BA (z wyróżnieniem) Marketing i reklama
University of Lincoln
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lincoln, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studentów zagranicznych na poziom | Studenci z Wielkiej Brytanii: 9250 £ na poziom
Odkryj Lincoln, gdziekolwiek jesteś na świecie
Nasze seminaria internetowe, mistrzowskie kursy przedmiotowe, sesje pytań i odpowiedzi oraz panele dyskusyjne studentów to świetny sposób na odkrycie, jak to jest mieszkać i studiować na University of Lincoln .
Wstęp
Skuteczny marketing jest podstawą sukcesu komercyjnego, a profesjonaliści posiadający umiejętności, wiedzę i kreatywność do prowadzenia potężnych kampanii krajowych i międzynarodowych są bardzo poszukiwani.
BA (z wyróżnieniem) Marketing i reklama ma na celu rozwój absolwentów, którzy rozumieją rolę tych kluczowych funkcji w biznesie i społeczeństwie, oraz przygotowanie ich do pełnienia ról w pełnym spektrum stale rozwijającej się branży marketingowej, od wglądu po działanie zarówno po stronie klienta, jak i agencji, w zakresie reklamy, brandingu i komunikacji marketingowej. Aby to osiągnąć, zachęcamy Cię do rozwijania umiejętności stosowania technik marketingowych na poziomie strategicznym i operacyjnym w celu osiągnięcia celów biznesowych oraz do kreatywnego rozwiązywania problemów z pewnością siebie, zmysłem biznesowym i umiejętnościami w zakresie przekonującej komunikacji, prezentacji i pracy zespołowej.
Zostaniesz wprowadzony w podstawy marketingu strategicznego i komunikacji reklamowej, w tym zachowania kupujących, rozwój marki, proces reklamowy i kreatywność, planowanie mediów, etykę i odpowiedzialność oraz marketing globalny. Stopień ten w szczególności odnosi się do szybkiego rozwoju marketingu cyfrowego i zapotrzebowania branży na nowych absolwentów posiadających wiedzę z zakresu marketingu, reklamy oraz świadomości i umiejętności cyfrowych.
„Ta informacja była aktualna w momencie publikacji (lipiec 2023 r.)”
Rekrutacja
Program
Jak się uczyć
Kluczowe aspekty branży są badane i omawiane, gdy studenci przechodzą od ogólnych podstaw biznesu, marketingu i reklamy w pierwszym roku do bardziej specjalistycznych modułów w drugim i trzecim roku. Nacisk położony jest na budowanie kompetencji marketingowych i reklamowych, takich jak kreatywność, rozwiązywanie problemów, prezentacje ustne i pisemne oraz komunikacja perswazyjna.
W pierwszym roku zapoznasz się z podstawami marketingu, reklamy i ogólnego biznesu, w tym badaniem zachowań organizacyjnych i zrozumieniem danych biznesowych.
W drugim roku kurs opiera się na tych podstawach, badając koncepcje i procesy, takie jak strategiczne planowanie marketingowe oraz zastosowanie reklamy i marketingu. W ostatnim roku moduły badają określone obszary marketingu, mediów, marki i reklamy, wraz z niezależnym projektem, w którym możesz skupić się na reklamie i / lub marketingu.
Pierwszy rok
- Analityka danych dla firm (podstawowa)
- Finanse dla niespecjalistów (Core)
- Zachowanie organizacyjne (rdzeń)
- Zasady marketingu (Core)
- Rozwój zawodowy (podstawowy)
Drugi rok
- Międzynarodowe środowisko biznesowe (podstawowe)
- Marketing usług i strategie relacji (podstawowe)
- Praktyka zawodowa (opcja)†
- Kredyt zastępczy na studia za granicą (1) (opcja)†
- Kredyt zastępczy na studia za granicą (2) (opcja)†
- Kredyt zastępczy na studia za granicą (3) (opcja)†
- Kredyt zastępczy na studia za granicą (4) (opcja)†
Trzeci rok
- Marketing cyfrowy i handel elektroniczny (podstawowy)
- Planowanie mediów na potrzeby reklam (podstawowe)
- Niezależny projekt - badania (opcja)†
- Niezależny projekt - Odpowiedzialne przedsiębiorstwo (opcja)†
- Niezależny projekt – negocjowany projekt oparty na kliencie (opcja)†
† Niektóre kursy mogą oferować moduły opcjonalne. Dostępność modułów opcjonalnych może zmieniać się z roku na rok i będzie uzależniona od osiągnięcia minimalnej liczby studentów. Oznacza to, że nie można zagwarantować dostępności określonych modułów opcjonalnych. Na wybór modułu opcjonalnego może mieć także wpływ dostępność personelu.
Jak się oceniasz
W ramach tego stopnia stosuje się szereg typów ocen, które mogą oceniać wyniki indywidualne i grupowe, aby odzwierciedlić różnorodność stylów uczenia się uczniów. Oceny mogą obejmować zajęcia, takie jak zadania pisemne, eseje, raporty, portfolio i dzienniki refleksyjne; praca praktyczna obejmująca prezentacje, wystawy, odgrywanie ról i oceny ustne; oraz egzaminy obejmujące kolokwia lub egzaminy pisemne.
Celem kursu Reklama i Marketing jest dostarczanie studentom informacji zwrotnych w odpowiednim czasie. Informacje zwrotne mają na celu identyfikację mocnych i słabych stron oraz ulepszeń w pracy ucznia, aby wspierać proces uczenia się przez cały okres studiów. Tam, gdzie to możliwe, informacje zwrotne są dostępne w formie elektronicznej. Uczniowie mają dostęp do indywidualnych spotkań, w ramach których otrzymują spersonalizowaną informację zwrotną na temat swoich wyników.
Akredytacje
Program ten jest akredytowany przez Chartered Institute of Marketing (CIM), a po jego pomyślnym ukończeniu studenci otrzymują „zaawansowaną pozycję”. Umożliwi to studentom zdobywanie kwalifikacji CIM bez konieczności ukończenia wszystkich modułów. Studenci mogą również dodać nagrodę indywidualną jako uzupełnienie swojego stopnia naukowego. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej CIM.