Przeczytaj oficjalny opis

DigiPen Institute of Technology to pierwszy uniwersytet na świecie specjalizujący się w edukacji gier wideo z 3 kampusami w Redmond-USA (Nasz główny kampus), Singapurze i Bilbao-Europa (otwarty w 2010 roku). DigiPen od 30 lat przygotowuje młodych ludzi do branży gier wideo i innych sektorów (aeronautyka, motoryzacja, kino ...), wykorzystując niezwykle praktyczny model edukacyjny, w którym studenci produkują od podstaw gry wideo i animacje. The Princeton Review stale ocenia DigiPen jako jedną z najlepszych szkół edukacji gier wideo, a magazyn Forbes uznał DidiPen za szkołę odniesienia w Ameryce Północnej, a Digipen został również wybrany przez Uniwersytet Animacji jako drugi najlepszy uniwersytet gier wideo w Stanach Zjednoczonych. Recenzja . Studenci DigiPen kończą z przygotowaniami i doświadczeniem, których wymaga aktualna branża!

Na poziomie informatyki uczymy od podstawowych elementów interaktywnej symulacji w czasie rzeczywistym, wykorzystując do tego gry wideo. Nasi uczniowie tworzą gry wideo, dzięki którym każdy z poszczególnych elementów łączy się, by stworzyć gry od zera. Uczą się tworzyć silnik gry, sztuczną inteligencję, silnik graficzny, fizykę i wszystko bez użycia jakiegokolwiek oprogramowania, które nie stworzyło od zera. W ciągu 4 lat studiów licencjackich studenci wykonują 5 kompletnych gier wideo (3 gry w 2D i 2 gry w 3D) pracując w zespołach złożonych z programistów i animatorów oraz w warunkach, w których będą pracować w profesjonalnym wideo firmy gier. Jakość gier wyprodukowanych przez uczniów DigiPen jest taka, że ​​zwykle rywalizują w międzynarodowych konkursach gier wideo. DigiPen wygrał (56 nagród), więcej niż jakakolwiek inna szkoła gier wideo, w najważniejszym festiwalu niezależnych gier w San Francisco.

W naszym Bachelor of Art and Animation (BFA) nasi uczniowie zaczynają od nauki podstawowych podstaw rysunku, prawidłowego wykorzystania perspektywy i proporcji, nauki o kolorze, kompozycji i fakturze. Rozwijają swoje własne charaktery i wprowadzają w życie wszystko, czego uczą się na zajęciach z anatomii. Tworzą animowane filmy w 2D, w zespołach i indywidualnie, w czerni i bieli oraz w kolorze. Następnie uczą się tworzyć modele 3D ich postaci i otoczenia. Na zajęciach filmowych uczą się poruszać kamerą i konfigurować oraz oświetlać ich sceny. Wreszcie uczniowie uczą się, jak edytować swoje filmy, aby ożyły! (Poniżej zamieściłem kilka nagradzanych filmów studenckich DigiPen Bilbao) Nasi studenci BFA pracują również we współpracy z programistami produkującymi wszystkie obrazy do gier wideo i ucząc się z pierwszej ręki, jak to jest pracować w firmie produkującej gry wideo.

Nasi absolwenci i możliwości zawodowe.

W odniesieniu do możliwości zawodowych, jakie oferują nasze studia, studenci z naszych kohort 2010 i 2011 pracują na arenie międzynarodowej (Ubisoft Niemcy i Kanada), w kraju (studia Mercury Steam Game w Madrycie) w dziedzinie optometrii (Davalor Salud Pamplona), programy liniowe (Innomatic) i stworzyli własną firmę (Kaia estudios). " DigiPen przyniósł na świat dwie promocje studentów, które zwykle zajmują mniej niż dwa miesiące, aby zająć miejsce w branży " Gazeta El Correo 22/11/2015

"Jeden z naszych studentów rozpoczął projekt dla niedawno ukończył studia w dużej firmie AAA, a w ciągu roku został przeniesiony do największego studio flagowego firmy. Nasi absolwenci pracują w wielu różnych dziedzinach, od gier, przez aeronautykę, po motoryzację, film i medycynę. We wszystkich przypadkach są oni pełnymi pracownikami i nie pracują jako stażyści. " - Steven Longden, dyrektor ds. Przyjęć, DigiPen Institute of Technology

Dzięki 30-letniemu dziedzictwu - prawie takiemu jak sam przemysł - DigiPen Institute of Technology jest znanym pionierem edukacji w zakresie gier i oprogramowania.

