Bachelor of Arts in Advertising (Honors)
Selangor, Malezja
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
MYR 24 000 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* na rok
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Xiamen University jest pionierem edukacji w dziedzinie reklamy w Chinach, od początku w 1983 roku. Nasz program w Xiamen University Malaysia zapewnia kompleksową eksplorację reklamy, public relations, zintegrowanej komunikacji marketingowej, brandingu, marketingu cyfrowego, komunikacji strategicznej, zarządzania wydarzeniami i inne kursy praktyczne. Kursy pozwalają uczniom zdobyć i ćwiczyć umiejętności w symulowanych sytuacjach i, w stosownych przypadkach, z profesjonalnymi klientami. Uczniowie nauczą się łączyć myślenie krytyczne i strategiczne z badaniami i kreatywnością, aby dostarczać skuteczne wiadomości do docelowej grupy odbiorców w imieniu klienta. Każdy student może specjalizować się po stronie kreacji lub zarządzania kontem po utworzeniu fundacji w obu obszarach.
Nasz program umiejętności zaczyna się od szerokiego szkolenia w obszarach profesjonalnej komunikacji masowej i umiejętności powszechnie stosowanych, takich jak analiza danych i wizualizacja. Uważamy, że nasz program oferuje niezrównane połączenie szkolenia umiejętności, uczenia teoretycznego i praktyki w świecie rzeczywistym. W rezultacie nasi absolwenci odchodzą jako zdolni praktycy, krytyczni myśliciele, rozwiązujący problemy i innowatorzy.
Najważniejsze elementy programu
- Program podtrzymuje rolę komunikacji zarówno lokalnie, jak i globalnie w dzisiejszym połączonym świecie.
- Pobudzający i wybiegający w przyszłość program akademicki, który integruje reklamę i public relations.
- Rozwój profesjonalizmu i możliwość zdobycia praktycznych doświadczeń edukacyjnych w branży.
Oferowane kursy główne
Główne kursy podstawowe
- Historia mediów
- Wprowadzenie do studiów nad nowymi mediami
- Wprowadzenie do reklamy
- Wprowadzenie do komunikacji masowej
- Fotografia
- Komunikacja wizualna
- Kreacja reklamowa
- Prawo mediów i komunikacji
- Copywriting reklamowy
- Marketing
- Reklamy telewizyjne i promocje
- Zarządzanie marką
- Warsztat reklamowy
- Planowanie i ocena kampanii public relations
- Psychologia reklamowa
- Komunikat organizacyjny
- Warsztaty Public Relations
- Metodologia badań / Badania mediów
- Myślenie projektowe
- Projekt ostatniego roku
- Praktyka
Główne kursy obieralne
- Terminy transmisji i filmu
- Komunikacja międzykulturowa
- Wprowadzenie do komunikacji międzynarodowej
- Planowanie komunikacji strategicznej
- Media społecznościowe i public relations
- Marketing nowych mediów
- Mobilny marketing
- Analiza danych w cyfrowych branżach kreatywnych
Możliwości zawodowe
- Agencje reklamowe, public relations i full-service
- Wewnętrzne działy komunikacji w korporacjach i organizacjach non-profit
- Agencje i biura rządowe
- Biura legislacyjne
- Kampanie polityczne
- Organizacje wydarzeń specjalnych
- Wyższa edukacja
- Przemysł medialny (usługi internetowe, serwisy społecznościowe, sieci telewizyjne, czasopisma, sieci radiowe)
- Inne organizacje z działami kreatywnymi, marketingu lub mediów
Wymagania wstępne
STPM | minimalna ocena C (NGMP 2.00) z 2 przedmiotów i zaliczenie w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym |
STAM | minimalna ocena z przedmiotu Jayyid i Credit w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym |
UEC | co najmniej ocena B z 5 przedmiotów, w tym z języka angielskiego |
Poziom | z co najmniej klasą D u 2 osób |
SAM | co najmniej trzeciorzędowa ranga wejścia (TER) 70 i ocena B u 2 powiązanych przedmiotów |
procesor | średnio 70% u 6 powiązanych przedmiotów |
Dyplom | co najmniej CGPA 2.00 i kredyt w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym; LUB zdaj dyplom (poziom 4 MQF) w dziedzinie mediów i komunikacji lub równoważny |
Podstawa / matura | co najmniej CGPA 2.00 i kredyt w języku angielskim na poziomie SPM lub równoważnym |
I | Inne kwalifikacje uznane przez rząd Malezji. |
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Marketing and Advertising
- Lincoln, Wielka Brytania
BA (Hons) Creative Advertising
- Lincoln, Wielka Brytania
Bachelor of Arts w dziedzinie public relations, reklamy i zintegrowanej komunikacji marketingowej
- Greenville, Stany Zjednoczone