Universiti Kuala Lumpur- UniKL
Licencjat z technologii multimedialnej (z wyróżnieniem) w animacji komputerowej
Kuala Lumpur, Malezja
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Jul 2024
CZESNE
MYR 11 143 / per semester *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* studenci zagraniczni | miejscowi studenci: RM 8571
Wstęp
Program ten oferuje studentom wprowadzenie do świata animacji, koncentrując się na rozwoju umiejętności technicznych i zarządczych, przy jednoczesnym zwiększeniu innowacyjności i kreatywności uczniów. W trakcie programu uczniowie poznają i zrozumieją wartości artystyczne i umiejętności wymagane do odniesienia sukcesu w dziedzinie animacji, a także odniesienia sukcesu jako przedsiębiorcy.
Rekrutacja
Program
1 semestr
- Wprowadzenie do multimediów
- Teoria i historia animacji
- Podstawowy angielski
- Profesjonalny angielski 1
- Co-curriculum
- Język obcy 1
- Filozofia i aktualne problemy (L)
- Komunikat malajski 2 (I)
- Docenienie etyki i cywilizacji (L)
- Filozofia i zagadnienia aktualne (I) LUB Uznanie etyki i cywilizacji (I)
Semestr 2
- Wprowadzenie do rysunku
- Zasady animacji 2D
- Wprowadzenie do układu projektu i podstawowej perspektywy
- Opowiadanie historii
- Fotografia cyfrowa
- Język obcy 2
- Profesjonalny angielski 2
Semestr 3
- Projekt postaci
- Projektowanie animacji 2D
- modelowanie 3d
- Projekt scenorysu
- Aktorstwo w animacji
- Cyfrowa produkcja audio i wideo
Semestr 4
- Animacja 3D
- Zasady filmowe i komunikacja
- Badania zatrzymania ruchu
- Rekwizyty i modelarstwo
- Rozwój i projektowanie postaci
- Zarządzanie innowacjami
Semestr 5
- Technoprencja
- Cyfrowe efekty wizualne
- Ilustracja
- Projekt ostatniego roku 1
- Metodologia Badań
- Do wyboru I
Semestr 6
- Projekt ostatniego roku 2
- Projektowanie i zarządzanie portfelem
- Współczesne problemy muzułmańskie w Malezji (L – M)
- Kultura i styl życia w Malezji 2 (L-NM i I)
- Do wyboru II
- Do wyboru III
Wynik programu
Program Cele edukacyjne (POG)
- PEO1: Absolwenci UniKL , którzy posiadają wiedzę, kompetentni i innowacyjni, co przyczyni się do zaspokojenia zapotrzebowania na kapitał ludzki w branżach kreatywnych
- PEO2: Absolwenci UniKL , którzy posiadają skuteczne umiejętności przywódcze i pracy zespołowej, a także umiejętności komunikacji werbalnej, niewerbalnej i interpersonalnej wspierające ich role w branżach kreatywnych
- PEO3: Absolwenci UniKL , którzy są zaangażowani w znaczenie uczenia się przez całe życie i ciągłego doskonalenia
- PEO4: Absolwenci UniKL , którzy łączą profesjonalizm z etyką i odpowiedzialnością społeczną
- PEO5: Absolwenci UniKL , którzy potrafią uczestniczyć w działalności biznesowej i technoprzedsiębiorców branż
Efekty uczenia się programu (PLO)
- PLO1: Zastosuj dogłębną wiedzę i zrozumienie procedur, procesów, systemów i metodologii animacji, zarówno innowacyjnie, jak i skutecznie, w branżach kreatywnych
- PLO2: Połącz umiejętności techniczne z kreatywnością i badaniami, aby stworzyć innowacyjne portfolio odpowiednich i współczesnych prac
- PLO3: Ćwicz odpowiedzialność społeczną, kulturową, globalną i etyczną w kreatywnym projektowaniu treści
- PLO4: Połącz profesjonalizm, zaangażowanie i pozytywne nastawienie podczas wspólnej pracy
- PLO5: Posiada pozytywną postawę przywódczą i potrafi skutecznie komunikować się ze współpracownikami, klientami, przełożonymi i społeczeństwem jako całość, stosując odpowiednią terminologię branżową
- PLO6: Wykorzystaj umiejętności analitycznego i krytycznego myślenia w rozwiązywaniu problemów, używając odpowiednich narzędzi, umiejętności i technik
- PLO7: Wykorzystuj zasady i umiejętności uczenia się przez całe życie, aby skutecznie reagować i dostosowywać się do potrzeb branży i pojawiających się trendów
- PLO8: Wyświetlanie świadomości i zrozumienia zarządzania, praktyk biznesowych i przedsiębiorczości
- PLO9: Realizuj nadzorowane badania w pokrewnej dziedzinie, poszukując i stosując wiedzę i informacje analitycznie
Możliwości związane z karierą
- Projektant scenorysów
- Animator 2D i 3D
- Layout Artist
- Artysta efektów wizualnych
- Młodsze stanowisko menadżerskie
- Producent
- Wizualizator
- Edytor wideo i audio
- Projektant postaci
Realizacja programu
Trwanie
- Pełny etat: 3,5 roku
- W niepełnym wymiarze godzin: 7 lat