Jako pierwsza na świecie instytucja specjalizująca się w tej formie edukacji, DigiPen stała w centrum postępu badań w zakresie mediów cyfrowych i technologii komputerowych. "Opierając się na doświadczeniu nauczycieli akademickich, wiedzy branżowej i wielodyscyplinarnej współpracy zespołowej," instytucjonalne stany misji ", inspirujemy naszych studentów do kontynuowania uczenia się przez całe życie, a także do eksploracji naukowej i twórczej oraz liderzy i inicjatorzy na poziomie globalnym. "

Oto trzy powody, dla których warto studiować w Bilbao na pierwszym europejskim kampusie DigiPen:

1. Bezkonkurencyjni pracownicy akademiccy w wyjątkowo wyspecjalizowanej dziedzinie

Jako szkoła, która rozumie znaczenie edukacji zorientowanej na przemysł i ukierunkowanej, stopnie DigiPen są kształtowane wokół wymagań świata gier. Ten misternie tkany zawód wymaga wysoko wykwalifikowanego personelu z fachową wiedzą i umiejętnościami. Dlatego DigiPen Bilbao oferuje kompleksowe programy z dziedziny informatyki w zakresie tworzenia oprogramowania oraz cyfrowej sztuki i animacji do filmów i gier; służąc jako platforma, z której studenci produkują każdy aspekt swojej cyfrowej kreacji.

Uczenie się tutaj jest autentyczne i ekologiczne, a uczniowie doskonalą swoją sztukę od podstaw. Studenci informatyki, na przykład, konstruują silnik gry (oprogramowanie używane do rozwijania gry) od podstaw, zaszczepiając je możliwościami, które wykraczają daleko poza sferę gier i do symulacji, sztucznej inteligencji i każdej innej aplikacji. A artyści są w tej samej łodzi, biorąc kilka klas rysunku w tradycyjnej animacji 2D, anatomii i filmu.

Wszystko, czego nauczyliśmy się w środowisku klasowym DigiPen, odnosi się do praktycznego projektu, w którym uczniowie tworzą pięć najnowszych gier przez cały czas w szkole, podczas gdy studenci sztuki również budują pełnometrażowe projekty 2D i 3D dla gier i filmów. Całe doświadczenie zdobyte przez analogiczne uziemienie DigiPen rozszerza się następnie na arenę cyfrową w postaci modelowania 3D, teksturowania i animacji.

Jest to instytucja, w której zachęca się do twórczej współpracy. W związku z tym uczniowie DigiPen pracują nad swoimi projektami w zespołach już od pierwszego dnia. Jest to bezpośrednia imitacja tego, jak wyglądałoby życie zawodowe w prawdziwej grze lub produkcji filmowej, służąc jako nieocenione doświadczenie zawodowe, które później się opłaca.

Studenci czerpią również korzyści z szanowanych, profesjonalnych wykładowców DigiPen. Osoby te są aktywnie zaangażowane w przemysł, a wiele z nich otrzymuje prestiżowe nagrody w swoich dziedzinach. Zrozumienie trendów i fluktuacji, które towarzyszą tak dynamicznemu rynkowi, że nauczyciele wpajają wiedzę, która zaspokaja globalne zapotrzebowanie przemysłu.

2. DigiPen ma niezrównaną reputację

Instytut wykształcił trzydziestoletnie doświadczenie w branży, będąc pierwszym, który oferuje tytuł licencjata w dziedzinie rozwoju gier - i to naprawdę jest ważne. Studenci DigiPen zdobyli 60 nagród na dorocznym Independent Games Festival (IGF) - więcej niż jakakolwiek inna szkoła na świecie - nie wspominając o tym, że jest to jedyna szkoła, w której uczniowie rywalizują w kategorii zawodowej.

Wpływ i wpływ DigiPen przyciągnęły wzrok czołowych postaci branży. Wykorzystując swoją niezrównaną reputację, DigiPen wypracował znaczące powiązania z grami i organami rządowymi, a także lokalną społeczność, aby zapewnić, że program nauczania pozostaje aktualny i aktualny. To niewątpliwie przyczyniło się do wybitnych wskaźników umieszczania absolwentów w instytucie. Od najlepszych firm technologicznych w sektorach takich jak motoryzacja, aeronautyka, optometria i żegluga, po potrójne tytuły takie jak Call of Duty, League of Legends, Halo, Assassin's Creed, FIFA, Forza Motorsport i inne - studenci DigiPen zrobili to wszystko.

