Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Historia

Założony przez Cartier w 1990 r., Institut Supérieur de Marketing du Luxe zapewnia jedyne szkolenia na świecie pożądane i wspierane przez specjalistów z branży.

Od momentu powstania firma odniosła niezawodny sukces.

Ranking numer jeden dla kształcących studentów zainteresowanych pracą w sektorze luksusowym, jego wyspecjalizowany MBA jest punktem odniesienia w sektorze we Francji i na arenie międzynarodowej.

Sup de Luxe jest przewodniczącym Cartiera przez ostatnie 30 lat i każdego roku przyjmuje setki studentów z całego świata.

Redakcyjny

Dziś Luxury jest obecny w każdym zawodzie. Ogromny potencjał tego sektora w globalnej gospodarce jest odbiciem trwającej konkurencji (obecnie i w przyszłości) między markami i grupami.

Aby odnieść sukces w tym sektorze, młodzi menedżerowie muszą zdobyć pełną wiedzę na temat kodów i technik, opanować odpowiednie umiejętności marketingowe i ich specyficzne zastosowanie w międzynarodowej dystrybucji produktów luksusowych.

Muszą także stworzyć dobrze rozwiniętą sieć kontaktów - niezbędną do otwarcia drzwi głównych luksusowych domów.

Wreszcie, muszą zdać sobie sprawę, że Luksus jest wszechświatem w stanie ciągłego twórczego napięcia. Muszą nauczyć się odżywiać tę kreatywność przy jednoczesnym poszanowaniu tradycji.

Institut Supérieur de Marketing du Luxe oferuje studentom i profesjonalistom możliwość zdobycia tytułu MBA specjalizującego się w marketingu luksusowych marek i zarządzaniu międzynarodowym. Szkolenie to ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia firm luksusowych i otwarcia ich drzwi.

Sup de Luxe zapewnia klucze do luksusowego wszechświata dzięki serii unikalnych możliwości:

  • Ekskluzywny program stale w kontakcie z potrzebami sektora.
  • Unikalna metoda nauczania zapewniona przez profesjonalnych specjalistów i domy.
  • Tygodniowy kontakt z decydentami w luksusowym świecie.
  • Sponsorowanie każdego studenta przez profesjonalistę z branży.
  • Wizyty w firmach, profesjonalne targi, warsztaty twórcze, centra produkcyjne, centra logistyczne itp.
  • Seminaria we Francji i za granicą.
  • Wywiady z agencjami pośrednictwa pracy i dyrektorami zasobów ludzkich.
  • Możliwości spotkania z prasą i innymi mediami.
  • Regularny dostęp do sieci 1500 absolwentów zajmujących wysokie stanowiska w firmach luksusowych.

Misja

Sup de Luxe określił następujące główne cele:

  • Zbuduj bazę młodych menadżerów dla różnych zawodów w branży, w ścisłej współpracy z markami,
  • Broń wartości luksusu, jednocześnie animując i wzbogacając obserwatorium oraz ośrodek badań i studiów nad luksusowymi referencjami w skali globalnej,
  • Promowanie ogólnej kultury tego sektora poprzez częste publikowanie książek.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Francuski

Widzieć Studia licencjackie » Widzieć Online MBA » Widzieć MBA »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Licencjat

Bachelor Luxury - Trade Trades

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 lat October 2018 Francja Paris

Program ten spełnia potrzeby marek w profilach komercyjnych, dostosowanych do wyzwań trzeciego tysiąclecia. Te ostatnie muszą być uprawiane, poliglota, technofile, wielokulturowe i charyzmatyczne. Muszą także mieć wszechstronność w handlu. [+]

Program ten spełnia potrzeby marek w profilach komercyjnych, dostosowanych do wyzwań trzeciego tysiąclecia. Te ostatnie muszą być uprawiane, poliglota, technofile, wielokulturowe i charyzmatyczne. Muszą także mieć wszechstronność w handlu.

Łącząc rygorystyczne wykształcenie akademickie z podstawami firmy z dyscyplinami technicznymi handlu produktami o wysokiej wartości dodanej, trzyletnie studia licencjackie dają także pierwszeństwo przekazywaniu wiedzy i know-how, kultury artystycznej, sztuki żywe, techniki behawioralne, wielokulturowa otwartość ...

Regularne spotkania z profesjonalistami z branży przynoszą temu programowi sukces firmy Sup de Luxe od 30 lat: rozpoznawanie marek i domów oraz ich zainteresowanie zapewnianiem przyszłych pracowników.... [-]


Filmy

Graduation MBA GLOBAL 2018