Keystone logo
Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Wstęp

Universitas Gadjah Mada (UGM) został oficjalnie założony 19 grudnia 1949 roku jako uniwersytet narodowy. Uważany za jeden z najstarszych uniwersytetów w Indonezji, UGM służy jako filar przebudzenia edukacyjnego w Indonezji i ma być obrońcą i rozpowszechniaczem Pancasila. Obecnie UGM posiada 18 wydziałów, jedną szkołę podyplomową (magisterską i doktorską) oraz jedną szkołę zawodową. Większość wydziałów UGM składa się z kilku wydziałów i programów studiów. Działalność akademicka Universitas Gadjah Mada jest wyrażona w formie kamieni węgielnych wyższych wartości edukacyjnych Tri Dharma, na które składają się edukacja i nauczanie, badania i służba społeczna.

UGM ma ponad 50 000 studentów, 1 212 osiągnięć studenckich, 2 635 własności intelektualnych, 339 profesorów, 606 profesorów nadzwyczajnych, 839 adiunktów i 684 wykładowców. UGM został uznany za jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów w Indonezji, który wdrożył światowej klasy system edukacji dla wszystkich. Specjalny Region Yogyakarta, w którym znajduje się UGM, jest jedną z najmniejszych prowincji w Indonezji i jest powszechnie znany jako centrum kultury jawajskiej, a także centrum nauki. Ma 3 689 000 mieszkańców, z których 511 000 mieszka w mieście Yogyakarta. Jego nazwa jako centrum nauki jest naznaczona istnieniem 110 państwowych i prywatnych instytucji edukacyjnych, z populacją studentów wynoszącą ponad 300 000.

Wizja i misja

Wizja Być doskonałym i innowacyjnym uniwersytetem światowej klasy, przepojonym wartościami kulturowymi narodu opartymi na Pancasila jako ideologii państwowej i oddanym interesom narodu i ludzkości.

Misja Prowadzenie edukacji, badań i usług społecznych, a także ochrona i rozwój wiedzy, która jest doskonała i użyteczna dla społeczeństwa.

Funkcje kampusu

Accommodation

Zachowując najlepsze warunki do osiągnięcia najlepszych osiągnięć akademickich, Universitas Gadjah Mada zapewnia również zakwaterowanie z pełnym wyposażeniem dla studentów zapisanych, a także gościnnych wykładowców z innych uniwersytetów w celu wymiany naukowej, artystycznej i kulturalnej, szkoleń, gości wydziału, programów studiów, instytucje i ośrodki studiów, które są bezpośrednio lub pośrednio związane z uczelnią.

W związku z tym UGM oferuje 5 (pięć) jednostek mieszkalnych (Darmaputera Baciro, Darmaputera Karanggayam, Ratnaningsih Bulaksumur, Ratnaningsih Kinanti i Ratnaningsih Sagan), które mogą pomieścić ponad 1500 osób w ramach stałego zakwaterowania oraz 5 (pięć) tymczasowych jednostek zakwaterowania dla osób, które mają nie znaleźli jeszcze stałego mieszkania, składającego się z 2 (dwóch) jednostek zakwaterowania u rodziny goszczącej, Wisma MM UGM , University Club Hotel i Wisma Kagama UGM .

Facilities

Aby zwiększyć dobrobyt społeczności akademickiej na Universitas Gadjah Mada , stale inwestujemy w nowe i istniejące obiekty, szkolenia i technologię. Po zapisaniu się do UGM każdy student zostanie wyposażony w konto Wi-Fi oraz legitymację studencką lub międzynarodową legitymację studencką. Dostęp do wszystkich oferowanych udogodnień będzie obowiązkowym wymogiem identyfikacyjnym.

Społeczność akademicka UGM ma dostęp do naszych bibliotek na każdym wydziale i katedrze, a także do naszej biblioteki głównej, która jest wyposażona w pełen zakres materiałów drukowanych, skomputeryzowany system automatyzacji i wsparcie informatyczne, które umożliwia odwiedzającym pełny dostęp do ponad 24 000 publikacji on-line czasopisma. Poza tym student ma również dostęp do każdej formalnej i nieformalnej przestrzeni do nauki, jadalni i mini-marketu na każdym wydziale, „sepeda kampus” dla lokalnego transportu na terenie UGM , centrum zdrowia non-profit (GMC Health Center), szpitali uniwersyteckich, wycieczek uniwersyteckich i podróży (Gamawisata) itp. W zakresie usług UGM zapewni swojej społeczności akademickiej kompleksową sieć usług wsparcia, aby zapewnić studentowi pomoc i porady we wszystkich aspektach życia uniwersyteckiego, w tym akademickiego, osobistego, finansowego i praktycznego wymagania.

