
BIM - licencjat z zarządzania międzynarodowego - zarządzanie turystyką
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
CHF 73 800 *
FORMACIE STUDIÓW
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
* price may be different depending on location
Wstęp


Program duration: 3 up to 4 years, full-time
Program format: Full-time, Part-time, On-campus, Online, Hybrid
Program language: English
Degree awarded: BIM - Bachelor in International Management
Deadline: no deadline to apply
Locations: Amsterdam, Antwerp, Barcelona, Brussels, Geneva, Madrid, Milan, Tokyo, Zurich
Starting dates: 8
Program duration
Full-time students can earn a Bachelor degree in 3 academic years of 9 months, for a total of 9 quarters of 20 credits each, or in 4 academic years for a total of 12 quarters of 15 credits each when spreading the workload.
Kick-start your studies up to 8 times per year
Students can choose between multiple starting dates in the fall, winter, spring, and summer of each academic year. Our modular course design and program structure allow for optimal further education planning.
Because of the program's flexible structure and modular design, multiple starting dates are available throughout the academic year in October, November, January, February, April, May, July, or August. All campuses follow the same academic calendar.

Study destinations
Students can transfer between campuses on a quarterly basis with guaranteed program compatibility. Our quarter-based academic calendar allows for a continuous study-abroad experience across Europe and Asia.
Our 9 global campus locations are based in Amsterdam, Antwerp, Barcelona, Brussels, Geneva, Madrid, Milan, Tokyo, and Zurich.
Our campuses are all located in the city center of several exciting destinations. Students are encouraged to transfer between campuses for one or more quarters, but may also choose a single campus as their destination of choice. Students who prefer shorter periods abroad can join our seminar courses taught by visiting professors at several of our campuses throughout the academic year.



Accreditation
Po pomyślnym ukończeniu programu studiów studenci otrzymują międzynarodowy, prywatny stopień BIM - Bachelor in International Management - Tourism Management nadawany przez centralę szkoły w Zurychu w Szwajcarii, na podstawie rekomendacji wykładowców lokalnych kampusów, w których uzyskano punkty.
Dowiedz się więcej o naszym BIM w zarządzaniu turystyką:
- Visit us on-campus
- Join a trial class
- Schedule an individual (virtual) appointment
- Join a local campus info session: upcoming info sessions – United International Business Schools (UIBS)
Join one of our upcoming Undergraduate/Bachelor program webinars
Sign up here: upcoming undergraduate/bachelor webinars – United International Business Schools (UIBS)

Program

Harmonogram nauczania
Kursy oferowane są w różnych formatach, w tym:
- Kursy dzienne (8:30–18:30)
- Kursy seminaryjne z profesorami wizytującymi (dni kolejne)
- Kilka kursów online dostępnych 24/7
- Formaty mieszane (dowolna kombinacja powyższych)
Kursy są zazwyczaj zaplanowane w sesjach 3-godzinnych . Aby uzyskać więcej szczegółów na temat dostępności kursów w określonych formatach w ciągu roku akademickiego, skontaktuj się z doradcą ds. rekrutacji lub zapoznaj się z planowaniem kursu po zapisaniu się.
Wymagania dotyczące programu
Kursy | Europejskie kredyty (KE) | |
Kursy podstawowe | 12 | 60 |
Kursy związane z zarządzaniem turystyką | 7 | 35 |
Przedmioty do wyboru | 9 | 45 |
Podsumowanie | 28 | 140 |
Praktyki związane z zarządzaniem turystyką | 30 | |
Kamień węgielny związany z zarządzaniem turystyką | 5 | |
Zajęcia pozalekcyjne | 5 | |
Całkowity | 180 |
Kursy podstawowe
- ACC1001 Podstawy księgowości
- ACC3001 Rachunkowość kosztów
- ACC3002 Rachunkowość zarządcza
- BUS2002 Przedsiębiorczość
- CUL3001 Szkolenie międzykulturowe
- ECO2004 Makroekonomia
- ECO2005 Mikroekonomia
- ECO3001 Ekonomia menedżerska
- FIN1001 Podstawy finansów
- FIN3001 Finanse menedżerskie
- HUM2001 Zarządzanie zasobami ludzkimi
- HUM3001 Przywództwo
- HUM3002 Zachowanie organizacyjne
- INF2001 Systemy Informacyjne
- MAN1001 Zasady zarządzania
- MAN2003 Zarządzanie wzrostem
- MAN3001 Zarządzanie strategiczne
- MAR1001 Zasady marketingu
- MAR2002 Marketing cyfrowy
- MAR3001 Zachowanie konsumenta
- MAR3002 Komunikacja marketingowa
- MAR3003 Zarządzanie marketingiem
- OPE3001 Zarządzanie łańcuchem dostaw
- QUA1002 Podstawy rachunku różniczkowego i całkowego w biznesie
- oraz każdy kurs z następującymi kodami kursów:
- AUTOBUS xxxx
- EKO xxxx
- KONIEC xxxx
- MĘŻCZYZNA xxxx
- MAR xxxx
Kursy z zakresu zarządzania turystyką
- COM2006 - Media i komunikacja masowa (5)
- OPE2001 - Event Management (5)
- OPE2002 - Facility Management (5)
- OPE2005 - Wprowadzenie do zarządzania projektami (5)
- TOU2001 - Zarządzanie destynacjami (5)
- TOU2003 - Zrównoważona turystyka (5)
- TOU2004 - Zarządzanie Turystyką (5)
- TOU2202 - Studia licencjackie w zakresie zarządzania turystyką (5)
- CUL3001 - Szkolenie międzykulturowe (5)
- TOU3102 - Współczesne przypadki w zarządzaniu turystyką (5)
- INT4720 - Projekt licencjacki Capstone w zakresie zarządzania turystyką (5)
Electives
Przedmiotami do wyboru mogą być dowolne kursy zaplanowane w programie, które nie wliczają się do innych wymagań programu.
Rekrutacja
Galeria
Opłata za program
Stypendia i Finansowanie
Stypendia są dostępne w ograniczonej liczbie, w formie obniżki opłat za cały program. Studenci mogą ubiegać się o stypendium na podstawie wcześniejszych osiągnięć akademickich (średnia ocen co najmniej 80% lub więcej). Stypendia są dostępne tylko dla studentów studiów stacjonarnych. Skontaktuj się z naszym działem rekrutacyjnym, aby uzyskać więcej informacji, pisząc na adres [email protected]
Rankingi
- Akredytacja ACBSP
- Akredytowane przez EBCE
- UIBS oceniło 4 gwiazdki według QS Star University Ratings
- Globalny ranking MBA magazynu CEO 2020 — poziom pierwszy
- 2020 CEO Magazine Global Executive MBA Ranking - 41 miejsce
- 2020 CEO Magazine Global Online MBA Ranking - 4 miejsce
Możliwości związane z karierą

