Licencjat (z wyróżnieniem) Technologia gier komputerowych
University of Portsmouth
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Southsea, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 9250 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* dla studentów/rezydentów UE z Wielkiej Brytanii/Wysp Normandzkich i Wyspy Man | 17 000 £/rok: studenci zagraniczni
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Jako student akredytowanego przez TIGA stopnia BSc (z wyróżnieniem) w zakresie technologii gier komputerowych, rozwiniesz umiejętności przekształcania pomysłów i koncepcji w rzeczywistość przy użyciu standardowych w branży technik projektowania i rozwoju.
Absolwenci tego kursu pracują nad dużymi tytułami w Rockstar i Electronic Arts, klasykami w Rare i rozwijają własne gry niezależne.
To Twoja okazja, aby do nich dołączyć.
Najważniejsze wydarzenia
- Ucz się od ekspertów ds. rozwoju gier komputerowych posiadających rozległą wiedzę, doświadczenie i powiązania branżowe
- Wyróżnij się spośród innych absolwentów, studiując specjalistyczne moduły, takie jak teoria psychologiczna dla projektantów gier i sztuczna inteligencja (AI) w grach
- Wzbogać swoje CV, stosując swoje umiejętności w rzeczywistych briefach klientów — wcześniejsze projekty obejmowały symulacje szkoleniowe dla Royal Navy i doświadczenia w wirtualnej rzeczywistości
- Korzystaj z tego samego oprogramowania, co profesjonaliści w najbardziej zaawansowanych ośrodkach tworzenia gier na dowolnym uniwersytecie w kraju
- Zaprezentuj swoje umiejętności pracodawcom i nawiąż kontakt z profesjonalistami z branży gier komputerowych, biorąc udział w naszym corocznym wydarzeniu GameJam
- Masz szansę założyć firmę i sprzedawać własne gry
Akredytacja TIGA
Ten kurs jest akredytowany przez TIGA (The Independent Game Developers' Association). Oznacza to, że został zbadany przez panel ekspertów branżowych i akademickich, aby upewnić się, że rozwijasz odpowiednie i aktualne umiejętności potrzebne w grach i branżach pokrewnych.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program
Moduły
Rok 1
Podstawowe moduły w tym roku obejmują:
- Modelowanie 3D - 20 punktów
- Umiejętności artystyczne w grach - 20 punktów
- Code Studio - 20 punktów
- Kodowanie i tworzenie skryptów dla gier - 20 punktów
- Tworzenie gier - 20 punktów
- Projektowanie gier i kontekst - 20 punktów
W tym roku nie ma modułów opcjonalnych.
Rok 2
Podstawowe moduły w tym roku obejmują:
- Gry komputerowe w przedsiębiorstwie L5 - 0 punktów
- Technologia gier komputerowych L5 - 0 punktów
- Inicjowanie projektów i zarządzanie karierą - 20 punktów
- Student Enterprise for Games - 20 punktów
Moduły opcjonalne w tym roku obejmują:
- Produkcja zasobów komercyjnych w czasie rzeczywistym - 40 punktów
- Projektowanie gier - 20 punktów
- Projektowanie i badania wizualne dla kina i gier - 20 punktów
- Projektowanie animacji - 20 punktów
- Zaangażowane obywatelstwo poprzez interdyscyplinarną praktykę - 20 punktów
- Programowanie rozgrywki - 20 punktów
- Matematyka dla gier - 20 punktów
- Współczesny język obcy - 20 punktów
- Doświadczenie zawodowe - 20 punktów
- Konsole programowe - 20 punktów
- Programowanie interfejsów programowania aplikacji - 20 punktów
- Prototypowanie i iteracja projektów gier - 20 punktów
Opcjonalny rok stażu
Pomożemy Ci znaleźć staż, który pasuje do Twojej sytuacji i ambicji. Otrzymasz mentoring i wsparcie przez cały rok.
Rok 3
Podstawowe moduły w tym roku obejmują:
- Gry komputerowe w przedsiębiorstwie L6 - 0 punktów
- Technologia gier komputerowych L6 - 0 punktów
- Projekt końcoworoczny - 40 punktów
- Interaktywny projekt grupowy w czasie rzeczywistym: Etap pierwszy - 20 punktów
- Interaktywny projekt grupowy w czasie rzeczywistym: Etap drugi - 20 punktów
Moduły opcjonalne w tym roku obejmują:
- Zaawansowane techniki graficzne - 20 punktów
- Tworzenie światów - 20 kredytów
- Badanie gier - 20 punktów
- Wdrażanie dźwięku w grach - 20 punktów
- Aplikacje przechwytywania ruchu - 20 punktów
- Programowanie sztucznej inteligencji dla gier - 20 punktów
- Teoria psychologiczna dla projektantów gier - 20 punktów
- Platformy docelowe - 20 punktów
Korzystamy z najlepszych i najbardziej aktualnych badań i praktyk zawodowych, a także informacji zwrotnych od naszych studentów, aby upewnić się, że treść kursu jest odpowiednia dla przyszłej kariery lub dalszych studiów.
