BSc Marketing i zarządzanie
University of Exeter Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Exeter, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 9250 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłaty za 2020 r. Dla studentów z Wielkiej Brytanii i UE: 9 250 £. Opłaty za rok 2020 dla studentów zagranicznych: 18 200 £
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Skuteczny marketing obejmuje zrozumienie tego, czego klienci chcą lub potrzebują, a następnie dostarczenie nieodpartej oferty, która ich zaspokoi. Kluczem do ustalenia, czego chcą lub potrzebują klienci, jest zrozumienie ich zachowania, a program ten kładzie duży nacisk na zrozumienie konsumentów. Elementy marketingowe tego programu wprowadzą Cię w podstawowe zasady zapewniające dobrą praktykę marketingową. Dowiesz się o konsumentach, jak się zachowują i jak poznać ich potrzeby i potrzeby. Poznasz także rolę rynków i marketingu w dzisiejszym społeczeństwie.
Aby zrozumieć, w jaki sposób marketing przyczynia się do kondycji finansowej organizacji, program zawiera wprowadzenie do zasad rachunkowości. Aby przeanalizować zachowanie całych rynków, program stanowi także wprowadzenie do ekonomii. Jako funkcja w organizacji marketing musi być dobrze zarządzany, a komponent zarządzania BSc Marketing and Management zapewnia badanie organizacji wraz z uznaniem dla tego, jak działa zarządzanie i jak zbudować skuteczną strategię biznesową.
Struktura programu
Dokładne moduły dostępne w przyszłych latach mogą się różnić w zależności od dostępności personelu i zainteresowań badawczych, nowych tematów studiów, harmonogramu i zapotrzebowania studentów.
Możesz wziąć moduły opcjonalne, o ile spełnione są wszystkie niezbędne warunki wstępne, o ile pozwala na to harmonogram i jeśli jeszcze nie wziąłeś danego modułu lub równoważnego modułu.
Uczenie się i nauczanie
Nasze programy studiów licencjackich wykorzystują szereg metod nauczania, w tym wykłady, seminaria i tutoriale.
Wykłady
Wykłady o długości jednej lub dwóch godzin odbywają się raz w tygodniu na czas trwania każdego modułu. Celem wykładów jest przekazanie informacji na temat idei, które są kluczowe dla modułu i pomoc w zrozumieniu złożonych pomysłów. Wiele materiałów dydaktycznych do wykładów jest udostępnianych w formie elektronicznej, aby towarzyszyć notatkom, które robisz podczas wykładu. Wykłady prowadzone są przez wielu pracowników, w tym czołowych profesorów, którzy integrują swoje najnowsze wyniki badań z otrzymywanym nauczaniem. Opinie wykładowców, w tym członków przemysłu, również przyczyniają się do niektórych modułów.
Seminaria i samouczki
Seminaria i samouczki odbywają się co tydzień lub co drugi tydzień przez cały czas trwania każdego modułu. Obejmują one dogłębne badanie zagadnień poruszanych na wykładach, a także możliwość omówienia różnych pojęć i teorii oraz otrzymywania informacji zwrotnych na temat zadań pisemnych. Niektóre moduły nie mają tutoriali, a inne w ostatnim roku są nauczane wyłącznie za pomocą samouczków.
Godziny nauki
Planowane godziny kontaktowe, na które składają się wykłady, seminaria i samouczki, różnią się w zależności od czasu trwania programów i między programami i wynoszą średnio od 11 do 14 godzin. Ponadto będziesz musiał ukończyć średnio 20-25 godzin samodzielnego lub grupowego badania w tygodniu.
Oszacowanie
Moduły są oceniane poprzez połączenie pracy grupowej, zajęć, pracy projektowej i egzaminów; ważenie każdego z tych komponentów będzie się różnić w zależności od wymogów akademickich modułu. Zadania zajęć są zazwyczaj od 2500 do 6000 słów, a egzaminy są zwykle przechowywane na końcu modułu, w styczniu i maju / czerwcu.
Musisz przejść ocenę pierwszego roku, aby przejść do drugiego roku. Istnieje możliwość skierowania studentów na egzaminy w sierpniu / wrześniu, jeśli nie zdadzą żadnego egzaminu w dowolnym roku. Klasyfikacja stopni przyznawana jest na podstawie wyników w ocenach na koniec drugiego i ostatniego roku.
Wymagania wstępne 2020
Typowa oferta
AAA | IB: 36 | BTEC: DDD
Wymagane przedmioty
GCSE Maths minimalna klasa B lub 5 lub GCE AL / AS Maths, Pure Maths lub More Maths; GCSE Język angielski, klasa B lub 5.
Dodatkowe kryteria wyboru
Poszukujemy dobrze wykwalifikowanych studentów z prawdziwym zainteresowaniem i entuzjazmem do przedmiotu.
Oprócz szczegółowych wymagań wymienionych powyżej, szukamy doskonałych wyników / prognoz poziomu A *, a także możemy brać pod uwagę wyniki do GCSE * i poziomów AS * włącznie w ramach naszej całościowej oceny wniosku.
* Uwzględnione zostaną równoważne kwalifikacje.
Studenci zagraniczni
Studenci zagraniczni powinni sprawdzić szczegóły naszych wymagań dotyczących języka angielskiego.
Jeśli twoje kwalifikacje akademickie lub znajomość języka angielskiego nie spełniają naszych wymagań wstępnych, nasze centrum INTO University of Exeter oferuje szereg kursów, które pomogą Ci osiągnąć wymagany poziom językowy i akademicki.
Kariera
Dyplom z przedmiotu biznesowego pomoże ci rozwinąć szeroki zakres umiejętności przydatnych w zatrudnieniu, takich jak analityczne rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, badania oraz organizowanie i przekazywanie informacji. Większość absolwentów Business School kontynuuje swoją karierę zawodową w dziedzinie finansów, bankowości lub zarządzania zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Duża liczba rekrutujących absolwentów w tych sektorach odwiedza Exeter, aby rekrutować naszych studentów. Niektórzy z naszych absolwentów bardziej interesują się studiami, uzyskując wyższe wykształcenie, często tutaj w Exeter.
Rozwijanie umiejętności i perspektyw zawodowych
University of Exeter Business School zapewnia szeroki zakres wsparcia, aby pomóc Ci rozwinąć umiejętności atrakcyjne dla pracodawców.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Science w biznesie farmaceutycznym
- Boston, Stany Zjednoczone
Bachelor of Science in Business - Marketing Koncentracja
- Fairfax, Stany Zjednoczone
Marketing BSc Honours
- Newcastle upon Tyne, Wielka Brytania