Licencjat (z wyróżnieniem) Gry komputerowe
University of Lincoln
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lincoln, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 6 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na poziom, dla studentów zagranicznych | studenci z domu/UE: 9250 GBP na poziom
Odkryj Lincoln, gdziekolwiek jesteś na świecie
Nasze seminaria internetowe, mistrzowskie kursy przedmiotowe, sesje pytań i odpowiedzi oraz panele dyskusyjne studentów to świetny sposób na odkrycie, jak to jest mieszkać i studiować na University of Lincoln .
Wstęp
Program BSc (Hons) Games Computing w Lincoln ma na celu rozwinięcie umiejętności i atrybutów wymaganych do odgrywania ról w konkurencyjnym sektorze komputerowym. Kurs ma na celu pomóc uczniom w rozwijaniu się jako wszechstronni profesjonaliści, zdolni do rozkwitu w szerokiej gamie pozabranżowych miejsc zatrudnienia. Studenci mają także możliwość rozwijania umiejętności, które nadają się do stale rosnącej, wielomiliardowej funtowej branży gier wideo.
Celem kursu jest opracowanie zestawu umiejętności, który ma zastosowanie do szerszego spektrum sektora cyfrowego. Poza uczeniem się, jak tworzyć oprogramowanie, uczniowie mogą również zrozumieć interakcje między komputerem a jego użytkownikiem oraz zaprojektować wciągające doświadczenie.
Naszym celem jest stworzenie absolwentów, którzy mogą dostosować się do szybko rozwijającej się technologii i odgrywać kluczowe role w firmach, które przodują w tych awansach. Poza tym, jak rozwijać technologię, uczeń gry komputerowej może również zrozumieć, jak sprawić, by był wciągający, zabawny i zabawny.
Kurs bada informatykę poprzez specyficzny przypadek użycia gier. Studenci mają możliwość rozwijania umiejętności programowania, wraz ze specjalistycznymi modułami w zakresie projektowania gier, grafiki 3D, matematyki i sztucznej inteligencji.
Silne podstawy koncepcyjne i metodologiczne zarówno w projektowaniu, jak i tworzeniu gier, nadają kursowi Lincoln's Games Computing wyróżniającą przewagę. Zachęcamy uczniów, aby zdali sobie sprawę, że inżynieria oprogramowania jest równie ważna jak kreatywne projektowanie, jeśli chodzi o sukces gier komputerowych i aplikacji. Podczas kursu zbadana zostanie także rola systemów zapewniających zabawę poza branżą gier, przyglądając się, w jaki sposób gry zostały zastosowane w sektorach takich jak edukacja i fitness. Chociaż nasi absolwenci mogą ukierunkować się na karierę w branży gier wideo, ich umiejętności można również zastosować na wielu różnych Pathways zatrudnienia, w tym na stanowiskach związanych z systemami i rozwojem w NHS, przemyśle motoryzacyjnym, sektorze edukacyjnym oraz na stanowiskach projektowych w wielu branżach.
„Ta informacja była aktualna w momencie publikacji (lipiec 2023 r.)”
Rekrutacja
Program
Jak się uczyć
Na pierwszym roku studiów studenci mają możliwość studiowania podstawowych dziedzin, w tym projektowania gier, matematyki w informatyce, programowania i tworzenia gier.
W drugim roku oczekuje się dogłębnych badań w obszarach gier komputerowych, takich jak zaawansowane programowanie, opracowywanie koncepcji, projektowanie doświadczeń użytkownika i sztuczna inteligencja.
Oprócz realizacji projektu tworzenia gier na trzecim roku studenci mogą wybierać spośród szeregu specjalistycznych modułów opcjonalnych, w tym programowania równoległego; Autonomiczna Robotyka Mobilna; Przetwarzanie obrazu; oraz rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej.
Dostępne studia stacjonarne lub niestacjonarne.
Pierwszy rok
- Algorytmy i złożoność (rdzeń)
- Projektowanie gier (rdzeń)
- Tworzenie gier (podstawowe)
- Studia nad grami (podstawowe)
- Matematyka dla komputerów (rdzeń)
- Programowanie obiektowe (podstawowe)
- Podstawy programowania (rdzeń)
Drugi rok
- Stosowane paradygmaty programowania (podstawa)
- Sztuczna inteligencja (rdzeń)
- Rozwój koncepcji (rdzeń)
- Programowanie gier (rdzeń)
- Skalowalne systemy baz danych (podstawowe)
- Inżynieria oprogramowania zespołu (podstawowy)
- Projektowanie wrażeń użytkownika (rdzeń)
Trzeci rok
- Grafika (rdzeń)
- Symulacja fizyki (rdzeń)
- Proceduralne generowanie treści (rdzeń)
- Projekt (podstawowy)
- Autonomiczna robotyka mobilna (opcja)†
- Big Data (opcja)†
- Rozwój wieloplatformowy (opcja)†
- Cyberbezpieczeństwo (opcja)†
- Przetwarzanie obrazu (opcja)†
- Uczenie maszynowe (opcja)†
- Programowanie równoległe (opcja)†
- Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona (opcja)†
† Niektóre kursy mogą oferować moduły opcjonalne. Dostępność modułów opcjonalnych może zmieniać się z roku na rok i będzie uzależniona od osiągnięcia minimalnej liczby studentów. Oznacza to, że nie można zagwarantować dostępności określonych modułów opcjonalnych. Na wybór modułu opcjonalnego może mieć także wpływ dostępność personelu.
Jak się oceniasz
Program jest oceniany za pomocą różnych środków, w tym testów w klasie, zajęć, projektów i egzaminów. Większość ocen opiera się na zajęciach, odzwierciedlając praktyczny i stosowany charakter informatyki związanej z grami. Waga przypisana każdej metodzie oceniania może się różnić w każdym roku akademickim. University of Lincoln dąży do tego, aby pracownicy niezwłocznie zwracali studentom oceny z zajęć.
Akredytacje i stowarzyszenia
Kurs ten jest akredytowany przez BCS, Chartered Institute for IT, a uniwersytet jest stowarzyszony z Institution of Analysts and Programmers.