Kabiny do postprodukcji
- Pomieszczenie produkcyjne
- Zestaw fotograficzny
- Zestaw wirtualny
- Kontrola produkcji i zestaw telewizyjny
- Cyfrowa sala dźwiękowa / dubbingowa
- Zakwaterowanie uniwersyteckie w Madrycie
- Biblioteka CRAI Dulce Chacón
- Centrum sportowe
- Pracownia graficzna: wyposażona w stacje robocze Mac i PC oraz wszystkie niezbędne narzędzia potrzebne do tworzenia i drukowania materiałów reklamowych i graficznych, z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania Freehand, QuartkXPress i Photoshop, a także ploter do drukowania profesjonalnych prac reklamowych.
- Pracownia multimedialna: wyposażona w niezbędne programy do projektowania stron internetowych i interaktywnych, takie jak Adobe Dreamweaver, Adobe Flash i Adobe Premiere, a także do opracowywania akcji planowania mediów reklamowych.
- Sprzęt filmowy: dostępne są materiały do produkcji filmowych, takie jak akcesoria oświetleniowe, kamery filmowe, kamery wideo HD, mikrofony i profesjonalny sprzęt do rejestracji dźwięku, a także pomieszczenia do montażu, dubbingu i napisów.
- Newsroomy: wyposażone w niezbędną technologię do pisania wiadomości, a także do składu i drukowania gazet. Wszystkie te klasy mają bezpośredni dostęp do agencji informacyjnej.
- Gazeta Uniwersytecka (Europea News): wyposażona w najnowsze technologie do edycji, układu i publikacji gazety cyfrowej.
Naucz się reklamy w inny sposób
Studiuj różne przedmioty, takie jak neuromarketing, neurokreatywność, portfolio, Big Data, nowe modele biznesowe, projektowanie, użyteczność; i wybierz specjalizację w kreatywności lub strategii.
Zdobądź krajowe i międzynarodowe nagrody
Weź udział w konkursach i festiwalach (Chupete, Sol, Smile, itp.) ze swoimi projektami za pośrednictwem Pitching Minds, elitarnego zespołu kreatywności Universidad Europea.
Współpracować z agencjami i mediami
Pionierski program podwójnego szkolenia w świecie hiszpańskich uczelni. Weź udział w szkoleniach prowadzonych przez specjalistów od reklamy z Comunica+A, M&C Saatchi czy Atresmedia.
Obowiązkowy staż: 150 godz.
Odbądź staż w prestiżowych agencjach i grupach komunikacyjnych takich jak: McCann, VCCP, Saatchi & Saatchi czy Lola Mullenlowe.
Program
Licencjat z reklamy to tytuł licencjata w dziedzinie sztuki, który koncentruje się na reklamie i marketingu. Studenci zdobywają szeroką wiedzę na temat reklamy, w tym technik, zasad i strategii stosowanych przy tworzeniu i rozpowszechnianiu przekazów reklamowych na różnych platformach medialnych.
Na Universidad Europea będziesz studiować szereg przedmiotów, w tym zachowania konsumentów, zarządzanie marką, badania rynku, marketing cyfrowy, planowanie mediów, strategię kreatywną oraz prawo i etykę reklamy.