Licencjat z marketingu
Upper Iowa University
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Fayette, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 33 472 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Czesne Fayette Campus (obciążenie kursu 12-18 godzin kredytowych na semestr): 31,950 $ rocznie
Wstęp
Dlaczego warto studiować marketing?
Niezależnie od tego, czy szukasz kariery w firmach prywatnych, czy publicznych, specjalizacja Marketing w Szkole Biznesu UIU zapewnia umiejętności:
- Organizuj, prowadź i planuj
- Przeprowadź analityczne podejście do badań marketingowych
- Prowadź i komunikuj się skutecznie
- Twórz i promuj produkty i usługi
Oczekuje się, że zatrudnienie menedżerów marketingu wzrośnie o 12,7%, a menedżerów sprzedaży o 8,3% w latach 2012-2022 (US Bureau of Labor Statistics).
Program
Kursy
Program UIU zapewnia zintegrowany program nauczania w marketingu, w tym:
- Zachowania konsumentów
- Badania
- Strategia
- Komunikacja marketingowa
Marketing jest oferowany w następujących Upper Iowa University lokalizacjach:
- Kampus mieszkalny Fayette
- Wybierz ośrodki edukacyjne
- Program online
- Program studiów we własnym tempie
- Wybierz centra międzynarodowe
Galeria
Możliwości związane z karierą
Uzyskanie dyplomu z marketingu na UIU przygotowuje Cię do kariery w:
- Reklama i promocja
- Zbieranie funduszy
- Obroty
- Analityka badań marketingowych
Perspektywy pracy (2012-22)
- Menedżerowie ds. reklamy, promocji i marketingu*
- Perspektywy pracy: wzrost o 12%
- Płace: Średnia roczna pensja dla kierowników ds. reklamy, promocji i marketingu wyniosła 115 750 USD w 2012 r., czyli 55,65 USD za godzinę.
*Pobrano z Biura Statystyki Pracy
Opłata za program
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.