Licencjat z zarządzania marką i marketingiem
VIA University College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Herning, Dania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Czesne obowiązuje obywateli spoza UE
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Krótkie wprowadzenie
Program studiów licencjackich w zakresie zarządzania marką i marketingiem w ramach Fashion and Furniture to 3½-letni program w pełnym wymiarze godzin, prowadzony w języku angielskim, mający stopień AP i uzupełnienie BA.
Dowiesz się o zmieniającym się charakterze rynku oraz o tym, jak nadać brandowi wymiar komercyjny i upewnić się, że grupa docelowa nie będzie mogła o nim nie słyszeć. Nauczysz się wykorzystywać różne kanały marketingowe - od stron domowych po reklamy na zewnątrz - oraz sposób, w jaki poszczególne kanały pomagają marce osiągnąć właściwą pozycję na rynku.
Nauczanie obejmuje kombinację przypadków i prawdziwych problemów związanych z modą i firmami lifestylowymi.
Będziesz także nabywał kompetencje, aby nadzorować i rozwijać marki w niezależny sposób. Opracowanie sugerowanych rozwiązań i wdrożenie ich w praktyce, zarówno wizualnie, jak i komunikacyjnie, będzie również jednym z waszych głównych kwalifikacji. Będziesz mógł ustalić właściwą pozycję dla marki i dopilnować, aby nowe koncepcje były zgodne z wartościami marki.
Wspólne projekty programu kursu zwiększają twoje kompetencje w zakresie współpracy interdyscyplinarnej, a obowiązkowy okres stażu daje ci szansę na rozszerzenie swojej sieci i CV.
Program odbywa się w Campus Herning.
Treść i struktura
Program jest zorganizowany tak, abyś najpierw uczestniczył we wspólnych projektach dla wszystkich studentów studiów licencjackich, a następnie położył głęboki nacisk na wybraną specjalność. Zakres wspólnych projektów ma zapewnić pełny wgląd w inne obszary branży projektowej i pomóc rozwinąć umiejętność współpracy.
Przedmioty obieralne i ogólne specjalności powinny wzmocnić twoje kwalifikacje w zakresie Brandingu i Zarządzania Marketingowego. Celem jest pomoc w rozwijaniu osobistego wizerunku. Poprzez przedmioty do wyboru oferujemy obowiązkowe wyjazdy studyjne i szansę na poprawę umiejętności w wybranym przez Ciebie przedmiocie.
Okres stażu na trzecim i szóstym semestrze jest obowiązkową częścią programu, w którym masz szansę sprawdzić swoje umiejętności w rzeczywistej praktyce.
Każdy semestr kończy się egzaminem ustnym lub pisemnym i kończysz studia licencjackie.
Możliwości zawodowe
Dzięki licencjom z zakresu zarządzania marką i marketingiem masz umiejętności pracy z brandingiem i marketingiem w sektorze mody i stylu życia.
Wiesz, jak opracować rozwiązania i wdrożyć je w praktyce, zarówno wizualnie, jak i komunikacyjnie.
Twoim zadaniem jest znaleźć właściwą pozycję na rynku dla marki i dopilnować, aby nowe koncepcje były zgodne z wartościami marki. Twoim zadaniem jest zapewnienie, że marka ma wymiar komercyjny. Twoim zadaniem jest również wykorzystanie różnych kanałów marketingowych - od stron domowych po reklamy na zewnątrz - oraz to, w jaki sposób odpowiednie kanały pomagają marce osiągnąć właściwą pozycję na rynku.
Teoretyczna wiedza zdobyta podczas studiów będzie korzystna, jeśli chodzi o zarządzanie projektami w dziale brandingu i marketingu.
Warunki przyjęć
VIA University College przyjmuje wnioski od studentów zagranicznych posiadających:
- Ogólne wykształcenie średnie II stopnia;
- Międzynarodowa lub Europejska matura;
- Dyplom ukończenia szkoły średniej w USA / Kanadzie co najmniej jeden rok na uniwersytecie / uczelni;
- Co najmniej dwa lata odpowiednich studiów z uniwersytetów w Afryce, Indiach, Pakistanie i krajach o podobnym systemie edukacji;
- Studenci, którzy ukończyli pierwszy rok studiów licencjackich mogą również składać wnioski, ale będą potrzebować indywidualnej oceny w zależności od kraju pochodzenia.
Wszyscy studenci muszą uzyskać matematykę / ekonomię odpowiadającą duńskiemu poziomowi C i angielskim odpowiadającemu duńskiemu poziomowi B.
Ponadto będziesz musiał wykonać zadanie wstępne. Zadanie wstępu dla studentów zagranicznych można pobrać z naszej strony internetowej od 1 lutego.
Termin i dalsze szczegóły można znaleźć w zadaniu.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor Brand Management
- Berlin, Niemcy
Wyróżnienie Bachelor of Brand Design
- Toronto, Kanada
BA (Hons) Graphic Branding and Identity
- London, Wielka Brytania