Keystone logo
Xiamen University Malaysia Bachelor of Arts in Advertising (Honors)
Xiamen University Malaysia

Bachelor of Arts in Advertising (Honors)

Selangor, Malezja

3 Years

Język angielski

Pełny etat

Termin składania wniosków

Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia

MYR 24 000 / per year *

W kampusie

* na rok

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia

Wstęp

Xiamen University jest pionierem edukacji w dziedzinie reklamy w Chinach, od początku w 1983 roku. Nasz program w Xiamen University Malaysia zapewnia kompleksową eksplorację reklamy, public relations, zintegrowanej komunikacji marketingowej, brandingu, marketingu cyfrowego, komunikacji strategicznej, zarządzania wydarzeniami i inne kursy praktyczne. Kursy pozwalają uczniom zdobyć i ćwiczyć umiejętności w symulowanych sytuacjach i, w stosownych przypadkach, z profesjonalnymi klientami. Uczniowie nauczą się łączyć myślenie krytyczne i strategiczne z badaniami i kreatywnością, aby dostarczać skuteczne wiadomości do docelowej grupy odbiorców w imieniu klienta. Każdy student może specjalizować się po stronie kreacji lub zarządzania kontem po utworzeniu fundacji w obu obszarach.

Nasz program umiejętności zaczyna się od szerokiego szkolenia w obszarach profesjonalnej komunikacji masowej i umiejętności powszechnie stosowanych, takich jak analiza danych i wizualizacja. Uważamy, że nasz program oferuje niezrównane połączenie szkolenia umiejętności, uczenia teoretycznego i praktyki w świecie rzeczywistym. W rezultacie nasi absolwenci odchodzą jako zdolni praktycy, krytyczni myśliciele, rozwiązujący problemy i innowatorzy.

Najważniejsze elementy programu

  • Program podtrzymuje rolę komunikacji zarówno lokalnie, jak i globalnie w dzisiejszym połączonym świecie.
  • Pobudzający i wybiegający w przyszłość program akademicki, który integruje reklamę i public relations.
  • Rozwój profesjonalizmu i możliwość zdobycia praktycznych doświadczeń edukacyjnych w branży.

Oferowane kursy główne

Główne kursy podstawowe

  • Historia mediów
  • Wprowadzenie do studiów nad nowymi mediami
  • Wprowadzenie do reklamy
  • Wprowadzenie do komunikacji masowej
  • Fotografia
  • Komunikacja wizualna
  • Kreacja reklamowa
  • Prawo mediów i komunikacji
  • Copywriting reklamowy
  • Marketing
  • Reklamy telewizyjne i promocje
  • Zarządzanie marką
  • Warsztat reklamowy
  • Planowanie i ocena kampanii public relations
  • Psychologia reklamowa
  • Komunikat organizacyjny
  • Warsztaty Public Relations
  • Metodologia badań / Badania mediów
  • Myślenie projektowe
  • Projekt ostatniego roku
  • Praktyka

Główne kursy obieralne

  • Terminy transmisji i filmu
  • Komunikacja międzykulturowa
  • Wprowadzenie do komunikacji międzynarodowej
  • Planowanie komunikacji strategicznej
  • Media społecznościowe i public relations
  • Marketing nowych mediów
  • Mobilny marketing
  • Analiza danych w cyfrowych branżach kreatywnych

Możliwości zawodowe

  • Agencje reklamowe, public relations i full-service
  • Wewnętrzne działy komunikacji w korporacjach i organizacjach non-profit
  • Agencje i biura rządowe
  • Biura legislacyjne
  • Kampanie polityczne
  • Organizacje wydarzeń specjalnych
  • Wyższa edukacja
  • Przemysł medialny (usługi internetowe, serwisy społecznościowe, sieci telewizyjne, czasopisma, sieci radiowe)
  • Inne organizacje z działami kreatywnymi, marketingu lub mediów

Wymagania wstępne

STPM minimalna ocena C (NGMP 2.00) z 2 przedmiotów i zaliczenie w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym
STAM minimalna ocena z przedmiotu Jayyid i Credit w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym
UEC co najmniej ocena B z 5 przedmiotów, w tym z języka angielskiego
Poziom z co najmniej klasą D u 2 osób
SAM co najmniej trzeciorzędowa ranga wejścia (TER) 70 i ocena B u 2 powiązanych przedmiotów
procesor średnio 70% u 6 powiązanych przedmiotów
Dyplom co najmniej CGPA 2.00 i kredyt w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym; LUB zdaj dyplom (poziom 4 MQF) w dziedzinie mediów i komunikacji lub równoważny
Podstawa / matura co najmniej CGPA 2.00 i kredyt w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym
I Inne kwalifikacje uznane przez rząd Malezji.

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • BA (Hons) Marketing and Advertising
    • Lincoln, Wielka Brytania
  • BA (Hons) Creative Advertising
    • Lincoln, Wielka Brytania
  • Bachelor of Arts w dziedzinie public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej
    • Greenville, Stany Zjednoczone