Niepowtarzalna lokalizacja

Dzięki nowemu rozwojowi kampusu, odbywającemu się w centrum Bilbao, studenci DigiPen znajdują się w centrum kwitnącej sceny cyfrowej. Miasto przeszło ostatnio poważną rewitalizację, odchodząc od swoich przemysłowych korzeni, koncentrując się na turystyce i usługach. Zdefiniowana przez koncepcję zrównoważonego rozwoju nowa dzielnica Bilbao będzie dobrze skomunikowana i promuje ekologiczny przemysł, a także będzie przystępna cenowo i wypełniona po brzegi bogatym zapleczem kulturalnym i społecznym. Przede wszystkim jednak stanie się centrum kreatywności i innowacji.

Ewolucja Bilbao była tak olbrzymia i zainspirowana, że ​​została wybrana jako 2018 Najlepsze Europejskie Miasto przez Akademię Urbanistyczną, pokonując takie miasta jak Wiedeń w Austrii i Lublana w Słowenii. "Bilbao jest doskonałym przykładem hurtowej transformacji dawnego przemysłowego miasta - nie tylko fizycznie, ale społecznie, ekonomicznie i kulturowo" - mówi David Rudley, przewodniczący Akademii. "Odmłodzenie osiągnięte w ciągu ostatnich 30 lat jest niczym niezwykłym. Wszystko to zostało osiągnięte dzięki odważnemu i skutecznemu przywództwu, z którego to miasto od 2010 roku nie ma długów. "

Kiedy wchodzisz do Bilbao jako członek społeczności DigiPen, stajesz się także pionierem rozwoju oprogramowania i świata gier.

Programy prowadzone przez:
  • Język angielski

Ta szkoła oferuje również:

BA

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Bachelor of Fine Arts w Cyfrowej Sztuki i Animacji jest czteroletni program mający na celu przygotowanie studentów do tworzenia grafiki na poziomie profesjonalnym. ... [+]

Bachelor of Fine Arts w Cyfrowej Sztuki i Animacji jest czteroletni program mający na celu przygotowanie studentów do tworzenia grafiki na poziomie profesjonalnym. Zamiast po prostu uczy studentów, jak korzystać z narzędzi i oprogramowania aktualne, program BFA kładzie nacisk na rozwój umiejętności fundamentalnych, które pozostają istotne i przydatne niezależnie od technologii, czy medium. Studenci, którzy ukończyli ten program będzie posiadać umiejętności wytwarzają mocny, wpływając obrazów w środowisku zawodowym studio.

Tematy poruszone

Uczniowie, którzy z powodzeniem konkurować z programu BFA będą posiadać następujące:

Szerokie doświadczenie w produkcji zarówno w animacji 2D, jak i 3D, a także w większym stopniu koncentruje się na tym, że uczniowie mogą kierować reklamy na konkretny sektor przemysłu zgodnie z ich zainteresowaniami i umiejętnościami. Doskonałe umiejętności rysowania, w tym zrozumienie, jak utrzymywać i stale zwiększać ich rzemiosło przez całą karierę. Silne zdolności opowiadania, w tym wizualne opowiadanie, tradycje literackie, opowieść poprzez dialog, opowieść poprzez działania i konwencji kinematograficznych. Znajomość nowoczesnych procesów studyjnych, w tym możliwość korzystania z bieżących narzędzi i oprogramowania, a także umiejętność uczenia się nowego oprogramowania przy zachowaniu ścisłego harmonogramu produkcji. Profesjonalne nawyki i postawy zawodowe, w tym umiejętność wykorzystania i włączania profesjonalnej krytyki do swojej pracy. Perspektywy kariery ... [-]
Hiszpania Bilbao
Skontaktuj się ze szkołą
Język angielski
W pełnym wymiarze godzin
8 semestry
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku

BSc

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Bachelor of Science w dziedzinie informatyki w Real-Time Interactive Simulation (BSC) jest czteroletni stopień informatyka koncentrując się na technicznych aspektach graf ... [+]

Bachelor of Science w dziedzinie informatyki w Real-Time Interactive Simulation (BSC) jest czteroletni stopień informatyka koncentrując się na technicznych aspektach grafiki komputerowej i symulacji. Studenci zaczynają solidne podstawy z matematyki, fizyki i programowania, a następnie zastosować tę wiedzę w corocznych projektów zespołowych, gdzie projekt, programu, badania, i wreszcie zwolnić własne pełni grywalne gry dla publiczności. Ci, którzy pomyślnie zakończyć BS w dziedzinie informatyki w czasie rzeczywistym programu Interactive Simulation zdobędą wiedzę i umiejętności do produkcji bardzo złożonych systemów oprogramowania na profesjonalnym poziomie.

Tematy poruszone ... [-]
Hiszpania Bilbao
Skontaktuj się ze szkołą
Język angielski
W pełnym wymiarze godzin
8 semestry
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku