Licencjackie z informatyki (technologia gry)
Durian Tunggal, Malezja
CZAS TRWANIA
JĘZYKI
Poproś o naukę języków
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Jan 2024
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* na pierwszym roku. 11,770.00 RM w kolejnych latach.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Wyniki nauczania przedmiotu
Ten kurs jest oferowany do produkcji absolwentów, którzy są bardzo kompetentni i specjalistów w dziedzinie technologii gier komputerowych. Absolwenci są dobrze wyposażone w wiedzy i konkretnych umiejętności, takich jak programowanie gier komputerowych, projektowanie i rozwijanie różnego rodzaju gier komputerowych, zasady gry, gry oparte na sieci WWW, zarządzania projektami, jak i 2D i 3D rozwoju gry. Absolwenci tego kursu są w stanie przyczynić się swoją wiedzę i umiejętności do Industri edukacji i rozrywki, takie jak gry oparte na edukacji i rozwoju zawartości gry.
Perspektywy kariery
Szeroki zakres możliwości rozwoju kariery zawodowej w dziedzinie informatyki i technologii informacyjnej jest otwarty dla absolwentów, którzy specjalizują się w grach komputerowych. Wśród możliwości rozwoju zawodowego, takich jak gry, gry projektant programista, programista, gry gry, gry inżyniera animatora audio, tester gier, wsparcia technicznego i specjalistycznego badacza gier komputerowych.
Efekty uczenia się
Celem FTMK do prowadzenia Bachelor of Information Technology (Technologia gry) Program jest produkcja studentów z następujących cech: - w stanie uzyskać i zastosować wiedzę w dziedzinie informatyki i technologii informacyjnej.
- Umiejętność analizy, projektowania i tworzenia aplikacji gry.
- Możliwość zastosowania sztucznych inteligentnych technik, takich jak techniki, poszukiwania logiki rozmytej sieci neuronowej, informatyka, ewolucji, uczenia maszynowego i inteligentnego agenta przy opracowywaniu systemu.
- Wyposażony w umiejętności rozwijać grę.
- Możliwość prowadzenia badań w dziedzinach związanych i opartych na sztucznej inteligencji.
- Potrafi myśleć twórczo i krytycznie w rozwiązywaniu problemów oraz umiejętność skutecznego porozumiewania się dostarczyć pomysłów.
- Może przyczynić umiejętności indywidualnie lub w grupie, w dyscyplinach różnicowych i domen.
- Potrafi przedstawić dobre osobowości, etyki, przywództwa i przedsiębiorczości umiejętności.
- Potrafi wykonywać ciągłe samokształcenie uzyskanie wiedzy i umiejętności.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor's in Business and Information Technologies
- Tbilisi, Gruzja
Licencjat (z wyróżnieniem) w technologii multimedialnej - specjalizacja VR/AR
- Kuala Lumpur, Malezja
Licencjat z administracji biznesowej w zakresie technologii informatycznych w biznesie, Lahti
- Lahti, Finlandia