Bachelor of Science in Information Technology (BSIT)
Irvine, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
48 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
* teraz oferuje 25% zniżki na czesne dla wszystkich nowych studentów online
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Teraz oferuje 25% zniżki na czesne dla wszystkich nowych studentów online.
Kurs BSIT (Bachelor of Science in Information) oferowany przez Westcliff University to interdyscyplinarny program oferujący Pathways dla studentów, którzy chcą kontynuować karierę w rozwijającej się dziedzinie technologii informatycznych. Program koncentruje się na rozwiązywaniu problemów biznesowych i tworzeniu nowych możliwości dzięki technologii. Studenci realizujący ten program zdobędą umiejętności niezbędne do rozwiązywania problemów biznesowych poprzez analizę danych z wykorzystaniem technologii informatycznych. Celem programu BSIT Westcliff University jest kształcenie absolwentów, którzy mogą wykorzystywać technologię informatyczną do przeprowadzania analiz danych i rozwiązywania problemów biznesowych.
Cel programu
- Oceniaj obecne i powstające technologie.
- Zidentyfikuj i zbierz wymagania użytkowników, aby zaprojektować przyjazne dla użytkownika interfejsy.
- Zastosuj, skonfiguruj i zarządzaj technologiami IT
- Wykorzystaj dane, aby pomóc firmom uzyskać informacje, które pomogą im podejmować lepsze decyzje.
- Uzyskaj dostęp do wpływu IT na osoby, organizacje i środowisko.
- Zastosuj koncepcje i strategie IT w celu rozwiązania problemu w świecie rzeczywistym.
- Prowadzić badania w dziedzinie technologii informacyjnej i dziedzin pokrewnych.
Podział programu według kursu
Kursy edukacji ogólnej:
- LIT 150 literatury angielskiej
- ENG 120 English Skład: Wprowadzenie do komunikacji
- MAT 135 College Algebra
- Historia sztuki ART 100
- HUM 165 Geografia człowieka
- POL 220 Światowa polityka
- PSY 235 Wprowadzenie do psychologii
- SOC 245 Wprowadzenie do socjologii
- SCI 280 Environmental Science
- PHIL 190 Krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów
Kursy IT:
- BSIT 315 (BUS 303) Niezbędne technologie informacyjne
- BSIT 320 Wprowadzenie do analizy statystycznej
- BSIT 325 Applied Statistics for Optimization
- BSIT 330 Matematyka dyskretna
- BSIT 335 Projektowanie i tworzenie stron internetowych
- BSIT 340 Koncepcja programowania danych
- BSIT 345 Języki programowania danych
- BSIT 350 (BUS 304) Projektowanie i zarządzanie bazami danych
- BSIT 355 Pisanie techniczne i komunikacja
- BSIT 360 Wprowadzenie do sieci teleinformatycznych
- BSIT 365 (BUS 306) Koncepcje sieci komputerowych, administracja i bezpieczeństwo
- BSIT 370 (BUS 307) Narzędzia i technologie analizy biznesowej
- BSIT 375 Odkrywanie wiedzy i nauka o danych
- BSIT 380 (BUS 308) Big Data Analytics
- Wizualizacja danych BSIT 385
Kursy biznesowe:
- BUS 300 Podstawy biznesu
- BUS 305 Zasady rachunkowości
- BUS 310 Koncepcje mikroekonomii
- BUS 311 Pojęcia makroekonomii
- BUS 325 Wprowadzenie do przywództwa
- BUS 330 Zasady marketingu
- BUS 334 Essentials of Corporate Finance
- BUS 349 Podstawy zarządzania operacyjnego
- BUS 355 Podstawy przedsiębiorczości
- BUS 387 Wprowadzenie do badań biznesowych
- BSIT 390 Projekt Capstone
Electives:
- BSIT 327 Podstawy sprzętu komputerowego
- BSIT 328 Analiza i projektowanie systemu
- BSIT 329 Sztuczna inteligencja
- BSIT 332 Software Quality Assurance
- BSIT 333 Mobilne przetwarzanie i programowanie
- BSIT 341 Rachunek I
- BSIT 342 Algebra liniowa dla nauki o danych
- BSIT 343 Zaawansowane programowanie za pomocą Python / Java
- BSIT 344 Zaawansowane programowanie sieciowe i tworzenie aplikacji
- BSIT 348 Cloud Computing
Łącznie: 120 godzin kredytowych
Podręczniki / zasoby szkoleniowe
Skwire, D. i Wiener, HS (2016). Książka dla studentów z angielskiego na uczelni: Retoryka, czytelnik, przewodnik badawczy i podręcznik (wyd. 14). Boston, MA: Pearson.
