Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Kent State University - College of the Arts

Kent State University - College of the Arts

Kent State University - College of the Arts

Wstęp

College of the Arts to tętniąca życiem arena studiów i praktyki zawodowej obejmująca sztuki wizualne, performatywne i projektowe. Nasze sale koncertowe, teatry i galerie wprowadzają twórczą współpracę studentów i wykładowców do głównego nurtu życia kulturalnego kampusu. W naszych obiektach zintegrowane doświadczenia edukacyjne i badania łączą praktykę zawodową i badania naukowe. Staże i inne doświadczenia poza kampusem ułatwiają rozpoczęcie kariery.

Te zróżnicowane zasoby programowe, prowadzone przez dynamicznych nauczycieli i uczonych, służą około 2600 kierunków studenckich w naszych czterech szkołach artystycznych, projektowania mody i sprzedaży, muzyki oraz teatru i tańca. Opcje dziewięciostopniowe oferują ponad 50 indywidualnych koncentracji programów na poziomie maturalnym i doktoranckim. Wszyscy studenci Uniwersytetu są obsługiwani na kursach, które spełniają wymagania kursów Kent Core, różnych nieletnich w innych programach, a także w interesach wybranych osób. Ponad 100 000 osób rocznie uczestniczy w koncertach, przedstawieniach i wystawach uczelni.

Różnorodność kulturowa naszych studentów i wykładowców, profesjonalna współpraca utrzymywana przez nasze szkoły oraz ożywcze środowisko wszechstronnego uniwersytetu dydaktycznego i badawczego zachęcają do dołączenia do ponad 15 000 absolwentów, którzy wybrali College of the Arts. Nie możemy się doczekać, aby zaangażować Cię w to dynamiczne doświadczenie.

John R. Crawford-Spinelli, Ed.D. Dziekan

STRATEGICZNA MAPA DROGOWA 2019-2024

1. Lepsze przygotowanie zawodowe studentów (priorytet uniwersytetu 1 - Najpierw studenci)

2. Unowocześnić program nauczania (Priorytet uniwersytetu 1 - Najpierw studenci i Priorytet 2 - Charakterystyczny stan Kent)

3. Poprawa środowiska nauczania College of the Arts w oparciu o informacje zwrotne z badań klimatu (Priorytet 5 uniwersytetu - Zarządzanie organizacyjne)

4. Zwiększenie stypendiów dla studentów (Priorytet uniwersytetu 1 - Najpierw studenci)

5. Skoncentrowanie działań marketingowych na rekrutacji studentów studiów licencjackich i magisterskich (Priorytet 2 uniwersytetu - Charakterystyczny stan Kent i priorytet

4 - Wpływ regionalny)

6. Angażuj się w bardziej ukierunkowane zaangażowanie społeczności (Priorytet 4 uniwersytetu - Wpływ regionalny)

7. Zwiększenie krajowych rankingów i międzynarodowego uznania (Priorytet 3 uniwersytetów - Globalna konkurencyjność)

8. Zwiększyć profil działalności badawczej / twórczej i konsekwentnie go śledzić (Priorytet 2 uniwersytetu - Charakterystyczny stan Kent i Priorytet 3 - Konkurencyjność globalna)

9. Stworzyć celowe i strategiczne, finansowane przez Kolegium, interdyscyplinarne spotkania na wydziałach (Priorytet uniwersytetu 2 - Wyróżniający stan Kent i Priorytet 3 - Globalna konkurencyjność)

10. Zwiększenie zaangażowania absolwentów (Priorytet 4 - Wpływ regionalny i Priorytet 5 - Zarządzanie organizacyjne)

Lokalizacje

  • Kent

    East Summit Street,800, 44240, Kent

    pytania