
Carlisle, Wielka Brytania
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
GBP 13 575 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* międzynarodowy | UK: 9 250 GBP rocznie
Wstęp
Studia BSc (Hons) Games Development koncentrują się na kreatywnym rozwoju, projektowaniu i produkcji gier komputerowych. Znajduje się w pakiecie kreatywnych programów cyfrowych, oferując możliwość współpracy w autentycznym kreatywnym środowisku produkcyjnym, współpracując z projektantami gier, animatorami i studentami efektów specjalnych, a także z szerszą społecznością Media Arts i Institute of Arts.
Praca w multidyscyplinarnych (kreatywnych i technicznych) zespołach przy tworzeniu gier komputerowych. BSc Games Development łączy technologię i kreatywność w multidyscyplinarny sposób. Branża gier komputerowych jest wciąż rozwijającym się i wymagającym sektorem z nieustannie ewoluującymi pomysłami i najnowocześniejszymi technologiami. Kurs obejmuje główne aspekty techniczne procesu tworzenia gier komputerowych, od projektu po produkcję. Jego celem jest przygotowanie studentów do kariery w branży gier ze szczególnym naciskiem na tworzenie gier komputerowych. Kurs zapewnia studentom solidne zrozumienie technologii gier, w tym programowania, grafiki komputerowej i silników gier.
Rekrutacja
Program
BSc (Hons) Games Development to program, który koncentruje się na kreatywnych aspektach rozwoju, projektowania i produkcji gier komputerowych.
Rozwiniesz swoją osobistą ikonografię i umiejętności techniczne poprzez połączenie praktycznej pracy z wykorzystaniem tradycyjnych i cyfrowych technologii, studiowanie podstawowych zasad, uczenie się w miejscu pracy i wspólne uczenie się oraz autentyczne oceny związane z pracą za pomocą briefów/zadań prowadzonych przez branżę. Celem tego kursu jest opracowanie fascynujących, interaktywnych i wciągających wrażeń z gier; a także zasady rozwoju i projektowania mechaniki rozgrywki oraz projektowania poziomów dla różnych gatunków gier stosowane w celu tworzenia bogatych doświadczeń narracyjnych i emocjonalnych.
Year One
Charakterystyczną cechą studiów na University Of Cumbria jest to, że na pierwszym roku na poziomie 4 będziesz studiować dwa moduły ze wszystkimi studentami Instytutu Sztuki na poziomie 4. Moduły te to Konteksty kulturowe i Praktyka współpracy. Konteksty kulturowe zapoznają Cię z szeregiem podejść do czytania różnorodnych wizualnych sztuk kreatywnych, a Praktyka współpracy to moduł, w którym będziesz pracować z innymi studentami i rozpoczynać projekt rozwiązywania problemów, ćwicząc umiejętności zawodowe, takie jak przywództwo, praca zespołowa i projekt kierownictwo.
Również w pierwszym roku chcemy, abyś wziął udział w serii podstawowych warsztatów i ćwiczeń studyjnych mających na celu wprowadzenie i rozwój kluczowej wiedzy, umiejętności technicznych i techniki. Oprócz tego, w ramach definicji zrozumienia produkcji, będziesz współpracować nad projektem na żywo dotyczącym sztuki medialnej.
- Gry dla projektantów gier
- Visual Storytelling
- Kodowanie gier i mediów cyfrowych 1
- Konteksty kulturowe
- Collaborative Practice
- Creative Technologies
Year Two
W tym roku będziemy mieli na celu rozwinięcie pomysłów i umiejętności konceptualnych oraz umożliwimy eksperymentowanie w tworzeniu i myśleniu produkcyjnym. Opiera się na podstawowej praktyce poziomu 4 i buduje Twoją pewność siebie podczas rozwijania zestawu umiejętności i techniki.
W drugim roku rozwój kluczowych umiejętności produkcyjnych i badań polega na udoskonalaniu praktyki i rosnącym uznaniu oraz identyfikacji zainteresowań specjalizacyjnych. Moduły mogą obejmować współpracę zewnętrzną i briefingi na żywo. Skoncentrowanie się na praktyce zawodowej będzie wspierać Twoją produkcję i myślenie koncepcyjne oraz pomoże w przejściu do niezależnych badań i przedprodukcji dla Twojego projektu ostatniego roku. Jest to dla Ciebie szansa na zbudowanie interesującej ich praktyki i określenie planów długoterminowych. Kurs zamieni zainteresowanie produkcją w wiedzę ekspercką.
- Koncepcja do prototypu
- Tworzenie gier – od projektu do dystrybucji
- Kodowanie gier i mediów cyfrowych 2
- Warsztaty z technologii gier
Year Three
Ostatni rok będzie miał na celu dostosowanie projektów do Twoich indywidualnych zainteresowań, specjalizacji w praktyce i możliwości zawodowych, wspierając Twoje myślenie wysokimi umiejętnościami technicznymi i rozwojem wyników produkcyjnych na poziomie branżowym - ostatni rok kursu pozwala zastosować wszystkie umiejętności i nauka z poprzednich modułów w zakresie tworzenia artefaktu gry w całości opartego na własnych pomysłach, stylu estetycznym i zestawie umiejętności technicznych. Moduły będą wspierać Twoją produkcję, badania i rozwój oraz eksperymentowanie z zaawansowanymi technikami w definiowaniu końcowego dużego projektu – ukończysz studia z zestawem umiejętności na profesjonalnym poziomie, jasnymi celami zawodowymi i kompleksowym zrozumieniem współczesnej branży tworzenia gier.
