Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu i zarządzania handlowego
Bormujos, Hiszpania
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2024
CZESNE
EUR 751
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Odkryj wszechświat biznesu i marketingu z globalnej perspektywy
Dyplom z zarządzania marketingiem i handlem na Universidad CEU Fernando III pozwoli Ci zdobyć wiedzę i umiejętności umożliwiające zdefiniowanie linii strategicznych i polityki handlowej każdej firmy.
Praktyczna nauka dostosowana do potrzeb, jakich wymaga świat biznesu, z punktu widzenia marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem, co nada Twojemu CV wyjątkową wartość.
Zarówno marketing, jak i zarządzanie handlowe to dwie dyscypliny, które się uzupełniają i mają fundamentalne znaczenie dla sukcesu każdej firmy.
Cele szkoleniowe
- Stopień w marketingu i zarządzaniu handlowym zapewnia rozwój umiejętności zawodowych, technicznych i osobistych do pełnienia funkcji kierowniczych w dziedzinie marketingu.
- Studenci, którzy ukończą studia na kierunku marketing, poznają nowe trendy, dzięki przygotowaniu oferującemu szkolenia analityczne, kreatywne, cyfrowe i konkurencyjne, aby stawić czoła nowym wyzwaniom, a także wykryć nowe możliwości biznesowe i innowacyjne.
- Stopień w marketingu jest nauczany z wyraźnie empirycznej perspektywy, w której teoria jest wspierana przez metodologię uczenia się opartą na praktycznych przypadkach, pracy zespołowej, symulatorach marketingowych, warsztatach z profesjonalistami i opracowywaniu projektów.
- Szkolić studenta w zakresie funkcji kierowniczych w dziedzinie marketingu w kontekście międzynarodowym, w którym żyjemy.
- Przygotuj studentów do pracy zawodowej dzięki wiedzy i umiejętnościom, które pozwolą im kierować działami sprzedaży, planować i realizować działania marketingowe oraz projekty innowacyjne. Wszystko z umiejętności kreatywnego dostosowania się do rynku.
- Studenci otrzymają szkolenie oparte na nauczaniu innowacji i nowych technologii.
Program
Program wymaga łącznie 240 punktów.
Kurs 1
- Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
- Matematyka
- Mikroekonomia
- Klucze do historii współczesnej
- Opisowe statystyki
- Techniki komunikacji w marketingu
- Podstawy rachunkowości finansowej
- Prawo spółek
- Wprowadzenie do marketingu
- Człowiek i świat współczesny
- Strategie marketingowe firmy
- Narzędzia do analizy danych
Kurs 2
- Zachowania konsumentów
- Rozwój produktu i marki
- Opodatkowanie działalności gospodarczej w kontekście podejmowania decyzji
- Organizacja i projektowanie biznesu
- Wnioskowanie statystyczne
- Analiza otoczenia gospodarczego
- Zarządzanie cenami
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Nauka społeczna Kościoła
- Angielski biznesowy I
- Narzędzia analizy statystycznej dla firmy
Kurs 3
- Zarządzanie sprzedażą
- Handel i marketing detaliczny
- System finansowy
- Badania rynku I
- Statystyki prognostyczne
- Logistyka i dystrybucja fizyczna
- Badania rynku II
- Firma i przedsiębiorczość
- Angielski biznesowy II
- Statystyki wielowymiarowe
- Analiza danych dla marketingu cyfrowego
- Bioetyka
- Zarządzanie ludźmi
- Świetne książki
- Wprowadzenie do chrześcijaństwa
Kurs 4
- Symulacja komercyjna
- Marketing relacyjny
- Seminaria na temat zatrudnienia
- Audyt marketingowy
- Analiza strategiczna spółki
- Zarządzanie operacyjne
- Trendy w Gospodarce Cyfrowej
- Cyfrowa Transformacja Firmy
- Marketing cyfrowy
- Prawo konkurencji i reklama handlowa
- Zrównoważony rozwój
- Marketing międzynarodowy
- Projekt ukończenia studiów
- Zewnętrzne praktyki akademickie
Możliwości związane z karierą
kariera
Teren prywatny:
- Kierunek marketingowy.
- Zarządzanie marketingiem komercyjnym, produktem, marką, marketingiem on-line i offline.
- Odpowiedzialny za dystrybucję i logistykę handlową.
- Menchandiser.
- Odpowiedzialny za internacjonalizację.
- Ekspert w zakresie badań i technik rynkowych.
- Specjalista ds. handlu elektronicznego.
- Projektant punktów sprzedaży.
Samozatrudnienie:
- Analityk zachowań konsumenckich.
- Specjalizuje się w neuromarketingu, odpowiada za e-marketing oraz planowanie strategiczne i rozwój internetowych kampanii marketingowych w firmie lub organizacji.
- Konsultant ds. komunikacji marki.
- Konsultant ds. strategii rynkowej.
- Ekspert w zakresie marketingu sektorowego: partie polityczne, organizacje pozarządowe, kluby sportowe itp.
Obszar Administracji Publicznej:
- Przeciwnik w administracji międzynarodowej, krajowej, regionalnej i/lub lokalnej na stanowiskach najwyższego szczebla skali administracyjnej.
- Menedżer w firmach i instytucjach publicznych, technicy Administracji Publicznej.