Wszystkie oferowane obiekty są wspierane przez zintegrowany system informatyczny, który oferuje dobre i zintegrowane rozwiązania informatyczne oparte na rozwoju oprogramowania i systemach informatycznych, doradztwie i rozwoju infrastruktury teleinformatycznej.

    Rekrutacja

    Przyjmowanie absolwentów na Uniwersytet Gadjah Mada odbywa się zgodnie z regulaminem uczelni. Wstęp odbywa się on-line za pośrednictwem 3 kanałów; regularne, partnerskie i międzynarodowe. Rekrutacja odbywa się dwa razy w roku, czyli w semestrze pierwszym (maj-lipiec) i semestrze drugim (listopad-grudzień).

    Wymagania wnioskodawcy

    Regularny (indonezyjski)

    • Dyplom licencjata na pokrewnym/zatwierdzonym kierunku
    • Transkrypcja z minimalną GPA:
      • ≥2,50 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją A
      • ≥2,75 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją B
      • ≥3,00 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją C
      • Certyfikat akredytacji programu licencjackiego
      • Certyfikat Testu Potencjału Akademickiego
      • English proficiency certificate
      • List polecający od poprzedniego wykładowcy, szefie
      • Health certificate
      • Projekcja kandydatów
      • Zezwolenie na naukę w miejscu pracy wnioskodawcy

    Partnerstwo (indonezyjski)

    • Dyplom licencjata na pokrewnym/zatwierdzonym kierunku
    • Transkrypcja z minimalną GPA:
      • ≥2,50 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją A
      • ≥2,75 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją B
      • ≥3,00 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją C
      • Certyfikat akredytacji programu licencjackiego
      • Certyfikat Testu Potencjału Akademickiego
      • English proficiency certificate
      • List polecający od poprzedniego wykładowcy, szefie
      • Health certificate
      • Projekcja kandydatów
      • Zezwolenie na naukę w miejscu pracy wnioskodawcy
      • Protokół ustaleń stypendysty

    International

    • Dyplom licencjata na pokrewnym/zatwierdzonym kierunku
    • Transkrypcja z minimalną oceną GPA 3,00 z 4,00
    • Oficjalne zdjęcie wielkości paszportu
    • Kolorowy skan paszportu (tylko strona z okładką i danymi osobowymi)
    • Oficjalny transkrypt akademicki wydany przez Twoją instytucję akademicką
    • Test znajomości języka angielskiego (certyfikat IELTS/TOEFL ITP/TOEFL IBT), minimalny wynik 500 lub równoważny. Wynik jest wyższy, jeśli student podejmie studia Double Degree Master (zobacz wymagania)
    • Personal Statement
    • Oświadczenie o wsparciu finansowym
    • List polecający z uczelni macierzystej
    • Legitymacja studencka (z domu/poprzedniej uczelni)

    Wymagania te są niezbędne, aby przyszli studenci mogli osiągnąć kompetencje zamierzone w ramach programu. Program uwzględnia wykształcenie kandydata, aby zagwarantować przyszłym studentom możliwość kontynuowania procesu uczenia się. Kandydaci posiadający wykształcenie związane z religią lub językiem nie mogą aplikować, ponieważ dotyczą różnych dziedzin wiedzy związanych z planowaniem miejskim i regionalnym. Od kandydatów nie wymaga się przystępowania do egzaminu wstępnego z danego przedmiotu. Po selekcji dokumentów kandydaci muszą przejść rozmowę kwalifikacyjną dotyczącą wiedzy wnioskodawcy z zakresu urbanistyki i jego możliwości przestrzennych.

    Wynik rekrutacji jest przesyłany przez DPP każdemu wnioskodawcy drogą elektroniczną. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają wymagań programu, nie zostaną przyjęci. Kandydaci ci mogą ponownie zarejestrować się w kolejnym zaplanowanym naborze. Kandydaci, którzy zostaną przyjęci, przed rozpoczęciem studiów otrzymają orientację akademicką, która zapewni studentom podstawową wiedzę dotyczącą planowania przestrzennego.