- Rynki, publiczność i wystawa
- Projekt gry grupowej
- Teoria i metody badawcze w sztuce
- Rozprawa o sztuce mediów
How You Will Be Assessed
W celu rozwinięcia pełnego zakresu umiejętności związanych z pracą stosuje się szeroką gamę autentycznych typów ocen, np. „odprawę na żywo” prowadzoną przez branżę oraz opracowywanie projektów zarówno indywidualnie, jak i w ramach zespołu. Ta różnorodność metod zapewnia praktykę i ocenę umiejętności kluczowych i umiejętności absolwentów, co buduje wszechstronną świadomość branży i potencjalnych szans na zatrudnienie po ukończeniu studiów.
Konkretne przykłady tego:
- Zeszyt ćwiczeń modułu, wykonane na zamówienie eBooki (podręczniki elektroniczne i zapisy/dokumenty projektu), zawierające informacje, zadania kształtujące, ćwiczenia do samodzielnej oceny, osadzone klipy wideo itp., aby pomóc w konkretnych modułach MOP, ale także wzmocnić kulturę niezależnego uczenia się
- Prezentacje/Pitching, podczas których możesz pokazać pracę nauczycielom i współpracownikom przed przesłaniem zadania
- Seminaria i operacje projektowe, seria seminariów rozwojowych, podczas których pod okiem tutorów recenzujecie i komentujecie nawzajem swoje prace
- Przegląd portfolio/blogów, regularne informacje zwrotne dotyczące możliwości samouczków rejestrowanych w procesie identyfikowania Twojego zrozumienia praktyki, materiałów i procesów twórczych
Wszystkie te działania promują partnerstwo edukacyjne pomiędzy Tobą, Twoimi rówieśnikami i personelem. To połączenie pozwala szybko podnosić kwalifikacje i przygotować się na ekscytującą perspektywę pracy w branży gier
Wynik programu
On This Course You Will...
- Pracuj nad branżowymi zleceniami, które pozwolą Ci rozwinąć niezależność, kreatywność i profesjonalizm w wybranej specjalizacji.
- Zrozumieć zasady programowania i ich związek z tworzeniem kodu oraz pokazać, jak tworzyć gry na nowe platformy i powiązane z nimi systemy operacyjne.
- Zachęcamy do krytycznego i analitycznego podejścia do narracji i opowieści w grach poprzez symulację współpracy grup studyjnych, wykładów i sesji grupowej krytyki.
- Weź udział w projektach grupowych, które będą symulować obieg pracy w profesjonalnym studiu, a także zapoznaj się z szeregiem metodologii i podejść badawczych.
- Weź udział w warsztatach z zaproszonymi gośćmi – dodając wartości swojemu doświadczeniu edukacyjnemu, gdzie możesz dzielić się swoją pracą z profesjonalistami poprzez zajęcia i pokazy.
- Poznaj szereg nowych interfejsów gier i rozwijających się technologii, co pozwoli Ci zdobyć pewność siebie w zakresie nowych kompetencji technicznych i form interakcji.
Opłata za program
Realizacja programu
How You Will Learn
Użyj różnych podejść dydaktycznych, takich jak wykłady, pokazy, seminaria, warsztaty, recenzje krytyczne, pitching i indywidualne samouczki z informacją zwrotną, aby rozwijać i monitorować swoje postępy. Będziesz również prowadzić samodzielne badania i w środowisku VLE uczestniczyć i angażować się poprzez fora, seminaria i wykłady jako część dynamicznej społeczności uczącej się. Kurs będzie realizowany za pomocą podejścia mieszanego; program został zaprojektowany tak, aby wykorzystywać szereg współczesnych podejść dydaktycznych, które oferują Ci swobodę dostępu do materiałów kursu w wybranym przez Ciebie czasie, wraz z wymogiem elastyczności i ciągle ewoluującym poglądem branży na sposób nauczania „praktycznej” produkcji. Korzystanie zarówno z asynchronicznego, jak i synchronicznego programu nauczania pozwoli Ci zaangażować się w naukę doświadczalną przez skoncentrowane okresy. W związku z tym program będzie obejmował wykorzystanie tradycyjnych seminariów, zajęć w klasie i studiu, a także doświadczonych akademików udzielających Ci informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym oraz interakcję z rówieśnikami i angażowanie Cię jako części społeczności uczącej się i kreatywnej.
Przykłady działań i narzędzi dydaktycznych:
- Video lectures
- Wykład w formie podcastu
- Interaktywna odwrócona klasa (z grywalizacją w centrum)
- Warsztaty praktyczne i kursy mistrzowskie
- Przesiewanie prac
- Zadania produkcyjne
- Small group seminars
- Samouczek 1:2:1
- Team projects