
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
USD 13 250 / per semester *
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość, W kampusie
* stawka za pełny etat za semestr - pełny etat od 12 do 19 godzin
Wstęp
Kierunek studiów Education Studies jest przeznaczony dla studentów, którzy nie potrzebują certyfikatu nauczyciela, ponieważ nie zamierzają uczyć w Stanach Zjednoczonych, lub których celem zawodowym jest zajmowanie stanowiska paraprofesjonalnego w szkole, lub którzy zamierzają przejść bezpośrednio do programu MAT.
Program nie wymaga ukończenia Praxis I, Praxis II, nauczania studentów ani kursów metodycznych.
Efekty uczenia się uczniów
- Kandydaci będą zbierać i analizować dane z wielu metod oceny, aby skutecznie interpretować ciągłe doskonalenie.
- Kandydaci będą rozumieć i rozpoznawać ludzką różnorodność oraz rozwijać profesjonalną wiedzę i skuteczne praktyki na rzecz rozwoju uczniów.
- Kandydaci będą poszukiwać odpowiednich ról przywódczych i możliwości, wykorzystując współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi stronami (rodzinami, uczniami, współpracownikami i społecznością) w celu zapewnienia rozwoju uczniów.
- Kandydaci zrozumieją i zademonstrują główne koncepcje wykorzystujące narzędzia badawcze i podstawy dyscyplin, których uczą, w celu stworzenia doświadczeń dla rozwoju i mistrzostwa uczniów.
- Kandydaci będą planować instrukcje przy użyciu konstrukcji pedagogicznych, które będą promować rygorystyczne uczenie się dla wszystkich uczniów w obszarach merytorycznych i międzyprzedmiotowych.
Rekrutacja
Program
Majors and Minors
- Licencjat z zakresu studiów pedagogicznych – specjalizacja język angielski
- Licencjat z zakresu studiów pedagogicznych – specjalizacja: matematyka
- Licencjat z zakresu studiów pedagogicznych – specjalizacja naukowa
- Licencjat z zakresu studiów pedagogicznych – specjalizacja: nauki społeczne
Wymagania dotyczące głównego wykształcenia
- edu-103 - Wprowadzenie do edukacji - 3 godziny
- edu-108 - Wprowadzenie do specjalizacji w zakresie kształcenia nauczycieli - 3 godziny
- edu-201 - Technologia w środowisku edukacyjnym - 3 godziny
- edu-305 - Zarządzanie klasą i teoria - 3 godziny
- edu-314 - Różnorodne perspektywy w edukacji - 3 godziny
- edu-315 - Dziecko wyjątkowe i aspekty prawne edukacji specjalnej - 3 godziny
- edu-338 - Podstawy umiejętności czytania i pisania - 3 godziny
- edu-499 - Studia Edukacyjne Capstone - 6 godzin
- psy-edu-260 - Wzrost i rozwój człowieka - 3 godziny
Wynik programu
Rezultaty uczenia się studentów w ramach programu
- Podanie
- Studenci będą stosować teorie i oparte na badaniach praktyki w celu analizy polityki edukacyjnej, decyzji, procesów i wyników.
- Interpretacja i projektowanie badań
- Studenci będą krytycznie analizować i oceniać jakość badań edukacyjnych.
- Studenci będą stosować badania edukacyjne do badania problemów praktycznych.
- Umiejętność korzystania z danych ilościowych i jakościowych
- Studenci wykażą się biegłością w analizowaniu danych edukacyjnych o charakterze ilościowym i jakościowym.
- Komunikacja
- Studenci będą potrafili skutecznie przekazywać teorie edukacyjne, zasady i praktyki oraz badania z zakresu nauk o edukacji różnorodnym odbiorcom.
- Współpraca i orędownictwo
- Uczniowie będą współpracować z innymi (kolegami, studentami, rodzinami i społecznością) oraz stosować wiedzę z zakresu nauk o edukacji, aby informować o debatach na temat polityki i praktyki edukacyjnej, a także promować zrozumienie społeczne i zaangażowanie społeczności.
Możliwości związane z karierą
Według Biura Statystyki Pracy, zatrudnienie asystentów nauczycieli ma wzrosnąć o 9 procent od 2020 do 2030 roku. Asystenci nauczycieli pracują z licencjonowanym nauczycielem, aby zapewnić uczniom dodatkową uwagę i instrukcje, i zazwyczaj pracują w szkołach, w żłobkach i organizacjach religijnych. Większość pracuje w pełnym wymiarze godzin, chociaż praca w niepełnym wymiarze godzin jest powszechna. Zazwyczaj nie pracują w okresie letnim.
Opłata za program
Stypendia i Finansowanie
Tradycyjne stypendia dla studentów studiów licencjackich
Studenci mogą otrzymać tylko jedno stypendium za zasługi.
Typ A - Stypendia za zasługi naukowe
Program stypendialny Ruth Slack Roach Leadership
Program stypendialny Ruth Slack Roach Leadership Scholarship został stworzony we wrześniu 1996 r. ku pamięci Ruth Slack Roach, wspaniałej liderki-służebniczki społeczności. Celem programu stypendialnego Ruth Slack Roach Leadership Scholarship (RSR) Midway University jest rozwijanie kobiet jako liderek oddanych służbie osobistej i społecznej, czego przykładem jest życie Ruth Slack Roach.
Studenci programu realizują projekty służby społecznej poświęcone pamięci Ruth i studiują zasady przywództwa służebnego, aby przygotować się do kontynuowania jej dziedzictwa przywództwa skoncentrowanego na służbie. Studenci rozwijają umiejętności przywódcze, tworząc i wdrażając swoje projekty.
Uczona będzie pełnić funkcję Dyrektora Studenckiego programu RSR Leadership i będzie mentorem uczestników programu Ruth Slack Roach Leadership, pomagając im rozwijać umiejętności przywódcze i zaangażowanie w służbę. Będzie pomagać w opracowaniu programu RSR i będzie nadzorować planowanie i wdrażanie projektów podejmowanych przez uczestników programu. Uczona będzie pełnić funkcję łącznika między członkami a doradcą programu i będzie organizować regularne spotkania uczestników programu Ruth Slack Roach. Uczona będzie wykonywać ogólne obowiązki administracyjne przydzielone przez doradcę programu.
Wymagania dotyczące wniosków o stypendium
- Kandydatki muszą być studentkami mieszkającymi w akademiku, pragnącymi zdobyć tytuł licencjata, posiadającymi średnią ocen minimum 3,0 i 60 godzin zaliczeniowych.
- Kwalifikujący się kandydaci będą mieli możliwość ubiegania się pod koniec drugiego roku studiów o stypendium, które pokryje pełne czesne.
- Stypendium jest dostępne dla studentów zainteresowanych piastowaniem stanowisk kierowniczych i zaangażowanych w działalność społeczną.
- Kandydaci zostaną przesłuchani przez Komitet Wykonawczy Ruth Slack Roach, a laureata nagrody wybiorą członkowie komitetu.
- Odbiorca jest zobowiązany do zamieszkania na terenie kampusu.
- Przyjmując stypendium, stypendysta wyraża zgodę na dwuletnie uczestnictwo w programie z możliwością przedłużenia o kolejny semestr na podstawie przeglądu samooceny.