University Of Colima
Wstęp
Witamy na stronie internetowej Uniwersytetu Colima, instytucji edukacyjnych znajduje się w zachodnim regionie centralnym Meksyku. Tutaj znajdziesz informacje na temat życia codziennego, możliwości edukacyjnych, naukowych, kulturalnych i infrastruktury naukowej.
Uniwersytet uzgodniły, że nadszedł czas, aby przyjąć odpowiedzialność społeczną, a nie filozofią, jako sposób życia, który pozwala nam oferować usługi edukacyjne w celu promowania zmian i postępu, przyczyniając się do budowania społeczeństwa bardziej sprawiedliwego i przejrzyste.
Aby to osiągnąć, odnawiamy nasze poczucie przynależności do uczelni dla studentów, nauczycieli, naukowców, personelu serwisowego, administratorów i urzędnicy rozbudzić miłość i szacunek dla naszej pracy, a przede wszystkim przez instytucję.
Uniwersytet Colima jest wiodącą instytucją tworząc specjalistów i naukowców z twórczym znaczeniu, innowacyjny, humanistycznej i wysoce konkurencyjny, zobowiązały się do harmonijnego rozwoju społeczeństwa, krajowym i międzynarodowym środowisku.
Strategia które promujemy, dla obecnej administracji plebanii, opiera się na edukacji na rzecz odpowiedzialności społecznej, którego celem jest, że nasza instytucja może silniej swoją funkcję społeczną w ramach odpowiedzialności, która promuje rozwój społeczny, zarówno na uczelni i od samego społeczeństwa. Polega ona na wsparcie i zaufanie ludzi, poszanowanie ich praw i rozszerzać przestrzeń swoich możliwości, więc mogą być panami własnego losu, dla własnej korzyści i ich otoczeniu. Dlatego zapraszamy do odwiedzenia tej witryny, aby podzielić się z wami pracę naszej społeczności i do Państwa dyspozycji przestrzeń komunikacji z naszej uczelni.
A 75-letni Uniwersytet Colima zostały założone, nasze zaangażowanie na rzecz społeczeństwa i studentów jest wyższa, ponieważ żyjemy w czasach, gdy nowe technologie są ciągle zmieniającym się tak, że Uniwersytet Colima postanowił zapuścić się w sieci społeczne w celu przełamania bariery czasu i przestrzeni, osiągając podejście i większą relacji z uczniem, społeczeństwa i świata.
Życiorys syntetyczna
szkolenia akademickiego
Rektor jest księgowym i uzyskał tytuł Master in Business Administration na University of Colima które doprowadziły Peña Colorada nagrody.
wydajność pracy
Brał udział jako audytora wewnętrznego w różnych agend rządów federalnych i stanowych, a także na Uniwersytecie w Colima. Pełnił funkcję w pełnym wymiarze czasu naukowca profesora na Wydziale Księgowości i Administracji Kampusu Colima, regionalnego szefa, generała koordynatora administracyjnego i zarządzania finansowego oraz sekretarza Uniwersytetu Colima.
Opłaty i wyróżnienia
- Operator odpowiedzialny za stan instancji Meksyk Colima podłączony do Sekretariatu Łączności i program transportu.
- członek zarządu Krajowego Stowarzyszenia Odległość Systemu Edukacji.
- Zastępca Przewodniczącego Państwowej Komisji Planowania Szkolnictwa Wyższego w stanie Colima.
- Pełnoprawnym członkiem Państwowej Koordynacji Wspierania Dziecka Grant Program, przed PRONABES.
- Przewodniczący Komitetu Nagrody Zachodniego Regionu Centralnego ANUIES.
- Przewodniczący 1. Regionalne spotkanie parlamentarne przeprowadzone przez National Association i Instytucji Szkolnictwa Wyższego we współpracy z ANUIES Central West Region i Izby Deputowanych, która odbyła się w Manzanillo, płk 1 lipca 2013 r.
- Odznaczony Medalem "parlamentarny" Senatu Federacji Rosyjskiej w ramach XXII Azji i Pacyfiku forum parlamentarnego, które odbyło się w Puerto Vallarta, Jalisco, styczeń 2014 r.
- Powołanie Członka Rady Państwa stanu Colima transplantów Transplant Center członkowskim. Wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej rządu państwa. 10 kwietnia 2014. Colima, Col.
- Sekretarz stole roboczym "Wyzwania i perspektywy szkolnictwa wyższego" na specjalnym posiedzeniu Rady Regionalnej zachodniej części centrum ANUIES odbyła się w Guanajuato w dniu 4 lipca 2014 r.
cele składowe
Komponent integruje celów podrzędnych nauczania, naukowej, dyfuzji kulturowej i usług rozszerzających.
Nauczanie podkomponent, ustala się jako ramy planowania i rozwoju instytucjonalnego poprzez włączenie teorie interakcji społecznych, humanistycznych, behawiorysta, kognitywizm i konstruktywistycznej, między innymi, na których opiera się edukacja uniwersytecka i służy jako podstawa do