    Selection Process

    Krok po kroku

    • Studenci zgłaszają się do programu
    • Po otrzymaniu dokumentów aplikacyjnych członek Biura Spraw Międzynarodowych (OIA) i członek Wydziału przetworzą je w procesie selekcji

    Kandydaci będą oceniani według następujących kryteriów:

    • Kompetencje akademickie
    • Potencjalny wynik, w tym wkład w wyniki rozwojowe w Twoim kraju
    • Profesjonalne i osobiste cechy przywódcze
    • Jeśli zostaniesz wybrany jako jeden z kandydatów na studentów UGM , otrzymasz pocztą elektroniczną list ofertowy (LO) z prośbą o uregulowanie bezzwrotnej płatności za czesne i wszelkie inne opłaty.
    • Po potwierdzeniu procesu płatności przez bank OIA przetworzy dokumenty w celu uzyskania listu akceptacyjnego (LoA)
    • Otrzymasz LoA i inne informacje związane z oferowanymi kursami, regulaminem akademickim, kolegą ze studiów itp
    • Biuro Spraw Międzynarodowych UGM przetworzy dokumenty aplikacyjne do Dyrekcji Szkolnictwa Wyższego Indonezji w celu uzyskania pozwolenia na studia. Wydanie pozwolenia na naukę trwa zwykle dwa miesiące
    • Gdy pozwolenie na naukę będzie dostępne, OIA pomoże Ci w zorganizowaniu zatwierdzenia przez Urząd Imigracyjny w Dżakarcie wizy na ograniczony pobyt (VITAS/Visa Tinggal Terbatas). Uzyskanie pozwolenia na naukę i zatwierdzenia przez VITA zajmie co najmniej trzy/cztery miesiące
    • Następnie otrzymasz e-mailem kartę VITAS (wiza na ograniczony pobyt/wiza Tinggal Terbatas) bezpośrednio od OIA
    • Studenci przebywający dłużej niż 4 miesiące muszą wyrobić VITAS (wizę studencką)
    • Musisz skontaktować się z OIA nie później niż tydzień po przybyciu do Indonezji. Ponadto otrzymasz od OIA inne wskazówki dotyczące wypełniania dokumentów pozwolenia na pobyt ze względów bezpieczeństwa i wygody

    Życie na kampusie i udogodnienia

    Jako wiodący indonezyjski uniwersytet, Universitas Gadjah Mada pragnie promować doskonałość w działaniach edukacyjnych, badaniach i pracy społecznej w interesie indonezyjskiego społeczeństwa oraz uczestniczyć w indonezyjskim rozwoju społeczno-kulturalnym. Dlatego naszym celem jest wyposażenie ucznia w wiedzę i umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu w wybranej karierze na konkurencyjnym rynku globalnym.

    Student Activities

    Universitas Gadjah Mada nie tylko skupiając się na działalności akademickiej i badawczej z niezwykłymi osiągnięciami, wspiera także swoich zapisanych studentów, aby uczestniczyli w 51 „Unit Kegiatan Mahasiswa – UKM” (jednostkach aktywności studenckiej) i 8 różnych społecznościach w celu rozwijania kreatywności studentów poprzez bezpośrednie zaangażowanie.

    Jako uniwersytet będący wzorem do naśladowania, Universitas Gadjah Mada oferuje usługi na rzecz społeczności studenckiej – uczenie się wzmacniania pozycji społeczności, obowiązkowy program, który student powinien ukończyć w kwocie równej 3 punktom. Ma na celu stworzenie równości w opiece społecznej w całej Indonezji. UGM wysyła wszystkich swoich zintegrowanych studentów do 34 województw w 4 okresach roku. Zachęcamy uczniów do wzmacniania pozycji Indonezyjczyków potrzebujących rozwoju, wprowadzania innowacji i budowania lepszego środowiska społecznego dla wszystkich Indonezyjczyków.

    Kultura kampusu

    Studenci przyjęci na Universitas Gadjah Mada pochodzą ze wszystkich prowincji i miast Indonezji, krajów i regionów zamorskich na świecie. Dlatego też stworzona różnorodność kulturowa została zintegrowana i istniała w harmonii jako tożsamość UGM . Zachowując tradycyjny sposób życia w każdym regionie Indonezji, UGM pokazuje mini Indonezję wraz z jej zwyczajami, tradycjami, interakcjami i stylem komunikacji.

    Lokalizacje

    • Special Region of Yogyakarta

      Bulaksumur, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Special Region of Yogyakarta

    • Jakarta

      Jalan Doktor Saharjo, 83, 12850, Jakarta

      pytania