Bachelor of Science in Marketing
University of Tampa - Sykes College of Business
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Tampa, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 45 878 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* średni koszt dla studentów studiów dziennych na rok akademicki 2022-2023 (jesień i wiosna)
Wstęp
Stopień marketingu obejmuje dziedziny reklamy, promocji, sprzedaży, badań, marketingu międzynarodowego i nie tylko. Obejmuje on takie krytyczne dla biznesu działania, jak analiza zachowań konkurencji, rozwój nowych produktów, zarządzanie relacjami z dostawcami, dystrybutorami i konsumentami, by wymienić tylko kilka.
Dział marketingu koncentruje się głównie na krajowych i globalnych aspektach funkcji marketingowej, w tym strategii marketingowej, badaniach marketingowych, zarządzaniu sprzedażą i komunikacji. Program uczy studentów rozwikłać zawiłości marketingu zarówno w organizacjach dochodowych i non-profit i zarządzania zarówno towarów i usług. Kursy obejmują marketing krajowy i międzynarodowy, etyczne podejmowanie decyzji oraz rolę marketera w tworzeniu strategii firmy.
Oprócz zajęć, studenci zdobywają cenne doświadczenie w pracy, pracując nad głównymi projektami marketingowymi dla firm i organizacji w okolicy. Projekty te trwają cały semestr i obejmują doradztwo w zakresie badań marketingowych oraz opracowanie zintegrowanych kampanii komunikacji marketingowej. Ponadto symulacje komputerowe pozwalają studentom doświadczyć konsekwencji decyzji podejmowanych w obszarach rozwoju produktu, cen, promocji, badań marketingowych, kompensacji sprzedaży, ograniczania kosztów i harmonogramu.
Stażyści marketingowi UT pracowali w promocji, zarządzaniu produktem konsumenckim, marketingu hi-tech, badaniach rynku oraz marketingu strategicznym w organizacjach takich jak Bank of America, Tampa Tribune, GEICO oraz Hughes Corporation. Ponadto absolwenci są zatrudnieni przez Sykes Enterprises, Prudential Securities, BP, PricewaterhouseCoopers i wiele innych.
Program
Czego się nauczysz?
BS UT w marketingu koncentruje się na krajowych i globalnych aspektach funkcji marketingowej, w tym strategii, badaniach, zarządzaniu sprzedażą i komunikacji. Studenci uczą się rozwiązywać zawiłości marketingu zarówno w organizacjach nastawionych na zysk, jak i non-profit, zarządzając zarówno towarami, jak i usługami. Kursy obejmują marketing krajowy i międzynarodowy, etyczne podejmowanie decyzji oraz rolę marketera w opracowywaniu strategii firmy.
Tematy studiów obejmują:
- Role i funkcje marketingu w społeczeństwie
- Proces decyzyjny konsumenta
- Business-to-business marketing i organizacyjny proces zakupu
- Elementy strategii marketingowej, w tym segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie
- Jak role i funkcje marketingowe są dostosowywane do rynków międzynarodowych
- Etyczne i społecznie odpowiedzialne decyzje i zachowania marketingowe
Studenci mogą również realizować licencjat z międzynarodowego biznesu i marketingu. Ta opcja łączy marketing i międzynarodowe programy biznesowe, zapewniając interdyscyplinarną perspektywę globalną. Wraz z dogłębnym omówieniem koncepcji marketingowych, kluczowe elementy programu obejmują biegłość językową, świadomość kulturową i doświadczenie w edukacji za granicą. Nieletni w marketingu jest również dostępny.
Inną opcją jest uzupełnienie zajęć marketingowych o inne pokrewne obszary studiów, takie jak przedsiębiorczość, reklama i public relations, komunikacja i produkcja nowych mediów.
Program uznany na arenie międzynarodowej
Sykes College of Business jest akredytowany na poziomie licencjackim i magisterskim przez AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), co jest zaszczytem posiadanym tylko przez sześć procent szkół biznesu na całym świecie. Jest zaliczana do 85 najlepszych absolwentów szkół biznesu w USA przez Bloomberg Businessweek, a od 2007 roku jest zaliczana do najlepszych szkół biznesu na świecie przez The Princeton Review.
Możliwości związane z karierą
Praktyczne doświadczenie
Program marketingowy UT oferuje cenne doświadczenie w pracy z lokalnymi firmami w projektach trwających semestr, które obejmują badania rynku, doradztwo i opracowywanie kampanii reklamowych. Symulacje komputerowe pozwalają studentom doświadczyć konsekwencji decyzji podjętych w zakresie rozwoju produktu, ustalania cen, promocji, badań rynku, kompensacji sprzedaży, ograniczania kosztów i planowania.
Praktyki
Ponad 1000 staży jest dostępnych dla studentów UT każdego roku, zapewniając studentom wiele okazji do zdobycia przewagi w karierze. Ponadto lokalizacja UT w sercu dużego obszaru metropolitalnego oznacza, że staże często znajdują się w odległości spaceru od kampusu. Praktyki zapewniają ważne doświadczenie w świecie rzeczywistym, które może prowadzić do zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin i pozwalają studentom rozpocząć budowanie sieci ważnych kontaktów.
Praktyki marketingowe organizuje koordynator staży Sykes College of Business. Stażyści marketingu UT są często opłacani i pracowali w promocjach, zarządzaniu produktami konsumenckimi, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu non-profit, badaniach rynku i marketingu strategicznym w organizacjach takich jak Bank of America, GEICO, Glazer Children's Museum i Hughes Corporation.
Połączenia społecznościowe
Osiemset liderów społeczności regionu zasiada w radach doradczych UT, zapewniając studentom świat profesjonalnych kontaktów do odkrycia.
Studenci wchodzą również w interakcje ze społecznością biznesową poprzez projekty konsultacyjne w klasie, zaproszonych gości, wycieczki terenowe oraz centra i instytuty UT, które obejmują:
- Centrum Etyki
- TECO Energy Center for Leadership
- Instytut Strategii Biznesowej Naimoli
- Niskie Centrum Przedsiębiorczości
- Instytut Dyrektorów Florydy
Co możesz zrobić z tym majorem?
Dziedzina marketingu jest jednym z najszybciej rozwijających się, dynamicznych i najbardziej satysfakcjonujących obszarów biznesu. Prawie jedna trzecia dzisiejszej siły roboczej zajmuje stanowiska związane z marketingiem. Oczekuje się, że liczba ta znacznie wzrośnie, ponieważ coraz więcej firm będzie kierowanych przez rynek.
Absolwenci marketingu z dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi, wysokim poziomem kreatywności oraz silnymi umiejętnościami komunikacyjnymi i technologicznymi będą mieli najlepsze możliwości pracy. W szczególności pracodawcy poszukują osób posiadających umiejętności opracowywania planów marketingowych i reklamy, promocji, public relations, kampanii sprzedażowych z wykorzystaniem nowych mediów i Internetu.
Przykładowe stanowiska dla absolwentów marketingu obejmują:
- Dyrektor Marketingu
- Koordynator komunikacji
- Kierownik promocji
- Product Development Manager
- Badacz marketingu i ankiet
- Specjalista ds. public relations
- Analityk marketingowy
- Nabywca towaru
Wielu absolwentów kontynuuje naukę poprzez program MBA UT (który oferuje koncentrację na marketingu) lub program MS in Marketing lub na wielu innych uniwersytetach w USA i za granicą.
Referencje studentów
Rekrutacja
Opłata za program
Akredytacje
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.