James, M., Merickel, A., Loyd, G. i Perkins, J. (2017). Czytanie literatury i pisanie argumentów (6th ed.). Boston, MA: Pearson.
Gustafson, RD i Hughes, JD (2017). College algebra (wyd. 12). Belmont, Kalifornia: Brooks / Cole, Cengage Learning.
Stokstad, M. i Cothren, MW (2018). Historia sztuki (6th ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Malinowski, JC i Kaplan, DH (2013). Geografia człowieka (1st ed.). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill.
Blanton, SL i Kegley, CW (2017). World Politics: Trend and Transformation (wyd. 16). Boston, MA: Cengage Learning.
Kalat, JW (2017). Wprowadzenie do psychologii (wyd. 11). Boston, MA: Cengage Learning.
Henslin, JM (2017). Podstawy socjologii (red. 12). Boston, MA: Pearson.
Hassenzahl, DM, Hager, MC i Berg, LR (2017). Wizualizacja nauk o środowisku (wyd. 5). Hoboken, NJ: Wiley.
Moore, BN i Parker, R. (2016). Myślenie krytyczne (wyd. 12). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Nickels, WG, McHugh, JM i McHugh, SM (2016). Zrozumieć biznes (wyd. 11). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Wild, JJ, Shaw, KW i Chiappetta, B. (2017). Podstawowe zasady rachunkowości (wyd. 23). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O. i Norander, PJ (2016). Zasady mikroekonomii (6th ed.). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH i Bernanke, B. (2016). Zasady makroekonomii (6th ed.). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill.
Manning, G. i Curtis, K. (2014). Sztuka przywództwa (wyd. 5). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Kerin, RA i Hartley, SW (2019). Marketing (wyd. 14). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Ross, SA, Westerfield, R. i Jordan, BD (2015). Podstawy finansów przedsiębiorstw (wyd. 11). Nowy Jork, NY: McGraw Hill Education.
Stevenson, WJ (2014). Zarządzanie operacyjne (wyd. 12). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Hisrich, RD, Peters, MP i Shepherd, DA (2017). Przedsiębiorczość (10 edycja). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Włosy, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ i Bush, RP (2016). Podstawy badań marketingowych (4 wyd.). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill Education.
Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE i Strickland, AJ (2017). Tworzenie i realizacja strategii: poszukiwanie przewagi konkurencyjnej: koncepcje i przypadki (wyd. 21). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill.
Wymagania wstępne / wstępne
(Programy obejmujące czterysta pięćdziesiąt (450) lub więcej godzin zegarowych lub ekwiwalent godzin kredytowych zarządzają egzaminem umiejętności podstawowych dla każdego ucznia, który się zapisuje, chyba że uczeń dostarczył dowód ukończenia szkoły średniej, dyplom równoważności ogólnej lub równoważny. )
Program
Podział programu według kursu
Kursy edukacji ogólnej:
- LIT 150 Literatura angielska
- POL 120 Polski Skład: Wprowadzenie do komunikacji
- MAT 135 Algebra Kolegium
- ART 100 Historia sztuki
- HUM 165 Geografia Człowieka
- POL 220 Polityka światowa
- PSY 235 Wprowadzenie do psychologii
- SOC 245 Wprowadzenie do socjologii
- SCI 280 Nauka o środowisku
- PHIL 190 Krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów
Podstawowe kursy IT:
- BSIT 315 (BUS 303) Podstawy technologii informatycznych
- BSIT 320 Wprowadzenie do analizy statystycznej
- BSIT 325 Statystyka stosowana do optymalizacji
- BSIT 330 Matematyka dyskretna
- Projektowanie i tworzenie stron internetowych BSIT 335
- Koncepcje programowania danych BSIT 340
- BSIT 345 Języki programowania danych
- BSIT 350 (BUS 304) Systemy projektowania i zarządzania bazami danych
- BSIT 355 Pisanie i komunikacja techniczna
- BSIT 360 Wprowadzenie do sieci teleinformatycznych
- BSIT 365 (BUS 306) Pojęcia dotyczące sieci komputerowych, administracja i bezpieczeństwo
- BSIT 370 (BUS 307) Narzędzia i technologie Business Intelligence
- BSIT 375 Odkrywanie wiedzy i nauka o danych
- BSIT 380 (BUS 308) Analiza Big Data
- Wizualizacja danych BSIT 385
Kursy biznesowe:
- BUS 300 Podstawy Biznesu
- BUS 305 Zasady rachunkowości
- BUS 310 Koncepcje mikroekonomii
- BUS 311 Koncepcje makroekonomii
- BUS 325 Wprowadzenie do przywództwa
- BUS 330 Zasady marketingu
- BUS 334 Essentials of Corporate Finance
- BUS 349 Podstawy zarządzania operacyjnego
- BUS 355 Podstawy przedsiębiorczości
- BUS 387 Wprowadzenie do badań biznesowych
- Projekt BSIT 390 Capstone
Do wyboru:
- BSIT 327 Podstawy sprzętu komputerowego
- Analiza i projektowanie systemu BSIT 328
- BSIT 329 Sztuczna inteligencja
- Zapewnienie jakości oprogramowania BSIT 332
- BSIT 333 Obliczenia i programowanie mobilne
- BSIT 341 Rachunek różniczkowy I
- BSIT 342 Algebra Liniowa dla Nauki o Danych
- BSIT 343 Zaawansowane programowanie w Python/Java
- BSIT 344 Zaawansowane programowanie internetowe i tworzenie aplikacji
- BSIT 348 Przetwarzanie w chmurze
Razem: 120 godzin kredytowych
Podręczniki/zasoby edukacyjne
Skwire, D. i Wiener, HS (2016). Student book of college English: Retoryka, lektor, przewodnik badawczy i podręcznik (wyd. 14). Boston, MA: Pearson.
