Licencjat Inżynieria pojazdów elektrycznych i hybrydowych
Warsaw University of Technology
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Warsaw, Polska
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2580 / per semester
Termin składania wniosków
15 Jul 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
01 Oct 2024
Wstęp
Licencjat Inżynieria pojazdów elektrycznych i hybrydowych z Politechniki Warsaw University of Technology pomoże Ci zostać inżynierem, który sprosta wyzwaniom związanym z projektowaniem, eksploatacją i serwisowaniem niedawno pojawiających się pojazdów elektromechanicznych, które dominują na ekologicznie zrównoważonym rynku motoryzacyjnym.
Ten kierunek studiów jest przeznaczony dla tych, którzy chcą zostać inżynierami i sprostać wyzwaniom nowoczesnego projektowania, eksploatacji i serwisowania najnowocześniejszych, niedawno powstałych pojazdów elektromechanicznych, które dominują na świadomym ekologicznie rynku motoryzacyjnym. Program zapewnia studentom multidyscyplinarną wiedzę w zakresie złożonych technicznych konstrukcji dalekiego transportu z systemami rekuperacji i akumulacji energii. Analiza podstawowych procesów fizycznych i chemicznych, dobór materiałów niekonwencjonalnych i metody kontroli są prowadzone na zajęciach i laboratoriach. Nowatorskie podejście do realizacji oferty edukacyjnej daje absolwentowi niezbędne umiejętności w zakresie konstruowania przyjaznych dla środowiska samochodów elektrycznych i hybrydowych, w tym pojazdów specjalnych i autonomicznych.
Przykładowe moduły / słowa kluczowe: rachunek różniczkowy, fizyka, mechanika, chemia, materiały konstrukcyjne, technologia produkcji, technologia elektryczna i elektroniczna, techniki komputerowe, przetwarzanie obrazu, wytrzymałość materiałów, drgania mechaniczne, metoda elementów skończonych, automatyka, diagnostyka, mechatronika, pojazdy i Układy napędowe, elektronika mocy układu napędowego, akumulacja energii w pojazdach, napędy hybrydowe, przekładnie CVT, inteligentne konstrukcje, baterie, joniki i fotowoltaika, materiały magnetyczne, ultralekkie konstrukcje, ogniwa paliwowe, ochrona środowiska, recykling pojazdów.
Rekrutacja
Program
Przykładowe moduły
- Rachunek różniczkowy
- Fizyka
- Mechanika
- Chemia
- Materiały konstrukcyjne
- Technologia produkcji
- Technologia elektryczna i elektroniczna
- Techniki komputerowe
- Przetwarzanie obrazu
- Wytrzymałość materiałów
- Wibracje mechaniczne
- Metoda elementów skończonych
- Automatyka, Diagnostyka
- Mechatronika
- Pojazdy i układy napędowe
- Elektronika mocy układu napędowego
- Akumulacja energii w pojazdach
- Napędy hybrydowe, przekładnie CVT
- Inteligentne konstrukcje, baterie
- Jononika i fotowoltaika
- Materiały magnetyczne
- Ultralekkie konstrukcje
- Ogniwa paliwowe, ochrona środowiska
- Recykling pojazdów
Wynik programu
Absolwent potrafi:
- budować i analizować modele matematyczne elementów układu napędowego, łączyć je w model obliczeniowy konstrukcji napędu oraz przeprowadzać badania symulacyjne w celu określenia parametrów elektrycznych lub hybrydowych układów napędowych;
- projektowanie, testowanie i rozwiązywanie problemów prostych wieloźródłowych systemów akumulacji energii, przeznaczonych do różnych zastosowań, z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi projektowych i informatycznych.
Możliwości związane z karierą
- Branża motoryzacyjna, szczególnie w obszarze napędów elektrycznych i hybrydowych
- Branża maszyn roboczych, drogowych i przeładunkowych w powyższym zakresie
- Inne sektory gospodarki (transport, energetyka) – zielone i energooszczędne technologie
- Prace związane z projektowaniem, produkcją, utrzymaniem ruchu i nadzorem