Bachelor of Commerce: Marketing
The University of Wollongong in Dubai
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Całkowita czesne: 232,943 AED 63.472 USD (5% VAT włącznie). Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Marketing polega na skutecznym pozycjonowaniu, promowaniu i dystrybucji produktów i usług w środowisku konsumenckim.
Specjalizacja w marketingu jest doskonałą platformą do bezpośredniego wejścia w tę dziedzinę pracy. Jeśli jesteś dobrym komunikatorem z umiejętnościami twórczego i koncepcyjnego myślenia, Bachelor of Commerce (BCom) - Marketing w ZEA przygotuje Cię do kariery w tym dynamicznym zawodzie.
Program pomoże Ci zrozumieć zasady marketingu, w tym promocję, ceny i dystrybucję. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do oceny alternatywnych strategii marketingowych i wdrożenia skutecznych kampanii w oparciu o kryteria finansowe, organizacyjne, środowiskowe i etyczne. Będziesz także rozwijał swoje kompetencje w krytycznym myśleniu, jakościowej i ilościowej analizie danych oraz ocenie wyników biznesowych.
Trwanie 4 lata - pełny etat | Spożycie | Czesne |
Możliwości zawodowe
Różnorodna baza biznesowa ZEA oznacza, że perspektywy kariery istnieją w wielu branżach w wielu dziedzinach marketingu. Absolwenci BCom in Marketing mogą podejmować zawodowe role takie jak:
- Specjaliści ds. Public Relations
- Koordynatorzy promocji
- Media Kupujący
- Analitycy badań marketingowych
- Skopiuj pisarzy
- Projektanci marketingu
- Menedżerowie reklamy
- Analitycy rynku
- Przedstawiciele handlowi
- Kierownicy ds. Reklamy
- Konsultanci marketingowi
Akredytacja i uznanie
Program ten jest akredytowany przez Ministerstwo Edukacji Zjednoczonych Emiratów Arabskich - Szkolnictwa Wyższego i jest w pełni uznawany w ZEA, krajach GCC i na arenie międzynarodowej w celu dalszego kształcenia i zatrudnienia w sektorze prywatnym i publicznym.
Ponadto program jest zapewniany przez UOW, który jest zarejestrowany w Agencji ds. Jakości i Standardów w Szkolnictwie Wyższym (TEQSA), krajowym regulatorze sektora szkolnictwa wyższego w Australii. Absolwenci UOWD mają możliwość zamiany swojego dyplomu UOWD na równoważny stopień UOW Australia po ukończeniu.
Struktura programu
Aby zakwalifikować się do uzyskania dyplomu Bachelor of Commerce (Marketing), kandydat musi zgromadzić co najmniej 204 Punkty Kredytowe (cp), które obejmują 60 cp Edukacji Ogólnej, 54 cp od rdzenia programu, 6 punktów bazowych Capstone i szczególne główne wymagania.
Poważny
- MARK205 Wstępne badania marketingowe
- MARK210 Skuteczność marketingowa
- MARK217 Zachowanie konsumenckie
- MARK333 Zintegrowana strategia komunikacji marketingowej
- MARK344 Strategia marketingowa
Plus trzy z poniższych tematów:
- MARK270 Marketing usług
- MARK301 Marketing cyfrowy
- MARK343 Marketing międzynarodowy
- MARK395 Marketing turystyczny
Plus 6 zajęć dodatkowych. Przedmioty o zerowym poziomie nie mogą być traktowane jako przedmioty obieralne
Rdzeń programu
- ACCY111 Podstawy rachunkowości w społeczeństwie
- COMM101 Zasady odpowiedzialnego biznesu
- COMM121 Statystyki dla biznesu
- ECON100 Economic Essentials for Business
- FIN 111 Wprowadzenie do finansów
- MARK101 Zasady marketingu
- OPS 216 Zarządzanie operacyjne
- MGNT110 Wprowadzenie do zarządzania
- Jeden temat z 3 następujących opcji (6p):
- ACCY112 Rachunkowość w organizacjach *
- ECON102 Ekonomia i społeczeństwo
- Komunikat biznesowy MGNT102
- COMM331 (Capstone) Integrative Business Capstone
* Studenci specjalizujący się w rachunkowości lub finansach muszą podejmować ACCY112. Studenci specjalizujący się w biznesie międzynarodowym są zachęcani do wzięcia udziału w ECON102.
Edukacja ogólna (GED)
Studenci są zobowiązani do zaliczenia 60 punktów kredytowych z następujących siedmiu (7) kategorii:
- Angielski, arabski lub inne języki (18 pensów)
- GED 010 Studia akademickie Umiejętności 1
- GED 020 Academic Study Skills 2
- Informatyka i matematyka (12 pensów)
- MATH060 Fundacja Matematyka dla biznesu
- OPS 113 Systemy informacyjne zorientowane na przedsiębiorstwa
- Studia islamskie lub historia lub kultura (6 pensów)
- ARTS017 Kultura islamu
- Jeden przedmiot z nauk przyrodniczych lub fizycznych (6pp)
- ENVI030 Nauki o środowisku
- PHYS030 Foundation Physics
- Jeden przedmiot z humanistyki lub sztuki (6 pensów)
- ARTS035 Wprowadzenie do filozofii
- PRAWO 101 Prawo, biznes i społeczeństwo
- Jeden przedmiot z nauk społecznych lub behawioralnych (6pp)
- PSYC015 Wprowadzenie do psychologii
- SOC 103 Wprowadzenie do socjologii
- Innowacje i przedsiębiorczość (6 pensów)
- INE 301 Podstawy innowacji i przedsiębiorczości
Electives
Studenci powinni zaliczyć 6 przedmiotów do wyboru (30 cp) ze 100, 200 lub 300 poziomów.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Wyróżnienia Bachelor of Commerce (Zarządzanie Kulinarne)/Honors Bachelor of Commerce (Zarządzanie Kulinarne) (Bridging)
- Toronto, Kanada
Bachelor of Commerce w zakresie innowacji biznesowych i przedsiębiorczości
- Johannesburg, Republika Południowej Afryki
- Cape Town, Republika Południowej Afryki
Bachelor of Commerce i Bachelor of Advanced Studies
- Camperdown, Australia