Keystone logo
International University of Monaco

International University of Monaco

International University of Monaco

Wstęp

International University of Monaco to prywatna instytucja szkolnictwa wyższego założona w 1986 roku w księstwie MONACO.

Jego portfolio programowe obejmuje stopnie licencjackie, magisterskie, MBA i DBA. Koncentruje się głównie na tych obszarach wiedzy, które są ściśle związane z Monako: zarządzaniu działalnością usługową o wysokiej wartości dodanej, zwłaszcza w sektorze luksusowym i finansowym. Podejście to pozwoliło IUM wyróżnić się i osiągnąć ciągły wzrost, a liczba studentów zapisanych na studia wzrosła z 300 studentów w 2010 r. do 650 w 2021 r. Integracja z Grupą INSEEC, francuskim liderem w prywatnym szkolnictwie wyższym, niewątpliwie przyczyniła się do tej ewolucji.

Pomimo tego wzrostu, IUM pozostaje kameralną szkołą biznesu na skalę ludzką z głęboko wielokulturową perspektywą. Z ponad 70 różnymi narodowościami w swoim gronie studenckim, IUM zachęca do interakcji i wymiany między studentami z całego świata.

Zainspirowany i kierując się swoją misją, IUM wyznaczył sobie konkretne cele, które charakteryzują jego wizję przyszłości i rolę, jaką zamierza odgrywać w swoim środowisku:

  1. Być rozpoznawanym lokalnie i na arenie międzynarodowej jako punkt odniesienia w środowisku biznesowym i akademickim w działalności usługowej o wysokiej wartości, zwłaszcza w zarządzaniu luksusem, hotelarstwem i imprezami oraz usługami finansowymi.
  2. Być znaczącym graczem w promowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju w sektorach luksusu, hotelarstwa i usług finansowych.
  3. Znaczący wkład w atrakcyjność Monako i bycie flagową instytucją w Księstwie.
  4. Promowanie innowacyjnego podejścia pedagogicznego, które poszerza granice klasy poprzez mobilizację opartego na projektach i empirycznego uczenia się bezpośrednio z wieloma organizacjami.
  5. Aby przygotować i wyszkolić bardzo poszukiwanych praktyków w zakresie luksusu, hotelarstwa i usług finansowych, zatrudnianych po ukończeniu studiów oraz stworzyć wpływową i aktywną sieć absolwentów, która jest źródłem wartości dodanej dla firm w tych obszarach.

Misja

  • IUM kształci wysoko wykwalifikowanych i odpowiedzialnych liderów biznesu z całego świata w dziedzinie działalności o wysokiej wartości, w szczególności w zakresie luksusu, hotelarstwa i usług finansowych.
  • IUM oferuje wybitne nauczanie w swoim małym, połączonym, stymulującym, międzykulturowym środowisku promującym ducha przedsiębiorczości, współpracę, empiryczne uczenie się i wzajemne zrozumienie między studentami, wykładowcami i pracownikami.
  • IUM oznacza jakość edukacji poprzez badania poświęcone postępowi i rozpowszechnianiu wiedzy o zarządzaniu w działaniach o wysokiej wartości w celu poprawy praktyk menedżerskich. Prowadzi działalność badawczą w ścisłym powiązaniu z lokalną i międzynarodową społecznością biznesową, zachęcając do innowacji, społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju.
  • IUM przyczynia się do umiędzynarodowienia instytucji akademickiej, do której należy, edukacji OMNES oraz do atrakcyjności i dynamiki Księstwa Monako.

Wizja

  • Być rozpoznawanym lokalnie i na arenie międzynarodowej jako punkt odniesienia w środowisku biznesowym i akademickim w usługach o wysokiej wartości dodanej, w szczególności w zarządzaniu luksusem; Zarządzanie hotelarstwem i imprezami; i usługi finansowe; o kształcenie na poziomie magisterskim i podyplomowym; oraz na badania w tych dziedzinach.
  • Być znaczącym graczem w promowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju w sektorze luksusu, hotelarstwa i usług finansowych.
  • Aby znacząco przyczynić się do atrakcyjności Monako.

Kluczowe dane

  • +680 studentów
  • +70 narodowości
  • 30 uczniów w klasie
  • 600 wydarzeń w Monako rocznie

Silny nacisk na uczenie się przez doświadczenie

W IUM studenci mogą zastosować naukę akademicką poza codziennym środowiskiem nauczania w prawdziwym kontekście biznesowym.

Podejście do uczenia się przez doświadczenie charakteryzuje cały program nauczania, kładąc nacisk na zastosowania, przykłady z życia wzięte i studia przypadków.

Takie podejście oferuje studentom możliwość pracy nad konkretnymi, aktualnymi wyzwaniami stawianymi im przez firmy i aktywnego zaangażowania się z odpowiednimi kierownictwem firmy w podejmowanie strategicznych decyzji i rekomendacji, zwykle podczas konkursów biznesowych, staży i projektów zespołowych, wyjazdów studyjnych organizowanych w ramach program.

Akredytacje

Akredytowane przez AMBAAkredytowane przez AACSB

Lokalizacje

  • Monaco-Ville

    14 Rue Hubert Clerissi, 98000, Monaco-Ville

    Programy

    pytania