Przygotowanie do kariery i pośrednictwo pracy
Nasz Dział Karier wspiera studentów w planowaniu ścieżki kariery poprzez:
- Organizowanie seminariów dotyczących kariery
- Oferowanie możliwości spotkań z profesjonalistami biznesowymi poszukującymi pracowników
- Prowadzenie ofert pracy i staży na naszym Portalu Karier
Nasze programy są zaprojektowane tak, aby sprostać wymaganiom szerokiej gamy zawodów biznesowych. Studenci otrzymują pomoc w znalezieniu atrakcyjnych staży i pracy w lokalnych i międzynarodowych firmach. Ponadto przeglądamy CV i udzielamy pomocnych wskazówek dotyczących rozmów kwalifikacyjnych .
Dedykowane usługi kariery
Dzięki wsparciu naszych specjalistycznych usług doradztwa zawodowego i internetowego centrum karier studenci i absolwenci otrzymują wskazówki niezbędne do rozpoczęcia kariery zawodowej.
Nasz dział karier kwartalnie organizuje odpowiednie seminaria dotyczące kariery i spotkania z gośćmi specjalnymi , natomiast internetowe centrum karier oferuje całodobowy dostęp do najnowszych ofert pracy , możliwości stażu oraz szerokiej gamy materiałów wideo i artykułów z przydatnymi wskazówkami i poradami.
Perspektywy kariery zawodowej
Nasze programy studiów zawodowych przygotowują studentów do szerokiej gamy zawodów w różnych branżach. Ważne jest, aby pamiętać, że nasze programy nie zapewniają bezpośredniego dostępu do regulowanych zawodów ani zatrudnienia w administracji rządowej . Chociaż dostęp do ról rządowych może być ograniczony ze względu na prywatny charakter naszych stopni naukowych, kilku absolwentów z powodzeniem zapewniło sobie stanowiska w organach rządowych .
Udogodnienia
Realizacja programu
Czas Trwania Programu
Studenci studiów stacjonarnych mogą uzyskać tytuł licencjata w ciągu 3 lat akademickich (po 9 miesięcy każdy), zaliczając 9 kwartałów po 20 punktów ECTS każdy, lub w ciągu 4 lat akademickich (12 kwartałów po 15 punktów ECTS każdy), rozkładając obciążenie pracą.
Harmonogram nauczania
Kursy oferowane są w różnych formatach, w tym:
- Kursy dzienne (8:30–18:30)
- Kursy seminaryjne z profesorami wizytującymi (dni kolejne)
- Kilka kursów online dostępnych 24/7
- Formaty mieszane (dowolna kombinacja powyższych)
Kursy są zazwyczaj zaplanowane w sesjach 3-godzinnych . Aby uzyskać więcej szczegółów na temat dostępności kursów w określonych formatach w ciągu roku akademickiego, skontaktuj się z doradcą ds. rekrutacji lub zapoznaj się z planowaniem kursu po zapisaniu się.