
Dyplom z reklamy i public relations oraz uniwersytecki ekspert w dziedzinie stosunków międzynarodowych
Santander, Hiszpania
CZAS TRWANIA
8 Semesters
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Podwójny stopień z reklamy i public relations oraz uniwersytecki ekspert w dziedzinie stosunków międzynarodowych na Universidad Europea del Atlántico ma na celu odpowiedź na wyzwania, jakie stawia dzisiejsze społeczeństwo.
Celem tych studiów jest wyszkolenie specjalistów ds. Reklamy i public relations z wyraźną międzynarodową projekcją, która pozwala im tworzyć relacje i synergie z profesjonalistami z całego świata, dostosowywać się do społecznych, kulturowych i specyficznych cech innych krajów w celu generowania kampanii i globalnych strategie komunikacyjne, które z kolei są dostosowane do nieodłącznych cech każdego rynku. W ten sposób stara się wzmocnić uczniów umiejętnościami, które pozwolą im wchodzić w interakcje z firmami, instytucjami i ludźmi w zglobalizowanym świecie zintegrowanym przez media cyfrowe, które nie rozumieją ograniczeń geograficznych.
W ten sposób te studia, poprzez projekt ich trasy szkoleniowej, zagłębiają się w takie obszary, jak polityka zagraniczna, integracja gospodarcza i handel międzynarodowy, globalizacja, geopolityka i strategie przekrojowe lub międzynarodowe organizacje i traktaty, między innymi w celu szkolenia studentów w zakresie kompetencje fundamentalne, aby zostać profesjonalistą w dziedzinie komunikacji o międzynarodowym powołaniu.
Ten globalny i rygorystyczny stopień został zaprojektowany wspólnie z odpowiednimi międzynarodowymi osobistościami, które towarzyszą naszym studentom w procesie szkolenia, a także zapewnia naszym studentom solidne podstawy akademickie.
Nasi studenci rozwiną umiejętności niezbędne do pracy jako menedżerowie kampanii reklamowych i komunikacyjnych z projekcją krajową i międzynarodową, odpowiedzialni za public relations i protokół międzynarodowy w komunikacji i biznesie, odpowiedzialni za biura komunikacji instytucji ponadnarodowych, organizacji pozarządowych i firm charakteryzujących internacjonalizacja, strategiczni menadżerowie globalnych cyfrowych kampanii marketingowych skoncentrowanych na rynkach zagranicznych.
Ten podwójny stopień ma wśród swoich nauczycieli aktywnych profesjonalistów na arenie międzynarodowej, a wśród swoich studentów młodzież z różnych części świata, co pozwoli im uzyskać globalną wizję problemów występujących na świecie i ich rozwiązań.
Wizyta międzynarodowa
Studenci wezmą udział w opcjonalnej wizycie w głównych instytucjach europejskich, aby bezpośrednio dowiedzieć się, jak pracują. Będą również odwiedzać inne organizacje i agencje, gdzie będą odbywać wywiady z przedstawicielami politycznymi i gospodarczymi. Celem tego szkolenia jest zwiększenie przez studenta sieci kontaktów, przy jednoczesnym tworzeniu synergii z innymi ekspertami z całego świata i poszerzaniu horyzontów zawodowych.
Ta międzynarodowa wizyta jest doskonałym uzupełnieniem studiów z zakresu stosunków międzynarodowych, kontemplacji kulturalnej, politycznej i gospodarczej wizji głównych instytucji europejskich oraz poznania z pierwszej ręki miejsca rozpoczęcia negocjacji w innych krajach Unii Europejskiej.
Angielski na Uniwersytecie
Angielski, klucz do twojej teraźniejszości i przyszłości
Obecnie jednym z podstawowych narzędzi komunikacji międzynarodowej, a kluczem otwierającym możliwości znalezienia dobrej pracy zarówno w Hiszpanii, jak i za granicą, jest język angielski. W naszym kraju już 80% ofert pracy wymaga doskonałej znajomości tego języka i niejednokrotnie to kryterium jest narzucane ponad inne, takie jak staż czy kariera zawodowa.
Dlatego na Universidad Europea del Atlántico i na Wydziale Reklamy i Public Relations promowane jest kształcenie w tym języku, a plan studiów obejmuje cztery obowiązkowe przedmioty z języka angielskiego, aby student mógł osiągnąć wysoki poziom w tym języku. . Ponadto międzynarodowy profil uczelni sprzyja i ułatwia rozwój tego języka.
Aby dotychczasowy poziom znajomości języka angielskiego nie stanowił bariery w dostępie do studiów, UNEATLANTICO zapewnia spersonalizowane nauczanie, szczególnie na pierwszym roku, tak aby wszyscy studenci osiągnęli wystarczającą znajomość języka angielskiego, aby z powodzeniem zaliczyć przedmioty w karierze.
W ten sposób, niezależnie od początkowego poziomu języka angielskiego, z globalnym planem wsparcia opartym na samouczkach, konkretnych materiałach i bardzo małych grupach roboczych, student może śledzić zajęcia w systemie dwujęzycznym hiszpańsko / angielskim stopniowo i na koniec będą posiadać umiejętności dwujęzyczne do wykonywania swojego zawodu.