James M., Merickel A., Loyd G. i Perkins J. (2017). Czytanie literatury i pisanie argumentów (6 wyd.). Boston, MA: Pearson.
Gustafson, RD i Hughes, JD (2017). Algebra College (wyd. 12). Belmont, Kalifornia: Brooks/Cole, Cengage Learning.
Stokstad, M. i Cothren, MW (2018). Historia sztuki (wyd. 6). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Malinowski, JC i Kaplan, DH (2013). Geografia człowieka (wyd. 1). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill.
Blanton, SL i Kegley, CW (2017). Polityka światowa: Trend i transformacja (16th ed.). Boston, MA: Cengage Learning.
Kalata, JW (2017). Wprowadzenie do psychologii (wyd. 11). Boston, MA: Cengage Learning.
Henslin, JM (2017). Podstawy socjologii (wyd. 12). Boston, MA: Pearson.
Hassenzahl, DM, Hager, MC i Berg, LR (2017). Wizualizacja nauk o środowisku (wyd. 5). Hoboken, NJ: Wiley.
Moore, BN i Parker, R. (2016). Myślenie krytyczne (wyd. 12). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Nikiel, WG, McHugh, JM i McHugh, SM (2016). Zrozumienie biznesu (wyd. 11). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Dzikie, JJ, Shaw, KW i Chiappetta, B. (2017). Podstawowe zasady rachunkowości (wyd. 23). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O. i Norander, PJ (2016). Zasady mikroekonomii (wyd. 6). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Frank, RH i Bernanke, B. (2016). Zasady makroekonomii (wyd. 6). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill.
Manning, G. i Curtis, K. (2014). Sztuka przywództwa (wyd. 5). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Kerin, RA i Hartley, SW (2019). Marketing (wyd. 14). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Ross SA, Westerfield R. i Jordania BD (2015). Podstawy finansów przedsiębiorstw (wyd. 11). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw Hill.
Stevenson, WJ (2014). Zarządzanie operacyjne (wyd. 12). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Hisrich, RD, Peters, MP i Shepherd, DA (2017). Przedsiębiorczość (wyd. 10). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Hair, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ, & Bush, RP (2016). Podstawy badań marketingowych (wyd. 4). Nowy Jork, NY: Edukacja McGraw-Hill.
Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE i Strickland, AJ (2017). Strategia tworzenia i wykonywania: W poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej: Koncepcje i przypadki (wyd. 21.). Nowy Jork, NY: McGraw-Hill.
Rekrutacja
Wynik programu
Cel programu
- Oceń obecne i nowe technologie.
- Zidentyfikuj i zbierz wymagania użytkowników, aby zaprojektować przyjazne dla użytkownika interfejsy.
- Stosuj, konfiguruj i zarządzaj technologiami IT
- Wykorzystaj dane, aby pomóc firmom uzyskać informacje, które pomogą im podejmować lepsze decyzje.
- Wpływ IT na dostęp do osób, organizacji i środowiska.
- Zastosuj koncepcje i strategie IT, aby rozwiązać rzeczywisty problem.
- Prowadzić badania w zakresie technologii informatycznych i dziedzin pokrewnych.
Stypendia i Finansowanie
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z administracji biznesowej w zakresie technologii informatycznych
- Nashville, Stany Zjednoczone
Bachelor of Science in Network Security
- Växjö, Szwecja
Bachelor of Science in Cybersecurity
- Tampa, Stany Zjednoczone