Stopień w komunikacji globalnej
Universidad UADE
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Buenos Aires, Argentyna
Języki
Hiszpański, Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
ARS 3635 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Miesięczny koszt na temat
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Organizacje międzynarodowe mają z definicji globalną perspektywę i częstą wymianę doświadczeń z firmami z różnych krajów i kontynentów. Dlatego planowanie i realizacja działań komunikacyjnych w tego typu organizacjach wymaga specjalistów z konkretnym szkoleniem, co pozwala im opracować strategiczną i globalną wizję opartą na analizie i interpretacji różnych kultur krajów.
Bachelor in Global Communication ma na celu szkolenie specjalistów zdolnych do tworzenia i zarządzania strategicznymi planami komunikacji dla organizacji międzynarodowych, stosując innowacyjną wizję, która pozwala im osiągnąć proponowane cele.
W tym celu program nauczania został zaprojektowany z uwzględnieniem różnych obszarów, które przyczyniają się do integralnego kształtowania tytułu licencjata w dziedzinie komunikacji globalnej: public relations, globalnego biznesu i komunikacji instytucjonalnej.
Program nauczania obejmuje kilka przedmiotów nauczanych w języku angielskim, aby wzmocnić opanowanie tego języka, co jest niezbędne do profesjonalnej pracy w tym obszarze. Kursy z niektórych przedmiotów będą również promowane na zagranicznych uniwersytetach, z którymi Universidad Argentina de la Empresa ma umowy wymiany.
Praktyki międzynarodowe
Studenci drugiego roku Global Communication odbyli staże w Santiago de Chile.
Zostały one przyjęte przez władze Universidad del Pacífico w Chile, odwiedziły firmy i konsultantów, takich jak konsultanci Extender i Azerta Comunicación.
Profil i zakres
Absolwent profilu
Absolwent będzie w stanie:
- Analizuj i interpretuj zainteresowania i potrzeby strategicznej publiczności, z którą organizacja jest powiązana w dziedzinie międzynarodowej i wielokulturowej.
- Przygotuj instytucjonalny plan komunikacji dla organizacji międzynarodowej na wszystkich jej etapach, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, i zdefiniuj wytyczne dotyczące jej kontynuacji i kontroli, spełniając wyznaczone cele, czas, zasoby i dostępne budżety.
- Dokonaj diagnozy sytuacyjnej komunikacji międzynarodowej organizacji rozważającej kontekst krajowy i międzynarodowy, wybierając najbardziej odpowiednie metodologie i techniki.
- Zastosuj metodologie i techniki do analizy wyników instytucjonalnego planu komunikacji, biorąc pod uwagę globalną strategiczną wizję komunikacji i jej zastosowania w różnych krajach.
- Opracuj kluczowe przesłania instytucjonalne dla różnych strategicznych odbiorców organizacji, biorąc pod uwagę zróżnicowanie kulturowe, które może wystąpić w instytucjach, które są obecne w różnych krajach, wybierając i korzystając z najbardziej odpowiednich mediów i wsparcia.
- Zaprojektuj audyty wizerunku instytucjonalnego organizacji, stosując określoną metodologię i przygotuj raporty, aby przekazać wnioski z diagnoz.
- Przygotuj plany wydarzeń, które odpowiadają strategii komunikacyjnej międzynarodowej firmy lub organizacji międzynarodowej i określ kryteria jej oceny.
- Interpretuj normy ceremonialne i normy protokołów oraz ich stosowanie w zglobalizowanym kontekście.
- Opracuj programy odpowiedzialności społecznej dla organizacji w oparciu o analizę potrzeb globalnego kontekstu i celów organizacji.
Zakres tytułu
Stopień w komunikacji globalnej kwalifikuje się do następujących funkcji:
- Projektuj, koordynuj i oceniaj plany i programy globalnej komunikacji strategicznej w różnych typach organizacji międzynarodowych, stosując strategie komunikacyjne i taktyki oparte na proponowanych celach.
- Doradzaj kierownictwu i głównym władzom organizacji w zakresie wdrażania polityki komunikacji instytucjonalnej i ich wdrażania, aby osiągnąć strategiczne powiązania z różnymi odbiorcami w kontekście globalnym.
- Zaplanuj, koordynuj i oceniaj integralną organizację wydarzeń dla celów instytucjonalnych, dla organizacji międzynarodowych, biorąc pod uwagę różnorodność kulturową miejsc, w których instytucja jest obecna; na podstawie przydzielonych zasobów i budżetów.
- Prowadzenie badań nad strategiami komunikacji instytucjonalnej organizacji z obecnością na rynkach międzynarodowych, wdrażanie określonych metodologii dyscypliny.
- Audyt różnych formalnych i nieformalnych kanałów komunikacji w organizacjach międzynarodowych z uwzględnieniem społecznych i kulturowych różnic w społeczeństwie krajów, w których działa.
- Projektuj i wdrażaj kampanie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz politykę zrównoważonego rozwoju organizacji międzynarodowych, które wzmacniają swoje powiązania w kontekście globalnym.
- Projektuj, wdrażaj i oceniaj kampanie reklamowe i promocyjne związane z komunikowaniem instytucjonalnego wizerunku organizacji międzynarodowych, które umożliwiają realizację strategicznych celów komunikacyjnych.
program
pierwszy rok
- Zarządzanie biznesowe
- Elementy psychologii
- Język, logika i argumentacja
- Wprowadzenie do globalnej komunikacji strategicznej
- Kontekst międzynarodowego biznesu
- Warsztat pisania
- Teoria public relations
- Elementy socjologii
- Współczesne kultury i społeczeństwa
- Opcjonalnie (1 temat)
drugi rok
- Media graficzne i audiowizualne
- Elementy gospodarki i finansów
- Public relations I
- Teoria komunikacji
- Mowa i debata
- reklama
- Public Relations II
- Media cyfrowe
- marketing
- Globalne zarządzanie talentem ludzkim
Trzeci rok
- Wprowadzenie do statystyki
- Ceremoniał i protokół
- Media i opinia publiczna
- Przywództwo i negocjacje międzynarodowe
- Opcjonalnie (1 temat)
- Metodologia badań nad komunikacją
- Semiotyka
- Public Relations III
- Integralne zarządzanie imprezami firmowymi
- Międzynarodowa historia gospodarcza
Czwarty rok
- Strategiczny kierunek globalnej komunikacji
- Warsztat audytu obrazu
- Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu
- Opcjonalnie (3 przedmioty)
- Współczesna polityka
- Final Project in Global Communication
- Zarządzanie komunikacją cyfrową
- Opcjonalnie (1 temat)
O szkole
pytania
Podobne kursy
Projektowanie mediów i komunikacji (BA)
- Berlin, Niemcy
Inżynieria procesowa BEng
- Muscat, Oman
Bachelor of Science in Organizational Communication
- Nashville, Stany Zjednoczone