W związku z tym niektóre treści kursów mogą z czasem ulec zmianie, aby odzwierciedlić zmiany w dyscyplinie lub branży, a niektóre opcjonalne moduły mogą nie być uruchamiane co roku. Jeśli moduł nie działa, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej i pomożemy wybrać alternatywny moduł.
Rok praktyki (opcjonalnie)
Praktyki są idealnym sposobem na zastosowanie tego, czego nauczyłeś się na kursie do tej pory w środowisku zawodowym, a także zwiększają Twoje szanse na zatrudnienie, czyniąc Cię atrakcyjnym dla pracodawców po ukończeniu studiów. Możesz pracować dla firmy lub organizacji lub usamodzielnić się, zakładając i prowadząc własną firmę wraz z innymi studentami.
Niezależnie od tego, którą drogę wybierzesz, nie musisz podążać nią sam: Creative Careers służy pomocą.
Możliwości związane z karierą
Ponieważ 95% naszych absolwentów znajduje pracę w ciągu roku po studiach, będziesz mieć pewność, że ukończysz studia z poszukiwanymi umiejętnościami i wiedzą dla różnych karier.
Poza branżą gier możesz zastosować zdobyte umiejętności w innych obszarach przy użyciu takich technologii – w tym w produkcji wirtualnej, rzeczywistości wirtualnej/alternatywnej (VR/AR), szkoleniach symulacyjnych i opiece zdrowotnej.
Miejsca dla absolwentów
Nasi absolwenci pracują w największych firmach branżowych, m.in.
- gry Rockstar
- Niegrzeczny pies
- Granica
- Imperium chmur
- Jedność
- Rzadki
- Mistrzowie kodowania
- Sztuka elektroniczna
- Bunt
- Jagex
- Kreatywne zgromadzenie
- Cyfrowy Sumo
- Punkt kulminacyjny
- Nierdzewne gry
- Studio PlayStation
Bieżące wsparcie kariery
Zdobądź doświadczenie podczas studiów, korzystając ze wsparcia w znalezieniu pracy w niepełnym wymiarze godzin, możliwości wolontariatu i zdobycia doświadczenia zawodowego.
Pod koniec studiów i przez okres do pięciu lat po ukończeniu studiów otrzymasz indywidualne wsparcie od naszej agencji ds. rekrutacji absolwentów, która pomoże Ci znaleźć idealną rolę.
Kreatywne kariery
Nasz wydziałowy zespół Creative Careers ma bogate doświadczenie w rekrutacji i dobrze zna sektor kreatywny, co ułatwia studentom znalezienie stażu w branżach kreatywnych.
Mogą przeprowadzić Cię przez każdy etap procesu aplikacyjnego, w tym:
- Wyszukiwanie idealnej pracy za pośrednictwem bazy danych wolnych miejsc pracy
- Podpowiadamy, jak napisać ciekawe CV, które przyciągnie uwagę pracodawcy, niezależnie od stanowiska
- Organizowanie próbnych rozmów kwalifikacyjnych, dzięki którym możesz doskonalić swoją technikę i zapoznać się ze środowiskiem rekrutacyjnym
- Pisanie propozycji rozpoczęcia działalności gospodarczej – jeśli wybierasz się na samozatrudnienie
- Zespół będzie nadal udzielał Ci wsparcia przez cały rok stażu.
Potencjalne role
Poprzedni uczniowie z powodzeniem pełnili takie role, jak:
- programista/inżynier oprogramowania
- artysta gier
- technik motion capture
- deweloper mediów
- Modelarz i projektant 3D
Potencjalne miejsca docelowe
Odbywali staże w ekscytujących firmach zajmujących się grami i technologiami, w tym:
- Sega
- Cyfrowy Sumo
- Rzadki
- Jedność
- IBM
- Punkt kulminacyjny
- Amazonka
- Sztuka elektroniczna (EA)
- Babcock
Udogodnienia
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z kreatywnych mediów i technologii gier
- Breda, Niderlandy
Creative Computing (Gaming) BSc (Hons)
- Bath, Wielka Brytania
Projektowanie gier BA
- Berlin, Niemcy
- Hamburg, Niemcy